Mä näin tämän pallon

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Hehee. Mä näin tän pallon kun se lensi mun kämpän yli. Naureskelin että ei varmaan pitkälle pääse kun oli vauhti niin onneton. Leiju melkein paikallaan jo nousunsa jälkeen härmälässä. Hehee.

http://www.aamulehti.fi/uutiset/pirkanmaa/36905.shtml

Sivut

Kommentit (19)

Paul M
Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005
CE-hyväksytty
Miten tulee menetellä kun kesken kuumailmapallolennon pärähtää armoton kakkahätä päälle?

Siitä vaan laidan yli niinkuin riu'ulla istuisi. Tietenkin on hieman tylsää jos on sattunut samanlainen tyven ja roikkuu kahdessa metrissä Keskustorilla tai vaikka millä torilla.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Vierailija

Tämmöisen pallon näin kun sattui vielä kamerakin mukaan. Mennä viipotti taivaalla ylitseni. Suhahti hieman. Monta ikkunaa on siinä - taitaa olla joukkojenkuljetusalus!

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
IFEUN
Tämmöisen pallon näin kun sattui vielä kamerakin mukaan. Mennä viipotti taivaalla ylitseni. Suhahti hieman. Monta ikkunaa on siinä - taitaa olla joukkojenkuljetusalus!

Suokaasua, väittäisin.

Vierailija
Volitans
IFEUN

Suokaasua, väittäisin.

Ei jumankekka, ei mistään suokaasusta ole kyse tässä yhteydessä. Kyseinen pallukka, jonka kuvasin kännykällä, oli ihan ehta uhvo jos oikein tajusin. Meni korkealta ja kovaa pään yli ja silleen, eikä jättänyt mitään todisteita. Täysin selvä merkki vierailusta!

Vierailija
CE-hyväksytty
Miten tulee menetellä kun kesken kuumailmapallolennon pärähtää armoton kakkahätä päälle?

Pasko housuun ja kysele isoon ääneen kuka pieraisi.

Vierailija
bena
CE-hyväksytty

Mitä turhia housuja sotkemaan. Onhan siinä hyvät reunat ja köydet, mistä pitää kiinni. Tiputtelee ne klimppejä lentsikastakin, hiljan josssain oli tullut talon katosta läpi. Tosin joku voi kokea elämänsä järkytyksen, mutta elämys se silti olisi molemmin puolin.

Vierailija

Näyttäis feikiltä, tollasia kuumailmapalloja ei juuri ole. Jollain 3d ohjelmistolla mallinnettu. Ihan ok jälkeä mutta parempiakin olen nähnyt. Mustat epämääräiset viivat pallon ympärillä on aika keskinkertaisesti tehty, amatöörin jälkeä.

Kuvan metadatakin on jälkeenpäin lisätty. Tällaset valehavainnot syö tieteellistä ufotutkimusta.

Vierailija
valtiokonttorin elatti
bena
CE-hyväksytty

Mitä turhia housuja sotkemaan. Onhan siinä hyvät reunat ja köydet, mistä pitää kiinni. Tiputtelee ne klimppejä lentsikastakin, hiljan josssain oli tullut talon katosta läpi. Tosin joku voi kokea elämänsä järkytyksen, mutta elämys se silti olisi molemmin puolin.

uskon, että on todennäköisempää saada stadin kauppatorilla lokin löysä päähän, kuin jonkun ilmailuihmisen paskat katon läpi.

Vierailija
CE-hyväksytty

Kannattaa kairata reikä korin pohjaan ja toivoa ripulia ja että alapuolella on lokkeja.
Näin saman pallon kun olin veneellä pyhäjärvellä, lokki paskansi paidalle.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat