Rattijuoppo ja poliisi

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/37167.shtml

Luuliko joku ihan oikeasti, että lavastamalla saataisiin jotain uutta tietoa?

Rattijuoppo tappoi ihmisen. Piikkimattoa asettava poliisi kuuluu riskiryhmään. Ei mitään ihmeellistä.

Kommentit (8)

Vierailija

En tajua minäkään tuon rekonstruktion tarpeellisuutta. Eikös syyllinen ja tapahtumien kulku ollut ihan selvä jo ennen lavastusta?
Ajan haaskausta.
Olisivat nekin poliisit voineet olla tien päällä ratsaamassa juoppoja pois auton ratista lavastelun sijaan.

Vierailija

MInä taasen en voi käsittää, miksi ihmiset ovat niin TYPERIÄ, että ajavat alkoholin vaikutuksen alaisena, miksi ihmiset eivät lue uutisia ja ota opikseen?

Vierailija
päkäpää
MInä taasen en voi käsittää, miksi ihmiset ovat niin TYPERIÄ, että ajavat alkoholin vaikutuksen alaisena, miksi ihmiset eivät lue uutisia ja ota opikseen?

Humalaiset luulevat olevansa selvempiä kuin todellisuudessa ovat.
Dr. Phil'issä oli jokusen aikaa sitten jakso, jossa käsiteltiin alkoholin käyttöä ja sen negatiivisia puolia.
Jaksossa kerättiin joukko ihmisiä, suljettiin heidät taloon ja annettiin heille niin paljon ilmaista alkoholia kuin vain jaksoivat juoda. Mikään pakko ei toki ollut ottaa mitään. Sitten heidän kännitoilailujaan kuvattiin.
Siellä oli myös ajosimulaattori. Humalassa olevilta kysyttiin että uskotko, että pystyisit ajamaan tuossa kunnossa turvallisesti kotiin. Jos henkilö vastasi myöntävästi, niin kuin monet tekivät, heidät laitettiin ajosimulaattoriin. Noh, lähes kaikki ajoivat jonkun yli tai törmäsivät puuhun tai toiseen autoon. Osa ei edes tajunnut törmyksiä vaan sanoi ajelun loputtua ajon mennen kohtalaisen hyvin.

Rattijuopot eivät siis yksinkertaisesti tajua olevansa humalassa, ja siksi ajavat.

Vierailija
päkäpää
Joo. Mutta tämä on jo tiedossa eikä sen takia lavasteta mitään.

Uusimmat

Suosituimmat