Mistä kumpuaa oikeiston onneton rakkaus Yhdysvaltoihin?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kysymys esitetty tasapuolisuuden vuoksi.

Sivut

Kommentit (213)

Vierailija

Kuka rakastaa USA:ta ja vielä onnettomasti? En minä ainakaan. Henkilöitä voidaan rakastaa ja etäisiä henkilöitä ihailla, mutta mitään kansakuntaa ei voi rakastaa. Ei edes Suomea. Oman maansa rakastamista voitaisiin kutsua isänmaalliseksi, joka on kokkareitten perustusjulistuksessakin.

Isänmaallista henkeä kohotetaan laskelmoidusti aina jonkun onnettomuuden näyttäessä kohtaavan kansakuntaa. Tälle asialle on valjastettu kirkko ja papit ja aikaisemmin se on toiminutkin. Harkinnan alla on varmaan muita keinoja.

Tarkoitetaanko rakastamisella apinointia tai kenties USA:n ja sotaan liittyneitten maitten tukemista, ainakin periaatteessa.

Vierailija
Henkilöitä voidaan rakastaa ja etäisiä henkilöitä ihailla, mutta mitään kansakuntaa ei voi rakastaa.
Miksei muka?

Vierailija
sinappi
Henkilöitä voidaan rakastaa ja etäisiä henkilöitä ihailla, mutta mitään kansakuntaa ei voi rakastaa.
Miksei muka?

Kansa rakentuu siellä asuvista yksilöistä. Jos joku voi sanoa rakastavansa kansakuntaa, saa minun puolestani tehdä niin. Minä vaan en ymmärrä kuinka sitä käytännössä harjoitetaan henkisellä tasolla.

Vierailija

Jos tulisi pakko eteen ja olisi valittava joko USA tai islamistinen valtio, esim. Iran, niin kumman valitsisitte asuin paikaksenne pakon edessä? Jos et valitse, niin sinut tapetaan.

Kumman valitsette? USA vai Iran?

Minä valitsisin USAn.

Vierailija
Ayla
Jos tulisi pakko eteen ja olisi valittava joko USA tai islamistinen valtio, esim. Iran, niin kumman valitsisitte asuin paikaksenne pakon edessä? Jos et valitse, niin sinut tapetaan.

Minä valitsisin USAn.

Niin minäkin!

Vierailija
Ayla

Minä valitsisin USAn.

Valitse kahdesta pahasta? Muistuttaa noitavainoja. Tai erimielisyyttä naisen kanssa. Vastaa väärin ja sinua kidutetaan kunnes kuolet. Vastaa oikein, ja rangaistuksena sinua kidutetaan kunnes kuolet.

Vastaavassa painostustilanteessa toimisin luultavasti ensimmäisellä tai toisella tavalla, riippuen tilanteesta.

1. Vastaisin ihan mitä tahansa kiristäjäni haluaisivat kuulla, mutta todellisuudessa valintani olisi omani, ei ennaltamäärättyjen vaihtoehtojen sanelema.

2. Valinnanvapauttani en antaisi heidän riistää. Ehkä minut tapettaisiin, mutta veisin ainakin kymmenen niitä perkeleitä mukanani.

Vierailija
Ayla

Ei tapeta! Höpöhöpö! Eli en valitse kumpaakaan eikä ketään tapeta sen takia!

Vierailija
Ayla

Minä valitsisin USAn.

Niin, tällaiseen valintatilanteeseenhan USA meitä yrittää koko ajan pakottaa.

Vierailija

Höpö-höpö. Että USA:n vihaaminen johtuisi muka Irakin sodasta.

Se oli täällä kommunistien hehkuttamana kateutena, neukkula ei pystynyt
antamaan USA:n yltäkylläisyyden vastineeksi muuta kuin iskulauseita ja
"kurjuutta kaikille" ja kun tilaisuus tuli, komukat puhalsivat USA-vihan
hiilet täyteen liekkiin. Niin kutsutusta "ilmastonmuutoksesta" saatiin toinen
erinomainen karahka USA:n lyömiseen. Se tosiseikka, että USA on tehnyt
ilmastonsuojelun hyväksi enemmän kuin muut maa yhteensä, hurskaasti
unohdettiin, mm. päästöt laskivat vuonna 2005 enemmän kuin mahtavia
iskulauseita sorvaavan EU:n.

"Paha-paha-paha-usa, paha-paha-paha-Boosh ( = Bush irakiksi )"

( Ääriählymien sotalaulu )

Sivut

Uusimmat