Itseanalyysi?

Seuraa 
Viestejä2127
Liittynyt11.5.2006

Suvustani on ollut porukkaa mielisairaallassa ja useat ovat kirjoittaneet kirjoja ja toiset runoja. Toiset ovat väittäneet näkevänsä toisen älykkyyden ja luokitelleet heitä omiin lokeroihinsa. Lisäksi paljon vammaisia, sairaita maanisdepressiivisiä.

Itse kuvittelen toisinaan olevani psykopaatti, koska luon itsestäni "toisen hahmon ja sitoudun siihen" ja haen systeemien kautta itselleni makiaa.

Skitsoaffektiivisesta ilmiöstä löytyy useita sellaisia ilmiöitä, kuten minuuden alla olevien kenttien siirtyminen ja olen taas uudesti "näkevä" ja saman aikaisesti näen myös 11-12 kulmasta samaan asiaan yhdellä kertaa.

Biboläärisestä ilmiöstä minulla on tunnevaihtelevuus aivan helvetillistä luokkaa ja tosinaan näen itseni kokonaisuudessaan pelkästään vanhan terminin mukaisen "maanisdepressiivisenä".

(eikä tämä ollut edes huumoria) itseanalyysi ainoastaan vituttaan, koska pystyn lyömään koko "pöntön" kiinni ainakin niin, että olen ihan normaali työssä kävijä... koko aivojen sontapyörä on kaukana

Haluaisin tietää, mikä on lähimpänä totuutta ja en myöskään luota puoskareihenne, vain itseeni ja älyni voimaan.

(minulla on voimakas vahva olo, siksi epäilen vaihtoehtoa runkkari)

Hyvin polkee.

Kommentit (3)

Vierailija

Ei itseanalyysi ole ikinä realistinen kuvaus, sitä näkee itsensä liian vääristyneessä valossa ja ei pysty näkemään, mitä toinen näkee.

Uusimmat

Suosituimmat