KÄNNYKKÄRIIPPUVUUS

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Oletko kännyykkäriippuvainen?
60 ja 70 luvuilla soitettiin lankapuhelimilla "tärkeitä" asioita.
Nykyäänhän tämä ei toimisi.
Onko turha kännykkäpuhelu energian haaskaamista?
Onko kännykkä enää puhelin vai viihhdekeskus?
Kuinka paljon maailman taloudesta pyörii kännykän ympärillä ja onko se kaikki "oikeaa" tuottavaa businessta? No monethan eivät ole.
Ostin juuri itse Eriscconin Kobra lankapuhelimen pyöritettävällä kiekolla jostain vuosien 54-71 väliltä ja sain suuret kicksit, miksei sitten joku uudesta kännykästäänin?

Kommentit (2)

Vierailija

Vaikea olisi tulla toimeen ilman kännykkää, oikeastaan mahdotonta, koska puhelinkioskejaan ei enää ole, joten meidät on pakotettu kännykkäriippuvaisiksi.

Vierailija
Starman
Oletko kännyykkäriippuvainen?
60 ja 70 luvuilla soitettiin lankapuhelimilla "tärkeitä" asioita.
Nykyäänhän tämä ei toimisi.
Onko turha kännykkäpuhelu energian haaskaamista?
Onko kännykkä enää puhelin vai viihhdekeskus?
Kuinka paljon maailman taloudesta pyörii kännykän ympärillä ja onko se kaikki "oikeaa" tuottavaa businessta? No monethan eivät ole.
Ostin juuri itse Eriscconin Kobra lankapuhelimen pyöritettävällä kiekolla jostain vuosien 54-71 väliltä ja sain suuret kicksit, miksei sitten joku uudesta kännykästäänin?
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Melko tasan 11 vuotta sitten sain käsiini ensimmäisen kännykkäni. Siitä lähtien olen käyttänyt näitä "matkapuhelimia" hyvin aktiivisesti, puhelimen lisäksi myös kellona ja hetkittäin myös kamerana.

Minulla on muuten toimistossani Ciscon IP-puhelin, siitä menee kaksi kappaletta letkuja seinään. Tulee melkein tämä mennyt maailma mieleen kun hivelöi sitä ja ajoittain siihen jopa soitetaankin.

Uusimmat

Suosituimmat