Jarkko Nieminen HITTO

Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Tiedän että aivottomin valtaosa Tiede. fi keskustelupalstan lukijoista on tennistähdenluhistus Jarkko Niemisen vankkumattomia kannattajia. Pyydän anteeksi.

Minä en. Siis muka pyydän, mutta en vanku.

Taas kerran, minun rajoittuneen näkökulmani mukaan julkisuudessa tapahtui se mikä aiheuttaa oksennusrefleksini.

No.

Kaksi päivää sitten selvisi jostain helvetin valtamediasta että Jarkko Nieminen, Suomen tennistähti, ei oikein jotain, mutta, että se pelaa nelinpelissä.

Sitten yksi päivää sitten Jarkko Nieminen saattaa voittaa nelinpelissä.

Nelinpelissä on kaksi pelaajaa puolellaan. Kuka oli se toinen? Vain minä tai -laiseni kysyy jotain noin medianeutraalia, mutta kun en tiedä.

No taas. Äsken olin lukevinani, tänään, Hesarin verkkosivuilta että Jarkko Nieminen hävisi sen nelinpelin. Kuka muu ei hävinnyt ei edelleenkään tullut selväksi.

Olemme siitä mistä minä lähdin.

Kuka helvetti on Sen sponsori! Suomessa on sata paremmin menestyvää urheilijaa joista en myöskään haluaisi lukea mistään lehdestä,

Mutta miksi aina tästä Niemisestä!

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Sivut

Kommentit (22)

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005
JuurikinNiin
Paa silmät kiinni, tai käännä sivua, jos oikein potuttaa niin spreijaa koko sivu.

Joka päivä. Jokaisena vuoden päivänä. Elämäni loppuun. Vai?

Tämä on salajuoni. Spreijaus olisi paranoijani parahdus.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vierailija

Entäs Minea Blomqvist? Tai Mikko Ilonen? Golfaajien saama palstamillimetrien määrä menestykseen suhteutettuna on vielä käsittämättömämpi kuin Niemisellä.

Tuon täytyy olla eliittilajien harrastajien miinottamien uutistoimituksien salaliitto mäkihypyn ja formuloiden päänmenoksi!

En kyllä ole varma, olisiko tuo lopulta niiiiin pahakaan juttu...

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Nieminen pelaa nelinpeliä vimpletonissa, nieminen johtaa nelinpeliä vimpletonissa, nieminen pelaa tennistä, nieminen on yksi muutaman kymmenen parhaan joukossa kun pelataan tennistä, kun pelataan tennistä lyödään mailalla palloon, nieminen lyö mailalla palloon, nieminen on uutisissa.

Tätä tarkoitan.

Eikö kukaan muu näe!

Meen unille ja olen pahoillani.

Nieminen on Suomentähti ja menee urheilujoukkoihin Hennalaan, mistä urheilujoukkomme ovat kiitollisia: Iltasanomat tänään.

Minäkin olin siellä. Yksi aamu sanottiin että autoon. Mentiin Luukkiin johonkin maastojuoksukisaan, joukko-osastojen välinen kisa. Tulin kolmanneksi. Sanottiin että heti autoon.

Ei jumalauta urheilujoukkojen varusmiehet osallistu päällystön kilpailuihin.

Ei.

Tulin kolmanneksi.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Olet asian ytimessä. Pidä siitä kiinni .-)

Vierailija

Kyllä pitää ihmisellä olla pieni elämä että saa jonkun karvapallon tuuppaajan medianäkyvyyden määrästä itselleen tälläisen ongelman.

Voi kauhian kauhia mikä trauma. Pitäis taas näköjään yksi talvisota syttyä jotta näille tyhjänvinkujillekin saatais arvomaailma kohdilleen.

Sepi
Seuraa 
Viestejä3262
Liittynyt16.3.2005
Anaconda
Kyllä pitää ihmisellä olla pieni elämä että saa jonkun karvapallon tuuppaajan medianäkyvyyden määrästä itselleen tälläisen ongelman.

Voi kauhian kauhia mikä trauma. Pitäis taas näköjään yksi talvisota syttyä jotta näille tyhjänvinkujillekin saatais arvomaailma kohdilleen.

Sinun selkeästi suuremmassa elämässäsi ei varmaankaan edes kuviteltaisi osallistumista keskusteluun karvapallon tuuppaajan medianäkyvyyden määrästä...

Vierailija
Sepi
Sinun selkeästi suuremmassa elämässäsi ei varmaankaan edes kuviteltaisi osallistumista keskusteluun karvapallon tuuppaajan medianäkyvyyden määrästä...

Näinkö minä väitin? Noh, jos pyöräytät niitä kauhtuneita silmämuniasi vielä tuossa ylempänä kertaalleen, saatat ehkä ymmärtää lukemasi. Tai sitten et. Aivan sama. Voitte vinkua minun puolesta jatkossakin, ja kaivaa ongelmia elämäänne vaikka Jarkko Niemisen boxereitten väristä jos siltä tuntuu. Ehkä joskus vielä ymmärrätte typeryytenne, ehkä ette.

Ei kyllä pitäisi opettaa porsasta laulamaan. Tuhlaa vaan aikaa, ja samalla vaan suututtaa nämä palstan pikkuiset vinkuvat porsaat.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Ananda.

Tiedän sinusta tasan sen että olet liittynyt säälittävään joukkomme viime vuonna. Mutta oletetaan että pidät meloneista.

Ajattele että joku valtakuntasi seksikkäin hedelmäkauppias saa läpi ajatuksen että kaikkien anandamaan asukkaiden pitää purra kurpitsaa kerran päivässä. Ei. Tiedät sen jo.

Paska analogia.

Pure omaasi mitenvain, mutta minkä helvetin takia sinä olet kiintynyt jarkkoniemisen boksereiden nykyiseen värimaailmaan. Se on tasan yhtä perseestä jos tämäkin.

Omituinen jokeltaja.

Vaari

Sepi
Seuraa 
Viestejä3262
Liittynyt16.3.2005
Ananda
Sepi

Näinkö minä väitin? Noh, jos pyöräytät niitä kauhtuneita silmämuniasi vielä tuossa ylempänä kertaalleen, saatat ehkä ymmärtää lukemasi. Tai sitten et. Aivan sama. Voitte vinkua minun puolesta jatkossakin, ja kaivaa ongelmia elämäänne vaikka Jarkko Niemisen boxereitten väristä jos siltä tuntuu. Ehkä joskus vielä ymmärrätte typeryytenne, ehkä ette.

Ei kyllä pitäisi opettaa porsasta laulamaan. Tuhlaa vaan aikaa, ja samalla vaan suututtaa nämä palstan pikkuiset vinkuvat porsaat.

Ymmärsin lukemani oikein hyvin, olethan taitava sanan käyttäjä. Merkillepantavinta kirjoitustyylissäsi on korkeus, jolta ylenkatsettasi palstan pikku porsaiden ojentamiseksi sinkauttelet.

Silmämunistani tuskin mitään tiedät, omasi - mitä mascaran alta erottuu - ovat oikein söpöt.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat