Tissiliivit

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Olisi kiva tietää minkälaisia kuppikokoja on porukalla täällä.

Sivut

Kommentit (51)

Vierailija
CE-hyväksytty

mun aamukahvikuppi on 2.2dl. aika iso siis. kaks semmosta tulee kipattuu aamulla naamaan.

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

Minun kokoni on jo aikaisemmin kerrottu jossakin!

(Oi, suorastaan kuulen kuinka hakunappi napsahtaa lukuisissa tietokoneissa... ihan niin kuin ketään kiinnostaisi. )

Miehilläkin muuten on joskus niin isot tissit, että liivit olisivat tarpeen. Miesten kuppikoko tosin harvoin ylittää AA:ta.

Niin ja kyllähän ketjun aloittaja varmasti tietää kuinka kuppikoko lasketaan?

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Vierailija
Pikku Gen
Minun kokoni on jo aikaisemmin kerrottu jossakin!

(Oi, suorastaan kuulen kuinka hakunappi napsahtaa lukuisissa tietokoneissa... ihan niin kuin ketään kiinnostaisi. :lol: )

Miehilläkin muuten on joskus niin isot tissit, että liivit olisivat tarpeen. Miesten kuppikoko tosin harvoin ylittää AA:ta.

Niin ja kyllähän ketjun aloittaja varmasti tietää kuinka kuppikoko lasketaan?

Ja joillekin naisille rintaliivit on vähän kuin hätävarjelun liioittelua .... henkselitkin kun riittäisi.

Pistänpä haun päälle.

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005
Vastaaja_s24fi

Ja joillekin naisille rintaliivit on vähän kuin hätävarjelun liioittelua .... henkselitkin kun riittäisi.

Nuppuseni, joskus on tärkeää saada povelle tietty muoto vaikkei se roikkuisikaan luonnostaan. Toisilla taas on tuttavaani lainaten "provokatiiviset nännit" joita ei idioottikommenttien takia viitsi pelkällä paidalla peittää. Ja aina on sellaisia esim. juhlapuvun yläosia jotka tarvitsevat ylimääräisen tuen alleen näyttääkseen miltään.

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Vierailija
Pikku Gen
Vastaaja_s24fi

Nuppuseni, joskus on tärkeää saada povelle tietty muoto vaikkei se roikkuisikaan luonnostaan. Toisilla taas on tuttavaani lainaten "provokatiiviset nännit" joita ei idioottikommenttien takia viitsi pelkällä paidalla peittää. Ja aina on sellaisia esim. juhlapuvun yläosia jotka tarvitsevat ylimääräisen tuen alleen näyttääkseen miltään.

juu, mutta esitin asian rintaliivien varsinaisen tehtävän kannalta, eli tukea rintoja ja ehkäpä nännin peittäminenkin. kun se on jonkinlainen moraalisääntö.

olisitpa nähnyt pentti siimeksen esityksen tv-sketsissä, kun se meni kauppaan ostamaaan rintaliivit vaimolleen (vaimo kun oli sanonut että se ei uskalla). ei sitä nauramatta katsonu kyllä pirukaan. en jaksa kertoa kokonaan, mutta kun tiski oli täynnä kaikenlaista siimeksen ostamaa kamaa hansikkaista rintamerkkeihin, sai hän lopuksi ostettua
RINTAREPUT.

ei muuten vastanäyttelijänkään pokka pitänyt... (taisi olla hannele lauri)

lopetin hakemisen.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
taiteilijatyyppi
Ketjun aloittaja voi kertoa ensin, millaiset itsellään on näin kesäterassikauden alla.

En käytä lainkaan.

Mulla on yks hyvä t-paita jota joudun valitattevasti käyttämään vain aluspaitana koska se pajastaa nännini lävitseen.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Kun yrittää availla asiallisia ketjuja, niin heti alkaa häiriköinti ja sillä kurin mode saa syyn siirtää ketjun tänne aylan, joka ei enää lue kenenkään viestejä paitsi ehkä omiaan, vapaa sana roskikseen.

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006
Vastaaja_s24fi
CE-hyväksytty

mun aamukahvikuppi on 2.2dl. aika iso siis. kaks semmosta tulee kipattuu aamulla naamaan.

Hmmm...ei tuo vielä mitään. Oma Ikeasta ostettu "kupposeni" on 5dl:n vetoinen, että yksikin kuppi vahvaa teetä aamulla sitten riittää...

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Vierailija
Stinger
Vastaaja_s24fi
CE-hyväksytty

Hmmm...ei tuo vielä mitään. Oma Ikeasta ostettu "kupposeni" on 5dl:n vetoinen, että yksikin kuppi vahvaa teetä aamulla sitten riittää...

Hui. tuohan on kuin ämpäri. voiski hankkia semmosen niin ei tartte hakea keittimeltä lisää. jäähtyis kyllä, kun kahen kupin kanssa tuhraantuu aikaa semmonen tunti.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat