Tiede.fi-foorumin Ääliö 2007. Lopputiedote

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Moderaattori. Voisiko aihe olla tämän päivän tällä osiolla. Sen jälkeen sen voisi siirtää Vapaa sana –osiolle.

Keskusvaalilautakunnan tiedotus.

Tiede.fi-foorumin Ääliö 2007 on nimimerkki
[size=150:2n803cs7]Teijoster[/size:2n803cs7]
Kaikki Ääliö –äänestystä koskevat valitukset on käsitelty ja hylätty.

----------------------------------------

Kommentti (markent)

Ote äänestyksen säännöistä:
”- ---------
- ”markent” pitää itselle oikeuden muokata ja määritellä uusia sääntöjä
- vain ”markent” toimii tuomarina”

Ääliöäänestysketju oli tarkoitettu ”älykkään” huumorin ja hyväntahtoisen ilkeilyn ketjuksi, jossa heitettäisiin huulta kevyen seurustelun merkeissä. Näin kisailu etenikin aina siihen asti kunnes alkoi äänestys Tiede.fi:n äänestysformaatilla.
Tuon jälkeen kilpailun luonne muuttui ratkaisevasti.
Taivastelijat ( hihhulitieteiden vouhottelijat) alkoivat äänestystä manipuloimaan. Päivittäin ilmoittautui uusia nimimerkkejä foorumin käyttäjiksi. He eivät halunneet, että oman ismin edustajasta olisi tullut kisan voittaja. Yrittivät äänestämällä nimimerkki Awebista tehdä Ääliö vuodelle 2007.
Minun luonnolla ei hyväksytä tällaista menettelyä. Ei millään sapluunalla!

Teijoster sai ylivoimaisesti eniten palstalaisten äänistä.
Sen vuoksi Teijoster on vuoden 2007 Tiede.fi:n foorumin ääliö

Omalta kohdaltani tästä aiheesta keskustelu on päättynyt.

Sivut

Kommentit (21)

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
markent

Taivastelijat ( hihhulitieteiden vouhottelijat) alkoivat äänestystä manipuloimaan. Päivittäin ilmoittautui uusia nimimerkkejä foorumin käyttäjiksi. He eivät halunneet, että oman ismin edustajasta olisi tullut kisan voittaja. Yrittivät äänestämällä nimimerkki Awebista tehdä Ääliö vuodelle 2007.

Eihän tuota voi todentaa. Teit mielivaltaisen päätöksen ja se siitä.

Kuten itsekin huomasit - luultavasti - kyse oli leikistä, jossa osallistujat HALUSIVAT vuoden 2007 virallisiksi ääliöiksi. Tuon pystin voittaminen ei siis ollut missään mielessä negatiivinen asia.

Lisäksi, jos perustelusi sittenkin pitää paikkansa, se toimii molemminpuolisesti. Eli "oman ismini" edustajat eivät halunneet minun voittavan vaan rekisteröityivät uusilla nimimerkeillä ja äänestivät teijosteria.

Ja mistä ihmeestä tempaisit diskattujen äänten lukumääräksi nimenomaan tuon kolmen? Puhdasta tyranniaa.

Sinun käyttäytymisesi vika on siinä, että aloitit leikin, mutta et antanut sen jatkua loppuun asti leikkinä, vaan aloit tuomaroimaan ja junailemaan loppulukemaa tosissasi. Silloin siitä meni maku.

Sinänsä koko juttu on täysin yhdentekevä, mutta sanoinpa sanottavani.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija

Minä ainakin äänestin Aweppiä. Hän on todellakin koko porukan ääliöin
Jos Vastaaja_24fi: olis osallistunut, niin olisi ollut ylivoimainen voittaja mitä lukemisen ymmärtämiseen tulee siis. Yhden asian nainen.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Lassi

Jos Vastaaja_24fi: olis osallistunut, niin olisi ollut ylivoimainen voittaja

Ääliö! Hänhän osallistui!

Vierailija
Aweb
Lassi

Jos Vastaaja_24fi: olis osallistunut, niin olisi ollut ylivoimainen voittaja
Ääliö! Hänhän osallistui!

No en ainakaan rekannut sitä varten muita nikkejä. Sinua äänestin, ei siksi, että olet superääliö, mutta pirruuttani

Vastaaja_24fi on kylläkin superääliö. Tyypilinen nainen, joka jaksaa jankuttaa samasta asiasta, ymmärtämättä mitään keskustelusta. Paraskin ydinvoiman vastustaja. Mielipiteet vaihtuvat. Näemmä.

Vierailija
nöpö
Tejosteri on vain niin typerä hihhuli, että voitto meni oikeaan häpeänurkkaan!!

Eikä hävetä yhtään. On suuri kunnia olla palstan ääliö. Se osoittaa että olen oikealla tiellä.

Vierailija
kyse oli leikistä, jossa osallistujat HALUSIVAT vuoden 2007 virallisiksi ääliöiksi

Nähdäkseni kisassa on neljä (4) voittajaa:[list:wub99zm2][*:wub99zm2]Aweb
Äänestyksen moraalinen - ja lähes ylivoimainen - voittaja[/*:m:wub99zm2]
[*:wub99zm2]markent
Saa ääliötittelin ääliömäisellä tuomaroinnilla. Todella ääliömäinen veto.[/*:m:wub99zm2]
[*:wub99zm2]Savor
Aito Ääliö[/*:m:wub99zm2]
[*:wub99zm2]teijoster
Manipuloidun äänestyksen voittaja[/*:m:wub99zm2][/list:u:wub99zm2]Enää ei voi kuin toivoa, että ensi vuoden kisa on vielä ääliömäisempi.

Pseudohippi
Seuraa 
Viestejä13828
Liittynyt27.11.2006
markent

Keskusvaalilautakunnan tiedotus.

Keskusvaaliautakunta myönsi viittaamalla Floridan tapaukseen ensimmäisessä viestissään sen, ettei annetuilla äänillä todellisuudessa ole merkitystä vaan niitä hylätään tai hyväksytään sen mukaan, mikä sattuu keskusvaalilautakuntaa miellyttämään. Juuri näin tapahtui Floridassakin.

Tässä esitetty perustelu on siksikin varsin naurettaa, että teijosterin äänimäärä alkoi nousta vasta kun uusien niccien rekisteröintibuumi alkoi. Parin ensimmäisen päivän jälkeen awebilla oli vielä lähes kolme kertaa sen verran ääniä kun teijosterilla. Ennemmin näyttäisi siltä että teijosterilla oli häntä äänestäneitä valenimimerkkejä enemmän kun kilpailijoilla, petollisuuden ja manipuloinninhan hän myönsi itsekin.

Kyse on yksinomaan siitä, että markent ei syystä tai toisesta halunnut awebia vuoden ääliöksi ja siksi huijasi tulosten laskennassa, minkä hän ensi viestissän epäsuorasti myönsikin. Vastaisuudessa en markenttia kelpuuttaisi järjestämään minkäänlaisia äänestyksiä.

Sanoisin, että vuoden 2008 ääliöäänestyksessä nykyinen keskusvaalilautakunta, siis nimimerkki markent, on asemoinut itsensä erittäin vahvaksi ennakkosuosikiksi.

Nimimerkiltä markent en ostaisi käytettyä autoa.

Ihmiset tekevät tulevaisuuden.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Pseudohippi

Kyse on yksinomaan siitä, että markent ei syystä tai toisesta halunnut awebia vuoden ääliöksi ja siksi huijasi tulosten laskennassa, minkä hän ensi viestissän epäsuorasti myönsikin.

Joo, se vihaa mua.

Pseudohippi
Seuraa 
Viestejä13828
Liittynyt27.11.2006
Aweb
Pseudohippi

Kyse on yksinomaan siitä, että markent ei syystä tai toisesta halunnut awebia vuoden ääliöksi ja siksi huijasi tulosten laskennassa, minkä hän ensi viestissän epäsuorasti myönsikin.

Joo, se vihaa mua.

Kyse taitaa olla vaimostasi.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Pseudohippi
Aweb
Pseudohippi

Joo, se vihaa mua.

Onko sinulla tylsää?

Pseudohippi
Seuraa 
Viestejä13828
Liittynyt27.11.2006
Aweb
Pseudohippi
Aweb
Pseudohippi

Joo, se vihaa mua.

Onko sinulla tylsää?

On vissiin tullut Awebilla otettua tänään vähän enemmän kun tavallisesti.

Vierailija

Eikö porukka voisi jo myöntää teijosterin aseman ja siirtyä minun taakse kannattamaan minua. Ainoa oikea Teijoster, [size=200:3fcfu0sf]kannattajiensa puolella.[/size:3fcfu0sf]

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat