BIG BANG ON SATUTARINA?!?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Alkuräjähdysuskovaiset USKOVAT simsalapim ylimääräisiin tilaulottuvuuksiin, laajenevaan ja kaareutuvaan tilaan.

He uskovat että kaikki syntyi tyhjästä. Siis tyhjästä ja että myös tila ja aika syntyivät tyhjästä, niin että tila laajenee niin ettei maailmankaikkeus laajene ulospäin jo olevaan tilaan.

Silti he itse pystyvät käpertämään oman energiansa kippuralle, jolloin he itse täyttävät jo olemassa olevaa tilaa hitaammin, koska avautuvat energiaansa hitaammin poispäin itsestään.

Ja jo tämä yksinkertainen toistettava koe todistaa sen että energialla on ajatuksen voima, jolla me hän käpersimme energiasta aikoinaan paljon erillisiä erittäin tiheitä energiakeskittymiä, joilla heitimme noppaa eli annoimme niiden alkaa avautua ei laajentua eli räjähtää tilassa joka jo oli olemassa ja joka ei varmasti laajene tai kaareudu simsalapim.

Onesimple

;):)

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Se on kuule "Savor" tuo jo George Gamovin teoretisoima ja sittemmin
KOBE:n ja WMAP:n vahvistama 2,7 Kelvinin taustasäteily niin voimakas todiste alkuräjähdysteorian puolesta, että sitä on vaikea kaataa ...

Myöskin avaruudessa esiintyy Deuterium- ja Helium-3 - atomeja, joita ei
voi syntyä tähtien nukleosynteesissä, vaan ainoastaan alkuräjähdyksen
baryogeneesissä.

Pidät kenties enemmän Hoylen ja kumppaneiden "jatkuvan luomisen"
teoriasta, Hoylehan suivaantuneena antoi tuon pikkanimen,"Big Bang" ?

Vierailija

Taustasäteily voi aivan hyvin olla peräisin kolmiulotteisesti laajenevista fotoneista, jotka avautuvat energia-aaltoja joilla on taustasäteilyn luonne.

Tai sitten taustasäteily on vain sitä energiaa jota galaksien keskustojen jättimäiset mustat aukot aikoinaan avautuivat, samalla kun laajenivat ja työntyivät poispäin siitä jättimäisestä energiakeskittymästä, jossa on todella paljon enemmän energiaa kuin näkyvässä maailmankaikkeudessa on ja josta kaikki näkyvän maailmankaikkeuden energia työntyy poispäin.

Eli ei se taustasäteily ainakaan todista tilan simsalapim laajenemista millään muotoa. Tai ylimääräisiä tilaulottuvuuksia.

Onesimple

Vierailija
Dr_Strangelove
Entäs D2 ja He3 ?

Tokihan ajatuksenikin mukaan kaikki näkyvän maailmankaikkeuden energia oli aikoinaan todella pienellä alueella tilassa joka ei laajene tai kaareudu.

Itseasiassa todella paljon pienemmällä alueella tilassa kuin alkuräjähdysteorian mukaan oli, koska ajatukseni mukaan esim. atomit ovat koko historiansa ajan laajentuneet kolmiulotteisesti eli räjähtäneet tilassa joka ei laajene tai kaareudu.

ja se on sitä oikeaa "alkuräjähdystä", joka on vieläkin käynnissä.

Onesimple

Vierailija

Alkuräjähdysuskovaiset kuvailevat ylimääräisiä tilaulottuvuksia esim. niin ettei kaksiulotteinen olio pysty ymmärtämään kolmatta tilaulottuvuutta ja samalla he antavat ymmärtää että kolmiulotteinen olento voisi muka ymmärtää kaksiulotteisen olennon.

Jos kolmiulotteisesta olennosta ottaa esim. syvyyden pois, ei jäljelle jää mitään ja näin on aivan turhaa yrittää todistella kaksiulotteisella olennolla ylimääräisiä tilaulottuvuuksia joita ei edes oikeasti ole olemassa.

Onesimple

Vierailija

Mutta tiesitkös "Savor", että neliulotteinen olento voisi mennä kolmiulotteisen sisään rikkomatta seinämää ? Siis unohdetaan tuo höpinä,
että aika olisi muka neljäs ulottuvuus. Tämä on ihan kunniallisten
matemaatikkojen teoriaa.

Vierailija
Dr_Strangelove
Mutta tiesitkös "Savor", että neliulotteinen olento voisi mennä kolmiulotteisen sisään rikkomatta seinämää ? Siis unohdetaan tuo höpinä,
että aika olisi muka neljäs ulottuvuus. Tämä on ihan kunniallisten
matemaatikkojen teoriaa.

Matemaatikot, oi matemaatikot, nuo "kypäräpääpappien ylipapit".

Vierailija
Savor
Alkuräjähdysuskovaiset USKOVAT simsalapim ylimääräisiin tilaulottuvuuksiin, laajenevaan ja kaareutuvaan tilaan.

He uskovat että kaikki syntyi tyhjästä. Siis tyhjästä ja että myös tila ja aika syntyivät tyhjästä, niin että tila laajenee niin ettei maailmankaikkeus laajene ulospäin jo olevaan tilaan.

Silti he itse pystyvät käpertämään oman energiansa kippuralle, jolloin he itse täyttävät jo olemassa olevaa tilaa hitaammin, koska avautuvat energiaansa hitaammin poispäin itsestään.

Ja jo tämä yksinkertainen toistettava koe todistaa sen että energialla on ajatuksen voima, jolla me hän käpersimme energiasta aikoinaan paljon erillisiä erittäin tiheitä energiakeskittymiä, joilla heitimme noppaa eli annoimme niiden alkaa avautua ei laajentua eli räjähtää tilassa joka jo oli olemassa ja joka ei varmasti laajene tai kaareudu simsalapim.

Onesimple

Miksi kerrot mihin kukakin uskoo, vaikka et edes tiedä asiaa.
Ylimääräiset ulottuvuudet eivät liity millään tavalla alkuräjähdysteoriaan.
Kyllä alkuräjähdys on tapahtunut, olen siis alkuräjähdysuskovainen, siltikin vaikka en usko luettelemiisi asioihin ja vaikka uskoisin niin mitä se sinulle kuuluu.

Vierailija
jukteri?
Savor

Onesimple

Miksi kerrot mihin kukakin uskoo, vaikka et edes tiedä asiaa.
Ylimääräiset ulottuvuudet eivät liity millään tavalla alkuräjähdysteoriaan.
Kyllä alkuräjähdys on tapahtunut, olen siis alkuräjähdysuskovainen, siltikin vaikka en usko luettelemiisi asioihin ja vaikka uskoisin niin mitä se sinulle kuuluu.

Mitä se sinulle kuuluu, mikä minulle kuuluu?

Vierailija
Simple One

Ei kuulukaan ja siksi en luekaan tätä pidempiä juttujasi.

Vierailija
Köppä
Simple One

Ei kuulukaan ja siksi en luekaan tätä pidempiä juttujasi.

Tiesitkö että kuuleminenkin perustuu paineen vaihteluun?

Eli ääni on paineaalto, joka syntyy kun energiaa räjähtää jollakin alueella normaalia nopeammin.

Ja näin tää nyt vaan menee.

Onesimple

Vierailija
Dr_Strangelove
Mutta kun se tuntuu olevan luonnon oma kieli ?

Juu... Aina kun keksitään uusi tapa harrastaa matematiikkaa, niin pian sille löydetään sovellutus luonnotieteissä (esim. kompleksiluvut ja sähkötekniikka).

Vierailija
Dr_Strangelove
Se on kuule "Savor" tuo jo George Gamovin teoretisoima ja sittemmin
KOBE:n ja WMAP:n vahvistama 2,7 Kelvinin taustasäteily niin voimakas todiste alkuräjähdysteorian puolesta, että sitä on vaikea kaataa ...

Miksiköhän se on juuri 2,7 kelviniä, eikä enemmän tai vähemmän?
Voisikohan siitä vetää jotain johtopäätöksiä, kun on kulunut 13,7mrd vuotta aikaa ja 2,7 kelviniä?

Todennäköisesti taustasäteily on äärettömän ajan kuluttua 0 kelviniä.

Vierailija
Savor

Onesimple

Mistä kaikki sitten syntyi jos ei alkuräjähdyksestä

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat