Viidakkoveitsen hinta romahti

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

2 eurolla saa hiiliteräksestä valmistetun viidakkoveitsen Nigeriassa, eli 100 prosenttia tuli hinta alaspäin.

Nigerian hallitus ei enään tue armeijoita minkä varustukseen tuo on kuulunut.

Tästä johtuen hinnat on romahtaneet. 2 euroa on kuitenkin paljon Nigeriassa
edelleen.

Oli talouslehdessä juttua tästä.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Sitten ne pyytää tuhat euroa lähetyskuluihin. Etukäteen. Älä usko mihinkään Nigeriasta, huijaus eri muodoissaan on ikivanha. Kertoivatko
jo, että olet voittanut lotossa 15 miljoonaa taalaa ?

Vierailija

idiootivarma pisnisidea:
Myytäväksi vähänkäytettyjä viidakkoveitsiä, joilla on oikeasti halottu muutama hutun tai tutsin kallo. Tai pätkitty jokunen raaja...

Kunkkukin voisi ostaa!
neekeriveitsi!
uppoaa niinkuin veitsi....

Saunaillan vetonaula, muu sakki hiljaiseksi!
Eikä ole...? Oikeesti? Terässä vielä neekerinverta!?

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005

Nyt alkaisi tähän vuodenaikaan olla tarvetta viidakkoveitselle. Sitä kun käy näin hämärissä mielummin ulkona kusella - säästää vettä, sähköä ja on muutenkin mielenkiintoisempaa, kun saa katsella, ettei astu siilien, käärmeiden, sammakoiden ja aikaisin juhlintansa keskeyttäneiden päälle.

Alkavat nimittäin nuo puskat rehottaa siihen malliin, että tulee ikäviä naarmuja ihoon. Lisäksi puskista kimppuun hyökkää jos jonkinlaista ötökkää - onneksi on pimeää, niin ei näe niitä.

Mä voisin ostaa sulta Tiäremiäs tuollaisen viidakkoveitsen, jos tilaat. Maksan 10 EUR, niin saat hyvä katteen. Voin tulla noutamaan - tulen Treelle elokuussa.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Volitans
Nyt alkaisi tähän vuodenaikaan olla tarvetta viidakkoveitselle. Sitä kun käy näin hämärissä mielummin ulkona kusella - säästää vettä, sähköä ja on muutenkin mielenkiintoisempaa, kun saa katsella, ettei astu siilien, käärmeiden, sammakoiden ja aikaisin juhlintansa keskeyttäneiden päälle.

Alkavat nimittäin nuo puskat rehottaa siihen malliin, että tulee ikäviä naarmuja ihoon. Lisäksi puskista kimppuun hyökkää jos jonkinlaista ötökkää - onneksi on pimeää, niin ei näe niitä.

Mä voisin ostaa sulta Tiäremiäs tuollaisen viidakkoveitsen, jos tilaat. Maksan 10 EUR, niin saat hyvä katteen. Voin tulla noutamaan - tulen Treelle elokuussa.

Ei mulla oo tollasia veitsiä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat