Kiltin miehen syndrooma

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kommentit (10)

Vierailija

Rahastusta. Kaikkea ne jenkit keksii. Voisin itsekin lukeutua kylläkin tuohon "nice guy" kategoriaan, mutta en näe sitä mitenkään pahana asiana.

Vierailija
pointless
:D
Rahastusta. Kaikkea ne jenkit keksii. Voisin itsekin lukeutua kylläkin tuohon "nice guy" kategoriaan, mutta en näe sitä mitenkään pahana asiana.

Kiltin miehen syndrooma on musta syvältä. Ei pysty sanomaan mitään vastaan ja yrittää tehdä vain muiden olon mukavaksi. Olen yrittänyt aktiivisesti parantua tästä sairaudesta, mutta en tiedä aina tasaapainoa ja menen toiseen ääripäähän.

Vierailija

Täytyy nähdä asian valoisat puolet: teet hyvän olon toisille niin pystyy säilyttämään oman hyvän olon. Ja kun avuliaasti auttaa toisia niin usein saa myös vastapalveluksia. Sellaiset ihmiset on kyllä järkyttäviä jotka käyttävät kilttejä miehiä hyväkseen. Siskoni on sellainen. Se tietää, että teen mitä se pyytää. Nykyään olen kiltisti alkanut pyytää rahaa palveluksista. Se on mielestäni reilua.

Vierailija
pointless
Sellaiset ihmiset on kyllä järkyttäviä jotka käyttävät kilttejä miehiä hyväkseen. Siskoni on sellainen. Se tietää, että teen mitä se pyytää. Nykyään olen kiltisti alkanut pyytää rahaa palveluksista. Se on mielestäni reilua.

Juuri hyväksikäyttäjien takia oon lopettanut kiltin miehen hommat. Kiltit miehet ei myös saa naisten arvostusta, vaan ne on niitä jotka kasvattaa ja huolehtii Alfa-uroksen lapsista.

Vierailija
Joker
pointless
Sellaiset ihmiset on kyllä järkyttäviä jotka käyttävät kilttejä miehiä hyväkseen. Siskoni on sellainen. Se tietää, että teen mitä se pyytää. Nykyään olen kiltisti alkanut pyytää rahaa palveluksista. Se on mielestäni reilua.

Juuri hyväksikäyttäjien takia oon lopettanut kiltin miehen hommat. Kiltit miehet ei myös saa naisten arvostusta, vaan ne on niitä jotka kasvattaa ja huolehtii Alfa-uroksen lapsista.

Olen myös ihmetellyt tuota miksi naiset puhuu, että olisi niin mukava saada kiltti ja ymmärtäväinen mies, mutta silti ne rakastuu renttuihin ja alfa-uroksiin, jotka ryyppää ja antaa välillä vähän avokämmentä ja vielä hyppii vieraissa.

Vierailija
pointless
Olen myös ihmetellyt tuota miksi naiset puhuu, että olisi niin mukava saada kiltti ja ymmärtäväinen mies, mutta silti ne rakastuu renttuihin ja alfa-uroksiin, jotka ryyppää ja antaa välillä vähän avokämmentä ja vielä hyppii vieraissa.

Naiset ihastuvat renttuihin, ei nössihin. Miehen ei ole välttämättä pakko olla renttu saadakseen naisen. Voi yhtä hyvin olla sosiaalinen, itseään kunnioittava ja muita kunnioittava ja saada silti naisia. Kukaan ei arvosta kynnysmattoja.

Vierailija

Lähinnä tuo "kiltin miehen syndrooma" on ongelma siksi että naiset haluavat alfauroksen.. muuta haittaa kuin naisten saannin vaikeutuminen siitä ei ole.

Tosin tämä onkin sitten melko iso ongelma.

Vierailija
Joku
Lähinnä tuo "kiltin miehen syndrooma" on ongelma siksi että naiset haluavat alfauroksen.. muuta haittaa kuin naisten saannin vaikeutuminen siitä ei ole.

Tosin tämä onkin sitten melko iso ongelma.

Kiltteys myös vaikuttaa siihen, miten sinuun suhtaudutaan.
Kilttiä ihmistä katsellaan alentuvasti, kenties hieman säälien.
Mikäli vielä puhut sössöttävän nopeasti, niin kukaan ei kuuntele sinua.
Itsearvostuksen puute näkyy kehonkielessä, kommunikoinnissa yms.

Yhteiskunta pitää enemmän kilteistä miehistä, koska he harvemmin purnaavat vastaan ja tekevät (mitä täytyy tehdä?). Päiväkoti, koulu ja armeija opettavat koiramaisia käytöstapoja melko tehokkaasti.

Uusimmat

Suosituimmat