Uutinen: Irakin tilanne lisää terroristi uhkaa!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Näin meille kertoo tuore tiedusteluraportti!

Tuoreen tiedusteluraportin mukaan Irakin tilanne saattaa lisätä terrorismin uhkaa Yhdysvalloissa. Raportista selviää, että al-Qaida on vahvistunut ja muodostaa jatkuvan uhan Yhdysvalloille.
Tiedusteluraportin mukaan terroristiverkosto saattaa käyttää Irakin tilannetta hyväkseen ja yrittää värvätä irakilaisia tekemään iskuja Yhdysvalloissa.

Kyseessä on enimmäinen kerta, kun Yhdysvaltain tiedusteluviranomaiset varoittavat siitä, että Irakin sota voi aiheuttaa uhkaa Yhdysvalloille.

http://www.yle.fi/uutiset/ulkomaat/oikea/id65205.html
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Ter ... 5228789508

No minulle tuo ei ole mikään uutinen. Minä olen tiennyt tuon jo alusta alkaen. Niinkuin varmaan on moni muukin.

Kommentit (10)

Vierailija

Selonteko sattu muuten Repujen kannalta pahaan aikaan!

Yhdysvaltain senaatti väittelee Irakista läpi yön.

Yhdysvalloissa senaatti käy yön yli kestävää väittelyä Irakin sodasta. Demokraatit yrittävät saada republikaaniedustajia vetäytymisaikataulun asettamisen kannalle.

http://www.yle.fi/uutiset/ulkomaat/oikea/id65218.html

Noo Bush käyttää tarvittaessa veto-oikeuttaan ja kumoaa lakiesityksen. Sellaista on demokratia Yhdysvalloissa!

Vierailija

Perkele. CIA:nkin ovat komukat vallanneet! Mihin voi enää lippua nuoleva, stetsonpäinen, terrrrrroristeja kiroava tukevahko paskahousu Nebraskasta luottaa!

Vierailija
no_more
Jenkkien tiedustelu on tunnettu onnettomasta tiedustelustaan.

CIA voitaisiin oikeastaan nimetä luulostelupalveluksi.

Vierailija

"Jalkatyön" tekijöitä todellakin puuttunee, tätä kritisoi jo CIA:sta eronnut
Jack Baer, Clintonin aikainen Lähi-Idän "Case-Officer" kirjassaan "See no Evil". Tekninen tiedustelu, erityisesti NSA:lla, on maailman huippua, mutta
terrorismin tapaisessa "epäsymmetrisessä sodassa" se ei yksin riitä.

Vierailija
Dr_Strangelove
"Jalkatyön" tekijöitä todellakin puuttunee, tätä kritisoi jo CIA:sta eronnut
Jack Baer, Clintonin aikainen Lähi-Idän "Case-Officer" kirjassaan "See no Evil". Tekninen tiedustelu, erityisesti NSA:lla, on maailman huippua, mutta
terrorismin tapaisessa "epäsymmetrisessä sodassa" se ei yksin riitä.
Kukapa uskaltaisi ruveta kenttäagentiksi CIA:han kun presientin kaveri voi yhtäkkiä keksiä paljastaa maailmalle kuka olet. Eihän moisesta saa nykyään muuta kuin sakot. Se on hengelle hupaa homma jos sattuu oleen vaikka Irakissa kun joku avustaja keksii kännipäiten paljastaa maailmalle kuka olet.

Vierailija
Köppä
. Se on hengelle hupaa homma jos sattuu oleen vaikka Irakissa kun joku avustaja keksii kännipäiten paljastaa maailmalle kuka olet.

Baer ei tunne pelkoa. Luin "See No Evil" -opuksen. Harvoin näin narsistiseen narisijaan törmää. Kaikki, aivan, kaikki olisi hoidettu jos Baeria olisi vain kuunneltu. Baer haluaa toimia, byrokraatit haukottelevat. Baer ehdottaa sitä, Baer ehdottaa tätä. Kukaan ei kuuntele. Baer – The Super Spy.

Vierailija

Baer todistaa, että Clinton vietti "laatuaikaa" Valkoisen Talon veskissä,
kun olisi pitänyt tehdä päätöksiä. Minä ostin Washingtonin Dullesista kirjan pehmeäkantisen ensipainoksen silloin kun siinä vielä oli CIA:n mustaamia rivejä.

Vierailija
Dr_Strangelove
Minä ostin Washingtonin Dullesista kirjan pehmeäkantisen ensipainoksen silloin kun siinä vielä oli CIA:n mustaamia rivejä.

No onpa vapaa maa.

Carter ja Clinton estivät CIA:n ylilyöntejä jonkin verran. Ne ylilyönnit ovat juuri syynä nykytilanteeseen. Reagan jos olisi jättänyt Afganistanin rauhaan niin mitään 9/11-iskua ei olisi tapahtunut.

Uusimmat

Suosituimmat