Jos olisit nainen, millaisen miehen haluaisit?

Seuraa 
Viestejä14029
Liittynyt23.6.2005

Miehelle tarkoitettu kysymys. (LOL! )

Itse olen miettinyt asiaa ja helkkari, näkökulmahan selittää mahtavasti sukupuolten välisiä preferenssieroja! Niitähän ei ole, jos vain värkit vaihdetaan! Tapojen vain täytyy olla erilaisia meihin naisiin kohdistuvien oletusten vuoksi! Der Wille zur Macht!

Tottakai tyttönä haluaisin tyttöjen aloille. Mikä upea tilaisuus juoruilla pojista! palkkaa saa vähemmän, mutta kun äitikin vaahtosi kakarasta lähtien miten paljon tärkeämpää on huolehtia äijien hyvinvoinnista ja lapsista sekä yleisen kiltteyden illuusioista, niin pitäähän sitä olla sitten kiltti! Mieluummin menen taivaaseen kuin "minne vaan"!

Eikä median perusteella ongelmat miehillä usein edes johdu heidän päänsisäisistä tekijöistä, vaan huonosta lapsuudesta, olosuhteista ja ilkeästä äidistä. Naisilla sen sijaan ongelmat johtuu aina jostain muusta, kuten pääsisäisestä asennevammasta, kyvyttömyydestä sanoa EI, vääränlaisten miesten seurasta ja liiallisesta empatoinnista. Minäkin siis kostaisin tuleville poikalapsille moisen kohtelun mitä miehet naisiin kohdistavat! Olisin hullu mami!

Haluaisin (tottakai) sellaisen miehen, josta saa kiksejä. Koska miehiä ei treenata seksipuolella yhtään ja koska naiset saavat 78% miesten keskipalkasta keskimäärin, haluaisin tottakai rikkaan (jos mahdollista paksumulkkuisen) miehen, jolla on hyvä virka. Muut ominaisuudet saavat olla noille alisteisia, koska yhteiskunta pitää kaikenlaista maskuliinista paljon korkeammassa arvossa kuin feminiinistä. Kun hankin ainakin arvostetun ja rahakkaan miehen, korvaantuu monta asiaa kerralla! Koska kaikki odottavat että naisena hoidan kakarat, niin olkoon sitten niin! Äitinä olosta löytyy ainakin esimerkkejä, enpähän ole yksin! Onpahan sallittua jäädä tarvittaessa kotiin ja teeskennella että kakaralla on korvatulehdus, jos töissä pistää vituttamaan...

Helvetinmoinen homma ravistella kaiken maailman perustahveloita kintuista, hyi helvetti! Ketä mimmiä edes kiinnostaa perustahvelo, joita matuu 13 tusinaan koska vaan! Jos joku vonkaa, niin olisi edes erilainen niistä 14:sta vonkaavasta perustahvelosta! Hyvä alku olisikin, suoraan sanoen, jättää vonkaaminen sikseen, vittuilla naiselle tai olettaa, että ystäväni ovat parempaa seuraa. Hitto miten pistää kateeksi! Aivan varmaan minäkin tolle kelpaan, täytyykin puunata värkki loistokuntoon. Kaverille en kyllä jää kakkoseksi!

Sitten kysyttäessä pitää toki muistaa jauhaa tyhjäpäisiä "hyvästä huumoritajusta" Haluan saaliin, olen metsästäjä. Mitä pirun järkeä puunata illat ja aamut "oman itsensä vuoksi", jos tämä "oma itse" ei saa aikaan – edes pikkuisen – kateutta toisilta naisilta ja katseita söpöiltä jätkiltä? Mitä pirua niillä meikeillä muka muuten tekee? Naisena on tosi vaikeaa unohtaa, että on nainen! Siitä muistutetaan joka kadunkulmassa joko perseen suuruutena, tissien pienuutena tai uuman puutteena. Puhumattakaan sosiaalisista tilanteista – miksi hitossa haluaisin olla juri se, jolle ei puhuta mukavia ulkonäön puutteen vuoksi? Miksi miehet ovat niin käsittämättömän ulkonäkökeskeisiä!?

Entä jo tuntemani miehet? Jos ei kavereille kelpaa, tai he eivät saa miehestä meheviä juoruja aikaiseksi, missä porkkana? Karvaiset mörököllit ovat kuitenkin aika samannäköisiä viime kädessä, tosi komean näköiset ovat usein sitäpaitsi feminiinisen näköisiä, mikä selittääkin miksi olemme kauniimpi sukupuoli! Mitä muihin ominaisuuksiin tulee, valta tuo minullekin valtaa, koska saan tietää asioita, joista mut tytöt eivät voi uneksiakaan, kaiken vallan mukana tulevan elintason ja ylpeyden ohella! Kun kerran virkojakin on ihan turha vinkua kun sattuu olemaan synnyttävä osapuoli.

Henry sen kiteyttää, hyvä Henry:

"Power is a great aphrodesiac"

- Notorious Asshole and War Criminal Henry Kissinger

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Hyvä avaus! Mutta tta puhuen, eikö tätä ole puittu jo paljon enemmän kuin sitä, millaisen miehen oikeastikin naisia olevat palstalaiset haluavat?

Jos nyt mietit omiakin keskusteluitasi aiheista, jotka edes lähestyvät seksuaalisuutta, psykologiaa, evoluutiota jne. niin eiköhän jokaisessa, etenkin jos aiheeseen suoraan liittyy sukupuolivalinta, mutta myös vaikkei siitä olisi kyse lainkaan, kirjoittele ketjuun koko läjä miehiä, jotka kertovat millaisia miehiä he naisina valitsisivat. Sitä "naiset oikeasti fantasioivat tästä!" -fantasioiden tulvaahan ei saa katkeamaan millään.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26870
Liittynyt16.3.2005

No, minä olen aika rauhallinen ja varman päälle pelaava luonne, joten luultavasti olisin nuoruuden seksikokeilujen jälkeen panostanut turvallisuuteen intohimon kustannuksella ja valinnut jonkin nörtähtävän perus-DI:n perheenisäksi. Noista kokeiluista on sitten vaikea sanoa, riippuu varmaan paljon siitä, minkälaisen suhtautumisen seksiin perimä ja kasvatus olisi antanut. Jos se tuntuisi hyvältä, niin varmaan sitä olisi tullut hurjasteltua enemmänkin, koska toisaalta kuitenkin olen sen verran epäsosiaalinen, etten valtavasti piittaa ympäristön ajatuksista ja paheksunnasta. Mutta jos seksi olisi vain "ihan kivaa" tai jopa tylsää, kaipa sen aviomiehen olisi iskenyt jo opiskelujen alkuvaiheessa.

Vierailija
Neutroni
... panostanut turvallisuuteen intohimon kustannuksella

Joillakin miehillä intohimo elämään, maailmaan ja kaikkeen herää vasta 40-vuotiaana. Valtaosalla aikaisemmin. Älä siis kuvittele, että olisit tällöinkään tekemässä jotain rationaalista päätöstä.

Neutroni
, koska toisaalta kuitenkin olen sen verran epäsosiaalinen, etten valtavasti piittaa ympäristön ajatuksista ja paheksunnasta.

Älä valehtele minulle tai itsellesi !
Kirjoitat tänne, jotta saisit feedbackiä, kuten me kaikki.
Älä lue eteenpäin, ennen kuin olet miettinyt tätä !

Luulo että on epäsosiaalinen, on valhe. Todellisuudessa Saatanan syöttämä valhe, mutta tätä seikkaa on turha tyrkyttää ei-uskoville.

Olis niin paljon kerrottavaa, että kuinka suuria muutoksia olen nähnyt, kun ihminen on löytänyt itsensä uudelleen. Olen nähnyt kun ihminen joka vastustaa musiikkia, ei välitä enää mistään muusta kuin musiikista.

Teknokraatti ei välitä enää koneista ja systeemeistä, vaan hoksaa että ihminen tai bakteeri se vasta monimutkainen kone onkin. Ja kiinnostava.

Ihminen joka luulee olevansa nynny, tajuaakin että on pohjimmiltaan Der Führer, ja joutuu alkamaan hillitsemään sitä puolta itsessään ...

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007

En minkään laista miestä, koska jos olisisin nainen niin olisisin lesbo tietysti, ja kun olisisin lesbo niin sitä kautta pääsisin tyttötaivaaseen, joka on elämän päätavoite. Mutta seuraavassa elämässähän tämä voi toteutua, kun uudesti synnyn tyttönä kun pidän lesboja jumalan pyhänä kansana.

Olen fiksu ja älykäs!

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26870
Liittynyt16.3.2005
oge
Joillakin miehillä intohimo elämään, maailmaan ja kaikkeen herää vasta 40-vuotiaana. Valtaosalla aikaisemmin. Älä siis kuvittele, että olisit tällöinkään tekemässä jotain rationaalista päätöstä.

Luonnolisesti ajattelin sen pohjalta, millainen olen tähänastisessa elämässäni ollut.

Neutroni
, koska toisaalta kuitenkin olen sen verran epäsosiaalinen, etten valtavasti piittaa ympäristön ajatuksista ja paheksunnasta.

Älä valehtele minulle tai itsellesi !
Kirjoitat tänne, jotta saisit feedbackiä, kuten me kaikki.
Älä lue eteenpäin, ennen kuin olet miettinyt tätä !

Huomaa sanavalinnat: "jonkin verran epäsosiaalinen" ja "valtavasti piittaa". Se on aivan eri asia kuin totaalierakko, jolle ei muiden mielipiteillä ole mitään merkitystä.

Luulo että on epäsosiaalinen, on valhe. Todellisuudessa Saatanan syöttämä valhe, mutta tätä seikkaa on turha tyrkyttää ei-uskoville.

Ei ole, vaan sen päätelmän voi jokainen käyttäytymistäni havainnoiva tehdä.

Olis niin paljon kerrottavaa, että kuinka suuria muutoksia olen nähnyt, kun ihminen on löytänyt itsensä uudelleen. Olen nähnyt kun ihminen joka vastustaa musiikkia, ei välitä enää mistään muusta kuin musiikista.

Niin, kyllä joillekin (harvoille) ihmisille tapahtuu rajujakin muutoksia. En väitä että olisin sellaiselle immuuni itsekään, vaikka nyt en pystykään sellaista mutuosta kuvittelemaan. Ja jos joskus muutunkin, ei se tarkoita että valehtelisin nyt itselleni. Nyt olen tällainen, tulevasta en tiedä.

Toivottavasti en pahasti kajahda. Se on yleensä kovin surullista läheisille, ja usein jokun ajan päästä myös kajahtaneelle itselleen, vaikka alussa tietysti tuntuu että menee lujaa.

Vierailija
Neonomide
Miehelle tarkoitettu kysymys. (LOL! )

Minä epäilen, että jos olisin nainen, niin saattaisin olla lesbo...

Vierailija
Neutroni
No, minä olen aika rauhallinen ja varman päälle pelaava luonne, joten luultavasti olisin nuoruuden seksikokeilujen jälkeen panostanut turvallisuuteen intohimon kustannuksella ja valinnut jonkin nörtähtävän perus-DI:n perheenisäksi.

Me DI:t, ja nimenomaan ne perus-, ollaan tuossa turvallisuussuhteessa nykyään ja tulevaisuudessa yksi epävarmimmista ja arveluttavimmista "sijoituksista", sillä nuo oman alan esimerkiksi tuotekehittelytehtävissä toimivat perus-DI:t ovat sellainen ammattiryhmä, jonka työ on yksilöllistä, ja jotka eivät tiedä toistensa töistä juuri mitään, samallakaan alalla, sanotaan vaikka konetekniikassa. Muista tekniikanaloista puhumattakaan, elleivät toimi yritysjohdossa. Parhaiten samat asiat jossakin muualla osaava on luultavasti verisin kilpailija. Yhteistyö pelaa sitten, kun molemmat ovat saaneet potkut, jos on lainkaan pelatakseen. Tuosta syystä DI:n on vaikea tehdä pätkätöitäkään, alemman kolutuksen omaava on teknisissä heittokeikoissa parempi. Työttömyysjaksot ja EVP (= Elää Vaimon Palkalla) uhkaavat. Lisäksi Suomen ja EU:n teknologiapolitiikka on menossa tiedepolitiikan kylkiäisenä täysin perseelleen. Poikamies-DI:t rupeavat enempi hinkumaan naimisiin silloin, kun ura on juuri keikahtamassa laskuun... Ennemmin kannatta tsiigailla ekonomia tai putkimiestä...elleivät ole jo kaikki varattuja.

Noista kokeiluista on sitten vaikea sanoa, riippuu varmaan paljon siitä, minkälaisen suhtautumisen seksiin perimä ja kasvatus olisi antanut. Jos se tuntuisi hyvältä, niin varmaan sitä olisi tullut hurjasteltua enemmänkin, koska toisaalta kuitenkin olen sen verran epäsosiaalinen, etten valtavasti piittaa ympäristön ajatuksista ja paheksunnasta. Mutta jos seksi olisi vain "ihan kivaa" tai jopa tylsää, kaipa sen aviomiehen olisi iskenyt jo opiskelujen alkuvaiheessa.
Vierailija

Jos olisin nainen olisin lesbo. En pysty kuvittelemaan miestä, josta olisin kiinnostunut seksuaalisessa mielessä. Missään tapauksessa en haluaisi olla taloudellisesti riippuvainen minkäänlaisesta miehestä. En haluaisi myöskään synnyttää, enkä hoitaa kotia.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Arnold Goyakla
Jos olisin nainen olisin lesbo. En pysty kuvittelemaan miestä, josta olisin kiinnostunut seksuaalisessa mielessä. Missään tapauksessa en haluaisi olla taloudellisesti riippuvainen minkäänlaisesta miehestä. En haluaisi myöskään synnyttää, enkä hoitaa kotia.

Minuakin alkaa etomaan, kun yritän miettiä minkälaisen miehen haluaisin...

PeterH
Seuraa 
Viestejä2875
Liittynyt20.9.2005

Olisin luultavasti vieläkin enemmän pihalla kuin nyt olen naismakuni kanssa, koska syyt, kriteerit ja perustelut olisivat solmuisempia.

(perustuu klassiseen olettamukseen "putkiaivo vs. tippaleipäaivo")

Vierailija

Siis jos olisin nainen, niin itseni kaltaisen.

Edit:
Ehkä paria ominaisuutta vois pikkasen loiventaa, mutta muuten passeli.
Siitä huolimatta ei oo vielä paljoo ruikutusta kuulunu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat