Mihin oot pissiny?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mihin erikoisempiin paikkoihin tai tilanteisiin ootte pissiny?

Mä oon pissiny tohon puistoon silloinku Korbatsovi oli vallassa.
Yön pimeydessä, siitä huolimatta tuli miliisi ja otti kiinni.
Karkotus siperiasta tai 2 vuotta pakkotyötä, pelottelivat.
Kumpikaan nakki ei nasahtanu.

Tonne vasempaan nurkkaan, puskan juureen.

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Senaatintorille, Eduskuntatalon portaille, Aurajokeen, Kuopion torille, Saimaaseen, Torniojokeen, Itämereen, Ahvenanmaalle, omaan makuuhuoneeseen, vanhempien rappusille, joskus kauan sitten kämppiksen reppuun, omaan housuun.

Ja olen luvannut, että kaverit saa kusta mun taskuun, jos pystyvät sen nauramatta tekemään.

asdf
Seuraa 
Viestejä11068
Liittynyt16.3.2005

Onpas lapsellinen ketju. Eikö tämän pitäisi olla asiallinen, aikuismainen tieteestä kiinnostuneiden keskustelupalsta, eikä mikään pikkupoikien pissalle naureskelufoorumi? Taso on todella alhaalla!

Ps. Kalliolle, Sibeliusmonumentin päältä.

Vierailija
asdf
Onpas lapsellinen ketju. Eikö tämän pitäisi olla asiallinen, aikuismainen tieteestä kiinnostuneiden keskustelupalsta, eikä mikään pikkupoikien pissalle naureskelufoorumi? Taso on todella alhaalla!

Ps. Kalliolle, Sibeliusmonumentin päältä.

Ei vapaa sana osiossa tarvii olla asiallinen.

Siis sen monumentin mikä kuvastaa urkuja?
Onks se Sibeliusmonumentti?

asdf
Seuraa 
Viestejä11068
Liittynyt16.3.2005

On se. Niitä putkia pitkin on yllättävän helppo kiivetä, mutta niiden päällä on hankala seistä kännissä. Mainittakoon, että tapahtumasta on aikaa yli kymmnenen vuotta. 12 tarkalleen.

Vierailija
asdf
On se. Niitä putkia pitkin on yllättävän helppo kiivetä, mutta niiden päällä on hankala seistä kännissä. Mainittakoon, että tapahtumasta on aikaa yli kymmnenen vuotta. 12 tarkalleen.

Ok, ei ihan aikamiehenä sentään.

Itsekkin olin kohtuullisen nuori kun tuonne Barnaulin toimeenpanevan komiten talon eteen lirautin. Puhdas vahinko. Siinä on kapakka vieressä joka meni kiinni. Lasti oli tietty johonkin laskettava eikä nyt yön pimeudessä varsinaisesti tullut mieleen missä oltiin.

Piru Naiseksi
Seuraa 
Viestejä3164
Liittynyt16.3.2005

kevensin nestejätekuormaani junan WC:ssä menopelimme seistessä asemalla. Ainakin tuolloin kilvin ohjeistettiin, että käymälää saa käyttää vain junan kulkiessa.

Vierailija

Kerran ruotsinlaivalla pissasin samana iltana baarin nurkkaan (vaikka myöhemmin paljastui ettei se ollut nurkka ja ihmisiä oli joka puolella ympärilläni), peliautomaatin viereen ja peliautomaatin rahareikään, vessaan ja vessan viereen, käytäville, suihkuun ja roskikseen.

Joskus pissasin eräissä bileissä (joiden isännästä en pitänyt) shampoo purkkiin.

Vierailija

Kreikassa jossain turistirysässä kusin keskelle ravintolan terassia. Meinasi tulla turpaan, mutta tilanne selvisi tönimisellä. Hetkeä myöhemmin oksensin näyttävän satsin bloody marya kadulle.

Vierailija

Yökerhon nurkkaan(kertoi portsari)

Jääpala-astiaan kotibileissä.(ja sitten jäätymään)

Poliisiauton taakse sen ollessa liikennevaloissa.(En jäänyt kiinni, sakot ois tullu.)

Vierailija

Mannerheimin patsaalle kuseskelen aina kun sopivassa mielen/humalatilassa siitä ohi menen. Kerran tuli turpaan siitä hyvästä.

Vierailija
Rasputin
Mihin erikoisempiin paikkoihin tai tilanteisiin ootte pissiny?

"Silmään"
..miten tilanteeseen voi ? Meinaako se sitä kun " homma kusee"

Vierailija

Kukas noita pissimisiä muistaa...

Kuninkaallinen paska salli tulla Aavasaksan laella.
Mahtavat näköalat.
jossain siinä kalliokielekkeen kupeella se maatuu...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat