Vonkaamisen perusteet

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

http://kellari.org/other/vonkaamisen_perusteet/

Elikkä mitä mieltä ihmiset (mm. Neonomide) ovat tästä?

Ja mihin noista vonkaaja/vongattava tyypeistä kuulut?

Kommentit (8)

Neonomide
Seuraa 
Viestejä14024
Liittynyt23.6.2005

Selostin noita tuossa linkkaamassasi hienossa artikkelissa todettua tendensejä jo uudessa "mies! kuvittele itsesi naisena" ja tikapuu-teoria ketjuissani.

Palaan varmasti asiaan piakkoin, kunhan saan ensin kusen valumaan päästäni jollain vippaskonstilla!

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Vierailija

Ainakin minä olen lukevinani sen valuvan koko ajan hyvällä tahdilla palstalle, Neo! Ja anna valua vain, mikäs siinä, jos sitä riittää.

Kun nyt, Joku, kysyit muiltakin kuin Neolta, tosin rajaten ihmisiin, niin siitäkin huolimatta vastaan, että vitsihän tuo on, minkä voi päätellä jo anonymiteetista ja johdannosta, jossa hyvin eksplisiitisesti sanotaan, että koko juttu on pelkkää mutu-soopaa. Luin siitä eteen päin vain toisen "kappaleen" - kukakohan urpo lienee lukua, joka se annettujen rajausten mukaisesti on, kappaleeksi nimittänyt -, joka oli yhtä tyhjän kanssa. Vonkaa vain.

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005

Millä vuoksi se rumin ja helpoin naistyyppi on tuossa artikkelissa nimetty Tatjaanaksi? Onko se jokin yleinenkin nimitys? Minä seurustelin kerran yhden Tatjanan kanssa, ja hän ei ollut yhtään tuonkaltainen vaan täysin päinvastainen.

Muuten ihan asiallinen artikkeli tuo oli.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26848
Liittynyt16.3.2005

Kyllä tuo näyttää ainakin karkeasti toimivalta lokeroinnilta. Ja eihän tuo muuta väitä olevansakaan.

Kyllä jokainen testi viittaa siihen, että nörtti olen ja nörttinä pysyn. Onneksi joskus on päivä paistanut risukasaankin, ja tiukkapipoinen nunna on nörttiraukan pelastanut.

Vierailija

Nunna miinus uskonto sekä pari muutakin hyvettä .
Vai oliko tämä vain miehille?
Vaihtoehdoista päätellen ei... Enkä vonkaa.

Vierailija
Ding Ding
Millä vuoksi se rumin ja helpoin naistyyppi on tuossa artikkelissa nimetty Tatjaanaksi? Onko se jokin yleinenkin nimitys? Minä seurustelin kerran yhden Tatjanan kanssa, ja hän ei ollut yhtään tuonkaltainen vaan täysin päinvastainen.

Muuten ihan asiallinen artikkeli tuo oli.

Aiemman postailusi perusteella olikin aika ennustettavissa, että tuollainen toimettomien ja saamattomien jätkien krapulavitsi on sinusta asiallinen artikkeli. Varmaankin viittaat siihen jatkossa vahvana evidenssinä aiheessa kuin aiheessa? Niin, tietysti sopivasti lainaillen, jotta se näyttäisi tukevan mielipidettäsi.

Uusimmat

Suosituimmat