Espanja ja syntyvyys.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Espanjassa maksetaan vauva -bonusta uutisoi hesari

Mieleeni välähti, jos muodostaa viidestä vanhemmasta, viidestä lapsesta rinki, jossa lapsi annetaan aina toiselle vanhemmalle ja kerätään aina adoptiosta 2500 ekee kahisevaa tämän jälkeen lapsi annetaan toiselle vanhemmalle jne

Kommentit (5)

Vierailija

On se kumma kun eivät saa naisiaan paksuksi nuo nappisilmät. Olen tässä seuraillut futarilatinojen(Helsinki Cup) touhuja aitiopaikalta. Nuo salskeat tummaveriköt vikittelevät tuolla tarhojen pihoilla ja puistoissa aamusta iltaan meidän vaaleita neitokaisia. Kielimuuri ei merkkaa mitään! Olen hieman kateellinen. Heille nuo lemmenleikit näyttävät olevan nimenomaan leikkiä.

Vierailija

Se on Suomen naisten häpeä jos ovat liian helppoja. Ei sellaisia naisia arvosteta, ne ovat pelkkiä leikkikaluja.

Vierailija
HMV
Se on Suomen naisten häpeä jos ovat liian helppoja. Ei sellaisia naisia arvosteta, ne ovat pelkkiä leikkikaluja.

Miksi niitä pitäisi jotenkin erityisesti arvostaa, eikö se riitä että saa leikkiä näillä leikkikaluilla ...
Mitä niillä on.

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005
pikkutassu
On se kumma kun eivät saa naisiaan paksuksi nuo nappisilmät. Olen tässä seuraillut futarilatinojen(Helsinki Cup) touhuja aitiopaikalta. Nuo salskeat tummaveriköt vikittelevät tuolla tarhojen pihoilla ja puistoissa aamusta iltaan meidän vaaleita neitokaisia. Kielimuuri ei merkkaa mitään! Olen hieman kateellinen. Heille nuo lemmenleikit näyttävät olevan nimenomaan leikkiä.

Nuppuseni, luuletko ettei naisilla ole tässä sananvaltaa lainkaan? Ehkäisyvälineet on keksitty, ja katolisessa(!) Espanjassa pillereiden suosio on valtaisa. Johtuisiko siitä sitten että äitiys ei ole ainakaan rahallisesti ja työmarkkinallisesti kovin arvostettua. Puhumattakaan koti-isyydestä.

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Vierailija
Pikku Gen
pikkutassu

Nuppuseni, luuletko ettei naisilla ole tässä sananvaltaa lainkaan? Ehkäisyvälineet on keksitty, ja katolisessa(!) Espanjassa pillereiden suosio on valtaisa. Johtuisiko siitä sitten että äitiys ei ole ainakaan rahallisesti ja työmarkkinallisesti kovin arvostettua. Puhumattakaan koti-isyydestä.

Jooo, välimeren maissa on tämä kehitys mennyt eteenpäin näissä tasa-arvokysymyksissäkin ...

Ei ne nykyajan tytöt sielläkään, enää halua miestä passata ja lapsilaumaa hoitaa, eikä latinopojat ole vielä oikein kärryllä näiden modernien naisten kanssa ...
Katsos se on pehmoisä ja tasa-arvo, joka sielläkin jyllää, naisilla on ehkäisyt, omat työpaikat ja harrastukset, se on sitä nykyaikaa ...
Itseasiassa ne katsoo näistä pohjoismaista ja niiden miehistä mallia ja haluaa että omatkin muuttuu samanlaisiksi koti-isiksi.
Vieraissakaan ei saisi enää käydä, eikä tissutella viinin kanssa ...

Uusimmat

Suosituimmat