Tiede.fi hyvää koti-illan viihdettä...

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tässä kihlatun kanssa istunut koti-iltaa. Välillä katsottu TV:tä, välillä tehty jotain muuta kivaa, ulkona pitelee sadetta.

Tietsikka ollut auki. Välillä seurailee huvikseen Muro.bbs:n ja Tiede.fi:n threadeja, kuten nyt kun kulta suihkussa. Sitten kaiketikkin maate molemmat.

Kuinka moni muu tunnustaa, että tietokone ja tällaiset palstat voipi olla hyvä TV:n korvike? Ainakin threadia syntyy täällä myöhäisiltasella siihen tahtiin, että tällaiset ovat ottaneet koti-illoista pitävillä lähiöpubin ja TV:n paikan. TV on nykyään pelkkiä huonoja uusintoja useina iltoina.

Mikäs tässä, tällanen on turvallista ja rentoa.
Ps. se lähikaupan jonkin aikaa myynnissä ollu Rosee-ruukkuviinijuoma on hyvää. Ainakin se punainen versio. Herkullista suorastaan... pari lasia maistellut. Yllätyin. Kultakin pitää siitä, vaikka ei yleensä pidä viineistä.

Nyt, ötyä muille.

Sivut

Kommentit (17)

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Jep, jep.

(Satunnaiselle lukijalle tiedoksi: Lainasin tuossa vahingossa erästä tunnettua s24fi-foorumikirjoittajaa).

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija

Tietyillä palstoilla myös oppii asioita. Harmi että osa käyttää energiansa elämänkatsomukselliseen tinkaamiseen, ja luulevat että se on joku tieteen ydin.

Se on tinkaajan oman itsetehostuksen ydin.

Vierailija
oge
Harmi että osa käyttää energiansa elämänkatsomukselliseen tinkaamiseen, ja luulevat että se on joku tieteen ydin.

Totta turiset, kreationistit ja muut uskonnolliset paasaajat ovat säälittäviä idiootteja, sen lisäksi että ovat häiriöksi muille.

Vierailija

Kristinuskoa jotkut kyllä puolustaa, lähinnä kai huvikseen. Minä ainakin.

12 trollia, joilla on kristinuskon vastainen signature, ei ole mikään uhka sinänsä. Naurettavia pellejä.

Vierailija
SAMAEL
oge
Harmi että osa käyttää energiansa elämänkatsomukselliseen tinkaamiseen, ja luulevat että se on joku tieteen ydin.

Totta turiset, kreationistit ja muut uskonnolliset paasaajat ovat säälittäviä idiootteja, sen lisäksi että ovat häiriöksi muille.

Niin, kuinka moni hnekinen ihminen joka tänne kirjoittelee on oikeasti henkinen Eli eiköhän saarnaaminen ja etenkin jos se tapahtuu nettiyheyksiä pitkin ole jokseenkin kaukana kaikesta henkisestä..

Vierailija
SAMAEL
oge

Nice to have U back Mauno Ahonen!
Toivottavasti lääkityksesi on auttanut Sinua ja edelleenkin kannatat evoluutiota.

Vierailija
taiteilijatyyppi
Tässä kihlatun kanssa istunut koti-iltaa. Välillä katsottu TV:tä, välillä tehty jotain muuta kivaa, ulkona pitelee sadetta.

Tietsikka ollut auki. Välillä seurailee huvikseen Muro.bbs:n ja Tiede.fi:n threadeja, kuten nyt kun kulta suihkussa. Sitten kaiketikkin maate molemmat.

Kuinka moni muu tunnustaa, että tietokone ja tällaiset palstat voipi olla hyvä TV:n korvike? Ainakin threadia syntyy täällä myöhäisiltasella siihen tahtiin, että tällaiset ovat ottaneet koti-illoista pitävillä lähiöpubin ja TV:n paikan. TV on nykyään pelkkiä huonoja uusintoja useina iltoina.

Mikäs tässä, tällanen on turvallista ja rentoa.
Ps. se lähikaupan jonkin aikaa myynnissä ollu Rosee-ruukkuviinijuoma on hyvää. Ainakin se punainen versio. Herkullista suorastaan... pari lasia maistellut. Yllätyin. Kultakin pitää siitä, vaikka ei yleensä pidä viineistä.

Nyt, ötyä muille.

jep jep. meilläki täällä populaa naureskelee näille jutuille ja tyypeille. Joskus on vaikeuksia itse päässä kirjoittamaan.

siitä hyvä mesta, että kirjoittajaa on joka lähtöön. se on rikkaus.

Se, että monenkin suurin anti palstalle on toisista keskustelijoista keskustelu, tosin hiukan alentaa palstan tasoa. Mutta ei se oikeestaan mitään haittaa. Kertoo se kuitenkin sanojasta enemmän kuin sanoja osaa ymmärtääkään.

TVn uusinnat olen minäkin noteerannut. luulen, että olen tulossa vanhaksi, kun yks jos toinenkin leffa osoittautuu jo ainakin kerran nähdyksi, vaikkei nimeä muistakaan.

Vierailija

Itsekin olen miettinyt että tarvittaisiin lisää ajanvietefoorumeita. Varsinkin suomalaisilla kun ei ole varsinaista kollektiivisia ajanviettotapojakaan ihan arkisella perustalla, kuten vaikkapa pubit briteissä, jonne kokoonnutaan yhdessä aina töiden jälkeen. Internet paikkaisi hyvin jokapäiväisen sosialisoinnin tarveen suomalaiselle mentaliteetille.

Tiede-foorumikin kiinnostaa monia lähinnä koska keskustelu on internet-standardien mukaan sivistynyttä ja kirjoittajat melko iäkkäitä.

Vierailija
Fuck'ta

Tiede-foorumikin kiinnostaa monia lähinnä koska keskustelu on internet-standardien mukaan sivistynyttä ja kirjoittajat melko iäkkäitä.

Nimimerkistäsi päätellet et kuulu tähän sivistyneiden ja iäkkäiden ryhmään.

Oletko punkkari ?

Vierailija
Fuck'ta
Itsekin olen miettinyt että tarvittaisiin lisää ajanvietefoorumeita. Varsinkin suomalaisilla kun ei ole varsinaista kollektiivisia ajanviettotapojakaan ihan arkisella perustalla, kuten vaikkapa pubit briteissä, jonne kokoonnutaan yhdessä aina töiden jälkeen. Internet paikkaisi hyvin jokapäiväisen sosialisoinnin tarveen suomalaiselle mentaliteetille.

Sinänsä ihan mielenkiintoinen ajatus, mutta eihän internet pysty millään korvaamaan tosielämän sosiaalista kanssakäymistä? Kyllä tästä puuttuu se jokin.

Vierailija

Olen saanut tältä foorumilta paljon. Ikäihmiselle, niin kuin minulle tästä on kaikenlaista ajanhyötyä. Omaksuu tietoa, saa huvitusta, kokee sopivasti (!?) ärtymystä, toisin sanoen, toivoisin monen vanhemman ihmisen löytävän tämän foorumin itselleen ajankuluksi. Tai ei sittenkään. Tiede foorumi ja asialliset keskustelut siitä ehkä kärsisivät. Mutta joku ajankulu, poikkitieteellinen, viihteellinen foorumi olisi meikäläiselle mieleen.
Tämä on melkein sellainen. Siis hyvä!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat