Mielikuvitusolennot

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Mitäs olioita ootte viimeksi nähny?. Kertokaa kokemuksia.

Jeesus on niin tuttu kaveri, että sitä nyt ei lasketa sitten, itte en tosin oo jeesusta nähny.

Jokainen saa jeesuksesta 1 pisteen, eikä sitä tarvi mainita.

Siis jos nyt ootte nähny, niin se lasketaan mielikuvitukseski. Jos ootte elävänä nähny, niin teidätkin voidaan laskee mielikuvitukseksi.

Sivut

Kommentit (16)

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
palpatine
Näin makkarapaketin joka aukesi ilman väkivaltaa.

Itselläni on aika harvoin makkarapaketteja. Kerran oli kuitenkin sellainen - hieman vanhaksi jäänyt - grillimakkara, joka käytti jonkinsortin väkivaltaa, sillä se päätti poistua itse paketista. Ihmeellistä vihertävää töhnää oli joka paikassa. Ei ole varmaan helppoa olla väkivaltainen makkara.

Neonomide
Seuraa 
Viestejä14024
Liittynyt23.6.2005

Keijukaisia lumisateessa. Kaunis näky.

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Vierailija
Volitans
palpatine
Pitäskö nauraa?

Riippuu huumorintajusta.

Viimeisin mielikuvitushahmo.. Poikamies jolla on jääkaapissa vihreitä makkaroita.. Hän avaa jääkaapin oven ja makkarat syövät hänet eikä jäljelle jää kuin puhekupla..

Vierailija

Minä näin unessa avaruusolioita, vaikutti todelliselta, kunnes heräsin ja tajusin että näin unta. Jollei nyt sitten unimaailmakin ole jonkin tapaista todellisuutta, henkistä todellisuutta.

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007

Noh, mökillä aika usein tulee nähtyä mielikuvitus karhuja, hämärän aikaan mutta täällä suur äänekoskella en ole nähnyt mielikuvitushahmoja, mutta outoja kummittelevia ääniä näen, erityisesti jos olen yksin. Sitten aina kuvittelen joskus että nyt tuolta ikkunan takaa kurkkaa ufomies! Meinaa mökil on niin suuret ikkunat että mielikuvitus pääsee vauhtiin, tosin niin mä vähän luulen täälläkin joskus.

Sit pienenpänä mä näin muumimörköjäkin metsissä.

Olen fiksu ja älykäs!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat