Kaksi boaa ulosottomiestä vastassa Helsingissä

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Hah-hah-hah-haaa .....

Olipas hauska uutinen ( MTV-3 netti ) !

Ulosottomies meni helsinkiläiseen asuntoon ja vastassa oli kaksi 3-4 metristä ja 30 kiloa painavaa kuristajakäärmettä, Boaa ...

Olisipa ollut vielä verotarkastaja mukana ja lierot olisivat
kietoutuneet molempien ympärille ja ....

Nauratti ihan vedet silmissä ... ( kyyneleitä )

Kommentit (8)

Vierailija

No, minulla taitaa olla vähän omituinen huumorintaju, jo toinen hauska
topikki, jolla kukaan muu ei naura ...

Vierailija
Dr_Strangelove
Ja Haloska kolmantena .... ( naurua kyynelten läpi, hytkyy .. )

Mitä hemmettiä!! Meillähän on samanlaiset ajatukset.

Vierailija

Nauratti niin perkuleesti, että oikein useampia miehiä on tarvittu ne käärmeet siirtämään, kun ihan yksityishenkilöt niitä pitää lemmikeinään. Tietysti tuntematon pelottaa, mutta näin matelijaharrastajana nauruttaa niin perkeleesti. Onhan se hupaisaa, kun "käärme karannut" otsikoiden takaa muuten löytyy usein pelottava 1m mittainen tappajakäärme nimeljään viljakäärme, joka on vaarallinen korkeintaan talon jyrsijöille.

Vierailija

En minä nyt oikeastaan sitä nauranut, en minäkään kyllä menisi kämppään, jossa on nelimetrinen viiskytkiloinen kuristajakäärme !
Mutta että olivat ulosottomiehiä ... vielä parempi, verotarkastajia ..
heko ..

Vierailija

Boa kuristaa silti vain korkeintaan naapurin kissan. En omista kyseistä lajia, mutta aika huumoria siitä saa kun boaa niin pelätään. Kuristajakäärme kuristaa kun syö. Puolustautuessaan se puree. Suurin piirtein sama kuin kissa/pieni koira purisi. Niin, kyllä siis sen pelon käsitän, mutta on se silti hauskaa.

Mun pyton makaa sylissä katsomassa simpsoneita ja on elämänsä aikana purrut 0 kertaa. Silti avokin äiti pelkää hysteerisesti, että se vajaa metrin pituinen rottaa syövä käärme kuristaa hänen kallisarvoisen poikansa ja syö hänet.

Tajusin, kyllä mitä nauroit

Tästähän saisi jonki vitsin tähän tapaan: Asianjajaja, ulosottomies ja verotarkasta menivät asuntoon......

Uusimmat

Suosituimmat