Oletko tappanu ketään?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Eli ihan tosissaan kysyn onko kukaan tappanut ihmistä täällä.
En tarkoita esimerkiksi kolarissa vaan ampumalla yms.

Mikä ajoi sinut tekoon?

Itse en ole.

Anteg

Sivut

Kommentit (39)

Paul M
Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005

Toivottavasti en.

Kannattaa itse kunkin huomata, että "TeeVeestä tutut" jakautuneet tapaukset eivät tiedä mitä jakojäännös puuhailee.

Onko aukkoja ajankäytössä?

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Vierailija

En oo tappanu ketään ja tuskin myöntäisin vaikka olisinkin. En oo myöskään synnyttäny ketään, mutta se on kai aika yleistä meillä miehillä.

Vierailija

haiskahtaa siltä että kysyjä on aikeissa tappaa ja hakee aluksi tilastotietoa/tukea ajatuksilleen täältä?

Toivottavasti olen väärässä

Vierailija
crusaron uusi tuleminen
haiskahtaa siltä että kysyjä on aikeissa tappaa ja hakee aluksi tilastotietoa/tukea ajatuksilleen täältä?

Toivottavasti olen väärässä

Hyvä teoria

Vierailija

Nationalistinen metodologia tarjoaa helpon keinon tappamiseen: ajattelet että kyseessä on "vihollinen" eikä ihminen, ja että "vihollisen" tappaminen on edullista jollekin ideologialle. Näin pääset moraalisista ongelmista yli, ja tappaminen muuttuu helpoksi, suorastaan palkitsevaksi teoksi. Nationalisteillahan on tapana palkita pahimmat massamurhaajat mitalein, sekä liittämällä heidät osaksi nationalistista mytologiaa. Jos vaikka tapatkin useammankin ihmisen, voit aina lohduttautua sillä tiedolla, että tuskin koskaan pääset vajoamaan "valtioiden" ylläpitämän mekanisoidun massamurhan tasolle.

Vierailija
kabus
En myöntänyt poliiseille, enkä myönnä teillekkään.

Käy kertomassa että tapoit "vihollisen", he ehkä jopa kiinnittävät rintaasi kiiltävän metallinpalasen kunnianosoitukseksi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat