Orwellania ?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

(Uutinen) Saksassa Merkel hyväksyisi tietokoneiden salakuuntelun. Kuulemma hakkerikomenolla voidaan aktivoida koneen mikrofoni ja nettikamera käyttäjän tietämättä.

Pelottavaa ! Mahdollista ?

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija
Dr_Strangelove
Outoja asioita tapahtuu:

(Uutinen) Saksassa Merkel hyväksyisi tietokoneiden salakuuntelun. Kuulemma hakkerikomenolla voidaan aktivoida koneen mikrofoni ja nettikamera käyttäjän tietämättä.

Aika turvassa normaalikäyttäjä on jos muistaa päivitellä virustorjunnan sekä palomuurin sääntönsä.

Vainoharhaisille: Helppo tapa torjua supon salakuuntelut:

1) Estä palomuurista kaikki ulospäin menevät liikenteet paitsi:

http:
https:
dns:

2) Pistä analysaattorin ( ethereal esim.) jauhamaan koneella tapahtunutta liikennettä ja tutki meneekö epämääräisiä tcp yhteyksiä ulospäin tuntemattomiin osoitteisiin.

3) Käytä aktiivista microffoonia ja ota käytön jälkeen vehkeestä patteri pois.

4) Älä koskaan sytytä valoja tietokonehuoneessa.

5) Käytä tietokonetta ainoastaan vaatekaapista käsin.

Aslak
Seuraa 
Viestejä9177
Liittynyt2.4.2005

Nykäse konhestasi se yks piuha irti.
Son saakutti takuvarmaa , että supot ja ciat ja kgp nuoleskellee tyhjiä käpälijhän sen jälkhin.

Niin mieki pruukaan tehhä , ku salhaisija asijota alan setvimhän.
Televisionki käännän toisinpäin, ja vielä varmuuveksi nakkaan maton sen päälle .Ei pirkelhet ees senkautta vahtaa minua.
Puhelimenki piilotan pöytäloovhan, siinäkö on se kamera, piru ties vaikka siittä minua vakkoilisivat.
Voi piru melken unehutin valokuvat seinällä, sieltä ämmit ja äijjät vahtaavat.
Saateri nekki toisinpäin vain.

Nyt sitä vishin saapi pelata pasiansiia konhella , ihan rauhassa.
Vai kurkkiiko joku piru vielä jostaki ??
Ainaki sille se tuntuu.

Vierailija

SUPO, no miksi ei? Kyllähän senkin laitoksen leivissä varmasti on joku joka osaa koodata spyware-ohjelmia. En epäile hetkeäkään, etteikö Suomen poliittinen poliisi voisi toimia laittomin keinoin kansalaisia kuriin ja herran nuhteeseen, täysin oikeutetusti, kaitsiessaan.

No, ehkä ei sentään. Tai mistä sitä tietää. Riippunee kai missä ominaisuudessa juttujasi kirjoittelet.

DerMack
Seuraa 
Viestejä1839
Liittynyt16.3.2005

Kattovalaisimiin piiloteltiin myös yhteen aikaan mikrofooneja ja muuta vakoilusälää, kannattaisi varmaan myös ne nakata pihalle puun juurelle niin saavat vakoilla muurahaisia, murkut ei välitä

Vierailija
Dr_Strangelove
Outoja asioita tapahtuu:

Kirjoitin biologiseen sodankäyntiin liittyvää avausta ( olin mukana läheltä
liippaavissa tutkimuksissa aikonani valtiolla ) , kun pitkän tekstin valmiiksi
saatuani se yks´kaks katosi koneeltani ... en näpäyttänyt mitään, vannon.
Sen jälkeen kone toimi o.k. Havaitsin saman ilmiön kerran aikaisemminkin, kun kirjoitin herkästä militääriaiheesta ( Suomen salaisesta ydinaseprojektista ).

SUPO hakkeroitunut koneelleni ? Mahdollista ? Minulla on automaattisesti päivittyvä virustorjunta ja palomuuri. Virustorjuntani hälyyttää yhtämittaa
tunkeutumisyrityksestä koneelleni.

Taitaa olla Strangeloven päänsisäisiä tapahtumia... Tai ryssän salajuoni! Se se varmaan on!

deepndark
Seuraa 
Viestejä2644
Liittynyt4.10.2005

mun palomuuri on torjunut 623316 hyökkäystä joista 1889 on ollut korkeatasoista hyökkäystä - oon minäkin miettinyt että onkohan siellä jotain ryhmityksiä tai valtion erikoisjoukkoja jahtaamassa tiettyjen ihmisten yksityisiä tietoja, ei voi koskaan tietää.

Halki, poikki, pinoon - pois mielestä.

Vierailija

Helvetin paljon huolestuttavampi oli Schäublen vaatimus "terrorismista epäiltyjen ennaltaehkäisevästä tappamisesta". Tosin voihan olla, että tällaisilla sekopäisillä ideoilla on tarkoitus saada ne lievämmät, joita oikeasti ajetaan läpi, näyttämään paremmilta.

Vierailija
Dr_Strangelove
Outoja asioita tapahtuu:

Kirjoitin biologiseen sodankäyntiin liittyvää avausta ( olin mukana läheltä
liippaavissa tutkimuksissa aikonani valtiolla ) , kun pitkän tekstin valmiiksi
saatuani se yks´kaks katosi koneeltani ... en näpäyttänyt mitään, vannon.
Sen jälkeen kone toimi o.k. Havaitsin saman ilmiön kerran aikaisemminkin, kun kirjoitin herkästä militääriaiheesta ( Suomen salaisesta ydinaseprojektista ).

SUPO hakkeroitunut koneelleni ? Mahdollista ? Minulla on automaattisesti päivittyvä virustorjunta ja palomuuri. Virustorjuntani hälyyttää yhtämittaa
tunkeutumisyrityksestä koneelleni.

Syy löytyi! Kirjoitit, että: "en näpäyttänyt mitään, vannon.".

Kyse on siitä, että et näpäyttänyt kertaakaan "Save"-nappulaa ohjelmassasi!

ovolo
Seuraa 
Viestejä5370
Liittynyt7.7.2007

Dr_Strangelove:

"SUPO hakkeroitunut koneelleni ? Mahdollista ?"

Varmaan on kysymys samasta asiasta, kuin tässä linkissä!
http://img231.imageshack.us/img231/5070 ... enakc0.jpg

Siinä Luukanen-Kilde kirjoittaa mm.
"Se (puhelin) ei ole taaskaan toiminut. Ilmeisesti olen hit-listalla määrätyissä tiedustelupalveluissa, kun kerron asioista, joista ei pitäisi"

"elektronista sodankäyntiä harjoitellaan ihmisillä, Helsingin Esplanadin mind control-lampuilla voi hallita ihmismieliä ja kuussa on kaivostoimintaa"

Juoni
Seuraa 
Viestejä1461
Liittynyt20.10.2005
Herra Hippi
SUPO, no miksi ei? Kyllähän senkin laitoksen leivissä varmasti on joku joka osaa koodata spyware-ohjelmia. En epäile hetkeäkään, etteikö Suomen poliittinen poliisi voisi toimia laittomin keinoin kansalaisia kuriin ja herran nuhteeseen, täysin oikeutetusti, kaitsiessaan.

No, ehkä ei sentään. Tai mistä sitä tietää. Riippunee kai missä ominaisuudessa juttujasi kirjoittelet.

Tässä pari vuotta sittenhän se yksi veikkoinen piti Tsetsenian "terroristien" kotisivuja servullaan, niin jo tuli Supo ovelle että pistäpä pois moiset sivut. Niin se sitten pisti, mutta avasi kyllä uudestaan jollain ulkomaisella palvelimellaan.

Lisäksi toisen käden tieto kertoo miehestä joka teki tv-dokumenttia pankkikriisistä, mutta Supo tuli keskeyttämään projektin.

Vierailija

Naapuri väittä Heikki Kahilan seuraavan häntä TV:n välityksellä uutisten aikaan, vähän ennenkuin piipaa-auto vei sen pois ...

Vierailija

Pk-seudulla on valinnan varaa. Turvallisimpia lienee ottaa yhteydet kännyverkon, wimaxin tai Digitan 450MHz verkon kautta.

Jos haluaa käyttää näitä adsl, kaapeli-tv yms. lankayhteyksiä, niin ei ole turvassa.

Vierailija

Mnulla ei taida olla mitään Luukanen-Kilde probleemaa konellaani.

EDIT

Uhhh, yksi kirjain on poissa??? Luukanen-Kilde syndrooma koneessani???

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat