Toisten ärsyttävät tekemiset

Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005

Eräät meistä saattavat ärtyä toisten tekemisistä. Tai siitä miten ne tekee. Tarkoitan arkisia jokapäiväisiä askareita.

Jos raatilaisista joku minun lisäkseni ärsyyntyy jostain mitättömästä tai sitten vähemmän mitättömästä toisen tekemisestä niin kerro. Ja varsinkin miten selviät siitä hengissä tai esimerkiksi ilman avioeroa.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Sivut

Kommentit (123)

Vierailija
Paul M

Jos raatilaisista joku minun lisäkseni ärsyyntyy jostain mitättömästä tai sitten vähemmän mitättömästä toisen tekemisestä niin kerro. Ja varsinkin miten selviät siitä hengissä tai esimerkiksi ilman avioeroa.

Mistä sinä sitten ärsyynnyt ?

Paul M
Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005
MeMyselfI

Tjaa. No yksi pahimpia pikkujuttuja on vessapaperirulla väärinpäin pidikkeessään. Sitä ei voi sietää ja johtaisi varmasti avioeroon vähintään.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Vierailija

Täytyy myöntää, että aika suurpiirteisenä ihmisenä minua ärsyttää pikkuasioista ärsyyntyminen. Kumppani valitti, kun laitoin erilaiset lusikat samaan lokeroon. Lopulta mä otin ne lusikat ja vein ihan eri osoitteeseen.

teme
Seuraa 
Viestejä191
Liittynyt24.9.2005
Paul M
Eräät meistä saattavat ärtyä toisten tekemisistä. Tai siitä miten ne tekee. Tarkoitan arkisia jokapäiväisiä askareita.

Purkan paukuttelu. Erityisesti silloin kun olen keskittynyt tekemään jotain intensiivisesti ja joku tulee ja poksauttaa niin, että laatat tippuu seinistä.

Työssä tapahtuvana tuolle ei oikein voi mitään ja valitettavasti se laskee työtehoa, joka v.....aa.

Vierailija

Minua ärsyttää ja inhottaa, kun ihmisellä on räkää kurkussa ja hän rykii sen suuhunsa. Sitten hän maiskuttelee räkää suussaan ennen kuin nielaisee sen. Todella etovaa. Yksi räänsyöjä on naapurin alle 40-vuotias rouva, toinen löytyy työpaikalta ja kolmas lähisuvusta.

Paul M
Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005
sammalillanukkuja
Täytyy myöntää, että aika suurpiirteisenä ihmisenä minua ärsyttää pikkuasioista ärsyyntyminen. Kumppani valitti, kun laitoin erilaiset lusikat samaan lokeroon. Lopulta mä otin ne lusikat ja vein ihan eri osoitteeseen.

Aivan. Näitä tämmöisiä vakavamman puoleisiakin toki on.

No ärsyttää meikää epämääräinen sotku kaapeissakin. Toiset ovat tyytyväisiä, kun saavat sotkut piiloon ovien taakse. Mutta ovien takana ja laatikoissa onkin sitten kaatopaikkatunnelma. Ei kiva.

Vierailija

Minua ärsyttää "jotain olevinaan" tyypit.
Usein minä alan ihan tahallani niitä kiusottelemaan. Teen heille tavallistakin tyhmempiä kysymyksiä. On mukava katsoa kun ne vaivaantuneina vastaavat. En huomaa muka sitä ollenkaan vaan jatkan. Huvinsa kullakin.

Vierailija
Paul M
MeMyselfI

Tjaa. No yksi pahimpia pikkujuttuja on vessapaperirulla väärinpäin pidikkeessään. Sitä ei voi sietää ja johtaisi varmasti avioeroon vähintään.

Itseänikin ärsyttää toisinaan sama asia..

Lisäksi ärsyttäviä juttuja ovat esim.

- kengät jätetään siihen kohtaan missä ne riisutaan ( keskelle kulkuväylää)

- liukuvaa näppistasoa ei laiteta pöydän alle

- tiskirätin ryttyyn jättäminen

onhan noita, ei jaksa kaikkea ajatellakkaan, tai alkaa ärsyttämään

Vierailija
Paul M

No ärsyttää meikää epämääräinen sotku kaapeissakin. Toiset ovat tyytyväisiä, kun saavat sotkut piiloon ovien taakse. Mutta ovien takana ja laatikoissa onkin sitten kaatopaikkatunnelma. Ei kiva.

Jaah, vaikutatkin jonkin verran ärsyttävältä ihmiseltä...

Mutta olipa yksillä asuntomessuilla suunniteltu poikamiehen asunto. Siellä oli pikanttina yksityiskohtana liukuovet, jotka saattoi vetää tiskipöydän eteen. Kätevää.

Paul M
Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005

Aivan. Täysin sietämätöntä toimintaa. Vastaus oli MeMyselfI'lle.

Paul M
Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005
sammalillanukkuja
Paul M

Jaah, vaikutatkin jonkin verran ärsyttävältä ihmiseltä... :wink:

Muminaa...

Vierailija
Paul M
sammalillanukkuja
Paul M

Jaah, vaikutatkin jonkin verran ärsyttävältä ihmiseltä...

Muminaa...

Lisää muminaa..

Eikö kaappeihin mahdu paremmin kun siellä olevat vaatteet ovat edes jonkinlaisessa järjestyksessä. Löytämisestä puhumattakaan. Enkä toki tarkoita, että ne viivottimen kanssa pitäsis laittaa..

Vierailija
MeMyselfI

- kengät jätetään siihen kohtaan missä ne riisutaan ( keskelle kulkuväylää)

Pakko myöntää, että eteisessä kenkävuoreen törmääminen saa minutkin joskus ärsyyntymään. Olen koittanut miettiä asiaan ratkaisua tilajärjestelyillä, sillä kenkien kenkähyllyyn laittaminen taitaa eräille yksilöille olla täysin mahdotonta. Tai voisi ottaa tekniikan avuksi. Olis vaan sellainen automaattiluuta joka huiskaisis eteisen lattian puhtaaksi säännöllisin väliajoin. Tai voisihan siinä jokin sensori olla, joka tutkisi milloin on kengät väärässä paikassa ja sitten ne lakaistaan jonnekin kellariin.

Mutta ratkaisuehdotuksia ärsyttäviin juttuihin näyttää tulleen sangen niukasti. Meitä valittajia kyllä piisaa...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat