MIten metsästää nainen baarista? (vakavaa keskustelua)

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Minä täytän tossa kohta maagiset 18 kiertoa auringon ympäri. SItten pitäisi käydä baarissa vähän vonkaamassa. Mitkä iskurepliikit iskevät naisilta tajun kankaalle, entä pukeutuminen. MItä laitan baarissa päälleni? Entä pitääkö tarjota drinkkejä??

SItten tärkein, saako naisista helposti seuraa yhdeksi yöksi?

Sivut

Kommentit (80)

Vierailija
nöpö
Minä täytän tossa kohta maagiset 18 kiertoa auringon ympäri.

Onnittelut!

nöpö
SItten pitäisi käydä baarissa vähän vonkaamassa.

Miksi?

nöpö
Mitkä iskurepliikit iskevät naisilta tajun kankaalle, entä pukeutuminen.

Eihän naisilta tajua kannata jo kapakissa iskeä kankaalle, myöhemmin, myöhemmin.

nöpö
MItä laitan baarissa päälleni?

Älä baarissa laita mitään, pukeudu jo kotona.

nöpö
Entä pitääkö tarjota drinkkejä??

Juu, esimerkiksi baarimikolle ja pokelle, että pääset sisälle seuraavallakin kerralla.

nöpö

Juu, kyllä. Tempaiset pokea turpiin lähtiessäsi, ja tirvaset poliisia kun ne saapuvat. Seuraavana yönä ja mahdollisesti jatkossakin valkotakkinen sisarhentovalkoinen käy useasti vuoteesi vieressä tiedustelemassa vointiasi.
Tai sitten ruman näköinen sinisiin pukeutunut korsto käy kurkkaamassa yksiösi oviluukusta tilanteen. Mutta elämä on ja aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta.

Vierailija

Nyt on lähtötilaneteessa hieman eroa. Menen lomamatkalle, vieraalle paikakunnalle. ENsikerralla ei siis tarvitse päästä sisälle. SAnokaas nyt ihan tosissaan mitä laitan päälleni. SItten. Onko baareissa varmasti vain 18v sisäänpääsy, eikä sitten 20v. Entä voinko varata hotellihuoneen kun olen 18v. EI viitti kadullakaan nukkua.

MInä haluaisin vähän päästä maistelemaan naikkosia. NEuvokaas nyt perkele. OTSIKOSSA LUKI VAKAVAA KESKUTELUA.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26835
Liittynyt16.3.2005
nöpö
Minä täytän tossa kohta maagiset 18 kiertoa auringon ympäri. SItten pitäisi käydä baarissa vähän vonkaamassa. Mitkä iskurepliikit iskevät naisilta tajun kankaalle

Iskurepliikki on kuin formulakisan ensimmäinen mutka. Pelin voi siinä vaiheessa vain hävitä, voitto ratkeaa vasta myöhemmin.

entä pukeutuminen.

Riippuu minkätyyliseen paikkaan menet ja minkätyylistä seuraa etsit. Noin yleensä asiallisella pukeutumisella voit antaa ensivaikutelman, että olet huomattavasti vanhempi ja sosiaaliselta statukselta tasokkaampi kuin oikeasti olet. Puku on yleensä toimiva perusjuttu, siihen vielä päälle joku erottuva mutta hillitty yksityiskohta, niin sen osalta ei ole huolta. Palvelevien vaatekauppojen myyjät tietävät mikä on sillä hetkellä muotia. Ehkä kannattaa parin baari-illan kustannukset ohjata sellaiseen putiikkiin. Toisaalta järki kannataa pitää mukana, hippityttöjen tai niden goottien (vai mitä ne mustaanpukeutuvat ihme hyypiöt ovat) porukkaan tuskin kannattaa soluttautua merkkipuvussa ja niin edelleen. Sormusta nimettömässä voi kanssa kokeilla. Joitakin se karkoittaa, mutta toisaalta jotkut naiset kiihottuvat siitä. Se viestittää myös naiselle, että sinusta tuskin on harmia myöhemmin. Jatkosuhteen kärttäjät ovat monelle baaripokien harrastajalle melkoinen rasite.

Entä pitääkö tarjota drinkkejä??

Ei. Lipevällä tarjoamisella vain annat epätoivoisen vaikutelman. Epätoivoisia millä tahansa keinolla seuraantuppautujia naisilla riittää. Yritä näytellä, että et ole ollenkaan naisia iskemässä. Juttele vähän ja lähde sitten toisaalle palataksesi ehkä myöhemmin. Vaikeasti tavoiteltava mies herättää monissa naisissa ylimääräisen innon, tuon on pakko olla jotain erikoista.

Joku saa, joku ei. Tutustu tilanteeseen ja kokeile. 18 vuoden ikä ei ole miehelle mikään valtti, mutta aika korjaa sen ongelman muutamassa vuodessa. Kyllä normaalit sosiaaliset taidot omaava mies saa yhden illan seuraa yleensä, jos ei itse ole kovin ronkeli.

Iskeminen on ennen kaikkea kiinni sosiaalisista taidoista. Pukeutumisella, varakkuudella ja ulkoisilla tekijöillä on merkityksensä ja niillä voi kompensoida puutteita sosiaalisissa kyvyissä, mutta jos supliikki on kunnossa, voit olla 160 senttinen susiruma ryysyissä kulkeva persaukinen, jolla on viiden kauniin naisen lauma aina tyrkyllä.

Sosiaaliset taidot ovat hyvin vaikeita oppia, mutta ei se mahdotonta ole. Käytä netin iskuoppaita. Ne tuntuvat toisaalta typeriltä ja toisaalta itsestäänselvyyksiltä, mutta kyllä niiden perusidea on ihan toimiva. Ihmisellä on tietynlainen soidinkäyttäytyminen, jossa mies saa naisen alitajuiset ja järjellä hallitsemattomat aivoalueet vakuuttumaan tämän pätevyydestä, mikä ilmenee ihastumisena. Vaikka monet naiset hallitsevat tunteensa ja ovat siten "iskutekniikoiden" ulottumattomissa, opit löytämään joukosta vahvaviettiset ja hyödyntämään molempien iloksi heidän herkkyyttään.

Ei muuta kuin pidät oman pään kylmänä ja lähdet rohkeasti kokeilemaan miesten puuhia. Pakeista ei pidä lannistua, ne ovat miehen osa. Kaverien paskapuheita ei kannata uskoa, samanlaisia kakaroita (ei millän pahalla, huomaat 15 vuoden päästä) ne ovat opettelemassa uusia asioita. Nuorelle kokemattomalle miehelle 50:1 on jo todella hyvä iskusuhde. Kun saat, niin muista pitää turpa kiinni. Ja samoin jos et saa. Et sinä kavereille rehentelemällä menestystäsi paranna, mutta naiset arvostavat miestä joka ei turhia huutele intiimejä juttuja. Onnea matkaan.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
nöpö
Nyt on lähtötilaneteessa hieman eroa. Menen lomamatkalle, vieraalle paikakunnalle. ENsikerralla ei siis tarvitse päästä sisälle. SAnokaas nyt ihan tosissaan mitä laitan päälleni. SItten. Onko baareissa varmasti vain 18v sisäänpääsy, eikä sitten 20v. Entä voinko varata hotellihuoneen kun olen 18v. EI viitti kadullakaan nukkua.

MInä haluaisin vähän päästä maistelemaan naikkosia. NEuvokaas nyt perkele. OTSIKOSSA LUKI VAKAVAA KESKUTELUA.

Monissa on nykyään 20-24 vuotta sisäänpääsy, teinipaikkojakin on mihin pääsee 18 vuotiaat. Yleensä jos ei erikseen mainita Baarin ovessa on se 18 ikäraja.

Alepubissa Tampereella on viikonloppuisin 20 ja viikolla 18, Onnelassa myös viikonloppuisin 22 ja viikolla 18.

Itse käyn sellaisissa Pubeissa missä on keski-ikäisiä ihmisiä, niin näissä on 18 ikäraja, sen takia koska niissä ei ole teinityttöjä eikä nuoria.

Ilmeisesti 18 vuotiaat villiintyy liikaa teinitytöistä ja omaavat niin paljon mielenterveysongelmia nykyään, että rikkovat paikkoja.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26835
Liittynyt16.3.2005
nöpö
ENsikerralla ei siis tarvitse päästä sisälle.

Tuo asenne on perseestä. Ne naiset, joihin typerä sikailu vetoaa, eivät ole tutustumisen arvoisia. Eivät edes seksin. Se on persoonallisuushäiriöistä tai muuten mielenvikaista porukkaa.

Kunnon mies osaa käyttäytyä tilanteessa kuin tilanteessa. Ja hallitsee ryyppäämisen. Vakaviin iskupuuhiin 3-4 annosta riittää noin nuorelle. Se poistaa estoja ja parantaa sosiaalisuutta, siitä yli menee sitten jo huonompaan suuntaan. Takaan ettet kadu ainoatakaan ottamatta jäänyttä paukkua ratkaisujen hetkillä pikkutunneilla tai seuraavana päivänä.

Onko baareissa varmasti vain 18v sisäänpääsy, eikä sitten 20v.

Riippuu baarista. 18:n ikä ei riitä kaikkiin. Joihinkin taitaa olla rajana jopa 24 v.

Entä voinko varata hotellihuoneen kun olen 18v. EI viitti kadullakaan nukkua.

Käsittääkseni kyllä. Hotellihuoneesta voi olla huomattava hyöty pikkutunneilla.

MInä haluaisin vähän päästä maistelemaan naikkosia.

Älä liikaa innostu. Tavoite, että yhtenä tiettynä iltana onnistuu varmasti, johtaa hyvin todennäköisesti räikeään yliyrittämiseen ja epäonnistumiseen. Kyllä niitä iltoja ja naisia riittää...

Vierailija

K20-paikkoihin pääsee yleensä aika helposti 18-vuotiaita. Itse olen päässyt K22-paikkaan niin, että siis paperit tarkistettiin, että ikäni oli kyllä pokella tiedossa.

Vierailija

Missä on niitä iskuoppaita? Linkkiä kiitos.

Pukeutumisneuvot olivat erittäin hyviä, mutta taidan tyytyä huonompiin vaatteihin. Jotkut nahkakengat jalkaan, jotkut perus James-farkut ja sitten joku kauluspaita?

Tilanne näyttää kyllä pahalta. Olen sosiaalisesti erittäin rajoittunut, mutta toisaalta estot häviävät pöhnässä ja olen sentään vieraalla paikkakunnalla menossa baariin. Todennäköisesti sokellan pahasti, koska en ensinnäkään tiedä mistä nämä 18v typyt juttelee. Onneksi sillä ei ole mitään väliä, jos nolaan itseni pahasti, koska itse asun aivan toisella puolen Suomea.

Ouluun siis menossa, mitä hyviä menomestoja tiedätte. AJattelin ihan perinteiseen Onnelaan mennä.

Vierailija

[size=200:3ot941fm]Rautaisannos pokausoppaita tosimiehen tarpeisiin:[/size:3ot941fm]

http://www.fastseduction.com
http://www.bristollair.com
http://www.kasikirja.fi
http://www.artofthepickup.com
http://speedseduction.biz/
http://www.highstatusmale.com
http://www.seductiontuition.com

Monet noista vinkeistä ei toimi tavismuijiin, sillä ne saa alemmuudentuntokompleksin, jos cooli jätkä tulee iskeen ne.

Tavismuijiin toimii parhaiten se, että oot just se cool ja reilu jätkä.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26835
Liittynyt16.3.2005
nöpö
Missä on niitä iskuoppaita? Linkkiä kiitos.

Tässä on yksi: http://kasikirja.fi/ Ei noita oppaita sitten kannata erehtymättömänä jumalan sanana pitää, mutta kyllä siellä hyviä ideoita on. Huomaa sitten, että nuo opettavat lähinnä seksiseuran saamiseen. Vakavampaan suhteeseen vaaditaan paljon monipuolisempi yhteenkuuluvuus, joskin kyllä ihastuksen herättäminen on siinäkin tärkeä askel.

Pukeutumisneuvot olivat erittäin hyviä, mutta taidan tyytyä huonompiin vaatteihin. Jotkut nahkakengat jalkaan, jotkut perus James-farkut ja sitten joku kauluspaita?

Tuo on ihan hyvä perussetti. Ei sillä erotu edukseen, mutta ei tappiokseenkaan.

Todennäköisesti sokellan pahasti, koska en ensinnäkään tiedä mistä nämä 18v typyt juttelee.

Jos saat ne juttelemaan itsestään, otat yhden askeleen kohti päämäärää. Turistina sinulla on se etu, että ujompanakin saat paljon juttua ihan perusasioista. Kysy missä tyttö asuu. Sitten missä se paikka on (et tunne tai ainakaan ole tuntevinasi Oulua) ja millainen se on. Missä tyttö on töissä tai mitä opiskelee. Mitä pitää Oulusta ja mitä hän suosittelee sinulle nähtäväksi. Väliin samoja juttuja sinusta ja asuinpaikastasi.

Onneksi sillä ei ole mitään väliä, jos nolaan itseni pahasti, koska itse asun aivan toisella puolen Suomea.

Totta kai sillä on väliä. Vaikka et koskaan näkisi niitä ihmisiä enää (minkä varaan ei toisaan kannata laskea, maailma on pieni), tuollainen asenne vaikuttaa omaan asennoitumiseesi. "Ei väliä" -asenteella et kerta kaikkiaan voi voittaa, vaan laitat kaikki läskiksi jo ennen kuin sanot ensimmäistä repliikkiä. Sellainenkin psykologinen juttu kannattaa huomata, että kohteliaita pakkeja sietää kyllä, mutta itsen typerä nolaaminen ei todellakaan tee seuraavia ratailtoja sinulle helpommaksi. Varovasti vaan sen viinan kanssa. Ryyppääminen ja naisten iskeminen eivät oikein samalla reissulla toimi, jompi kumpi kärsii väistämättä.

Vierailija

Onko tuossa ohjeita ihan kaikkeen, kuten lähestymiseen. MIten mennään juttelemaan? Tungenko johonkin parin tytön pöytään vai pitäisikö katsoa enemmän yksinäisiä tyttöjä.

Tykkäävätkö tytöt muuten älyköistä?

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26835
Liittynyt16.3.2005
nöpö
Onko tuossa ohjeita ihan kaikkeen, kuten lähestymiseen.

No katso itse. Ei varmasti ihan kaikkeen ole missään ohjeita. Meitä on niin moneen junaan, että kaikki ohjeet ovat väkisinkin yleisluonteisia. Kirjoista voi opetella karkeita suuntaviivoja, mutta käytännön tasolla nämä hommat kuitenkin oppii vain kantapään kautta.

Tungenko johonkin parin tytön pöytään vai pitäisikö katsoa enemmän yksinäisiä tyttöjä.

Yleensä tytöt ovat baareissa ryhmissä, varsinkin alkuyöstä, mutta jos löydät yksinäisen, voi hän olla helpommin lähestyttävä.

Tykkäävätkö tytöt muuten älyköistä?

Riippuu tytöstä ja älykköyden laadusta. Noin yleisesti, älyköistä pitävät tytöt ovat rauhallisempia ja pidättyväisempiä kuin baareista keskimäärin löytyvät. He etsivät seuraansa ensisijaisesti kapakoiden ulkopuolelta, kouluista ja harrastuksista. Ja he etsivät ensisijaisesti parisuhdekumppania usein pidättyen kokonaan tai ainakin pääsääntöisesti yhden illan suhteista. Luonnontieteellinen tai tekninen älykköys (nörttiys) on yleisesti luotaantyöntävä piirre. Todennäköisyys löytää kapakasta tyttö, joka viehättyisi siitä on astronomisen pieni. Jos se on kiinnostuksen kohteesi, pyri välttämään sen aktiivista esiintuontia. Kulttuuriin tai ihmistieteisiin liittyvä älykköys on todennäköisemmin positiivinen piirre. Sellainen mies varmaan löytää ravintolaympäristöstäkin naisia, joita nuo asiat kiinnostavat. Eiköhän se siinä keskustellessa käy ilmi.

Ei näitä kannata liikaa suunnitella. Jokainen opaskirja tai kommentoija sanoo että "tytöt sitä ja tytöt tätä", mutta oikeasti tytöt ovat yksilöitä. Tietyillä perusjutuilla saa todennäköisyyksiä parannettua, mutta loppu on sitten ideoitava perstuntumalta tilanteen ollessa päällä. Suunnattoman vaikeaa se on ujolle (kokemusta on), mutta kyllä ne tumpelotkin (ja jopa pahnanpohjimmaiset, luonnontieteelliset älyköt, kokemusta on siitäkin) yleensä paremman puoliskonsa löytävät ennen kuin hautaan kaatuvat.

Vierailija

Nyt täytyy sanoa, että kiitos! Tästä on oikeasti ollut apua minulle. Koko tiede-foorumi on ollut täynnä tyhjänpäivästä höpinää ja vääntöä, mutta tämä on jotain aivan muuta. Kiitos eritoten Neutronille. Kerrankin asiallinen keskustelu! Toivottavasti jatkuu samaa rataa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat