Tanssii tappajien kanssa

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tämä Haloska.

Ainoa selitys sille, että Britannia vain karkoitti Berezkovskin murhaa
suunnitelleen, on, että tällä oli diplomaattistatus. Ja/tai nimesi Putinin toi-
menantajakseen. Diplomaattinen kriisi olisi pahentunut rajusti, jos
murhaaja olisi tuotu Old Bailey´iin.

Kommentit (9)

Vierailija

Tähän väliin vanha Suomalainen kansanlaulu!

Olen vanha kolhoosinainen
ei oo mulla yhtään ystävää

ei oo mulla lehmää, eikä lammasta
eikä suussa yhtään hammasta (x2)

Siperia lakeus on laaja
Igor siellä lunta lapioi

Igorilla kävi huono tuuri
kun uusi tuuli uutta lunta toi (x2)

Petu
Seuraa 
Viestejä2287
Liittynyt17.3.2005

Moro! Sitten vielä ihmetyttää ,että valtion leivissä oleva palkkatappaja pitää lehdistötilaisuuden kuin konsanaan poliitikot ja muut kansaa palvelevat tahot . Sivistysmaissa näille kavereille haetaan aineistoa mahdollisen syyllisyyden toteamiseksi ja pidetään tutkinnan aikana telkien takana .Ne eivät silloin pidä mitään lehdistötilaisuuksia ,muualla kuin Venäjällä . Mutta ilmeisesti näille tiedustelupalvelun palkkaamille psykopaattitappajille annetaan siihenkin erikoisoikeus . On se ihmeellistä tämä moraali ja maailmanmeno .

Vierailija
Olli Suomalainen
Tähän väliin vanha Suomalainen kansanlaulu!

Olen vanha kolhoosinainen
ei oo mulla yhtään ystävää

ei oo mulla lehmää, eikä lammasta
eikä suussa yhtään hammasta (x2)

Siperia lakeus on laaja
Igor siellä lunta lapioi

Igorilla kävi huono tuuri
kun uusi tuuli uutta lunta toi (x2)

Oon vain köyhä poika Petrokoista
Ei oo mulla yhtään ystävää

Sirppi ja vasara ne taivahalla loistaa
Paska haisee ja balalaikka soi

Vierailija

Ei diplomaattia tuomita rikoksista, se vain karkotetaan.
Diplomaattinen koskemattomuus tarkoittaa nimenomaan sitä, ettei diplomaattia voi tuomita rikoksista kohdemaassaan ilman lähettäjä valtion toimesta suoritettua diplomaattisuojan purkamista.

Vierailija

Lainaanpa Norman Millerin kirjan nimeä:
Kovat kundit ei tanssi
Alkuperäiskielellä:
Tough Guys Don't Dance

Vierailija

Meillähän on hyvin monipuolinen poliittinen järjestelmä; Haloska tanssii Putinin kanssa ja kokoomuksen miehet nuolevat innolla jenkkien kenkiä ja yrittävät lähettää lisää tykinruokaa Afganistaniin idioottien sotaan. Putin on palannut Neuvostoaikaiseen näytöstelydiplomatiaan ja Tarja pyrkinee tällä hetkellä lähinnä ylläpitämään hyviä suhteita Venäjään, joka lieneekin tarpeen senkin tähden että Suomi samanaikaisesti toimii tavoilla jotka eivät Venäjää miellytä. Kekkosen ajan kaksijakoiset toimintatavat ovat siis yhä kunniassa politiikkamme huipulla.

Suomalais-ugrilaisten kielien asema Venäjällä on liian huono tällä hetkellä. Toisaalta omaan asemaansa tyytyväiset kansat saavat olla rauhassa rähinöitsijöiden toimilta. Marilaisten oikeudet taitavat olla sieltä paremmasta päästä, mutta aktiivinen politikointi tekee heistä myös ry**äläisnationalistisen ajattelun maalitauluja.

Vanhempani kävivät tuossa vastikään matkalla Marinmaalla. Isäni uteli paikallisilta maatalouteen ja kulttuuriin liittyviä asioita, ja kun paikallinen kaupunginjohtaja kuuli haastatteluista, tuli hän kyselemään asiasta. Lienee ilmeistä että poliittisluontoisten artikkeleiden tekeminen Marinmaasta ja niiden julkaiseminen suomalaislehdissä (joita eräät poliittisesti aktiiviset venäläiset toki lukevat) saattaisi tarkoittaa matkojen loppumista ja potkujen antamista tietyille henkilöille. Luulisi että avoimuus auttaisi Venäläisiä tässä asiassa enemmän, sillä kyllähän tieto joka tapauksessa kulkee. Nationalistit ovat kuitenkin nationalisteja.

Uusimmat

Suosituimmat