Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Minä vihdoinkin keksin ihan itse kuinka saan kuvan pienennettyä siten, että sopii ruutuun. Olen ylpeä. Kateellisena olen katsellut toisten vaihtuvia avattaria.

Minun tietokoneen käyttöni on itseopiskelun tuotosta ja vielä vanhakin koira oppii uutta. Olen joutunut olemaan poissa työelämästä jo tovin ja silloin oli Internet vasta tuloillaan ja alallani käytettiin ihan toisenlaisia systeemeitä.

Mitä sana Avatar tarkoittaa täsmällisesti suomeksi? Onko se lähinnä logo.

Kommentit (7)

Vierailija
liis@
Minun tietokoneen käyttöni on itseopiskelun tuotosta ja vielä vanhakin koira oppii uutta.

Kuin myös .

Vierailija

Kyllä me naisetkin opimme tekniikkaa. Avattareni olen itse kuvannut omassa pikku puutarhassa. Silloin kun digikamera oli ihan uusi, eikä sitä monilla ollutkaan, meidän isännän oli se pakko saada, vaikka en ymmärtänyt mitä hyötyä siitä olisi, mutta onhan siitä. Kätevästi lähtevät kuvat sukulaisille ja tutuille ja saa vapaasti valita katsellako niitä tai ei. Nyt kun meilläkin on maailman suloisimmat lastenlapset(omasta mielestä) tulee näpittyä kuvia enemmän ja ostettiin vielä videokamerakin, joka kuvaa suoraan DVD-r:lle.
Kun vielä saisi uuden tietokoneen, jolla voisi kuvia tallentaa. Nyt katselemme dvd-laitteella teeveestä.

Kiitos Aylalle linkeistä.

Vierailija

Vaikka minulla ei täällä minkäänlaista avataria ole, avatarit sinällään pursuavat jo korvista ja ties mistä kun on tullut niitä http://www.v2.fi -sivuston foorumille värkkäiltyä varmasti pitkälti toista sataa. xO

Mikäli vain viihdetekniikka, pelit ja muu viihde aiheena kiinnostavat, niin ehdottomasti rekisteröitymisen arvoinen paikka. (:

Vierailija
väläys
Kerro liis@ miten onnistuit, olen kauan jo yrittänyt laittaa avatarta.

Nyt en ihan tarkasti muista, mutta tekniikkani oli varmaan omaperäinen. Lähetin ensiksi kuvan itselleni sähköpostiin, jonka jälkeen pääsin muokkaamaan kuvaa ja enempää en nyt muista, mutta onnistuin. On varmaan tietävämpiä, jotka siirtävät kuvan yksinkertaisemmin, joten vinkkejä lisää! Kiitos. Minulla on W xp.

Uusimmat

Suosituimmat