Mistä kumpuaa näitä viher-komukka-natseja ?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Joiden aate tuntuu olevan yhtenevä, jutkut uuniin.

Kommentit (5)

Vierailija
Dr_Strangelove

Luin tuon ketjun mihin ilmeisesti viittaat, ja ei siellä kyllä kukaan jutkuja ollut uuniin laittamassa. Vai oliko?

Vierailija

Sanonta oli karrikatyyri.

Noin kävisi, jos israelin viholliset voittaisivat, uusi holokausti.

Jos epäilet, kuuntele näitä Iranin Ahman puheita.

Jos häviö uhkaa, Israelin on sama tehdä ydinasein koko Lähi-Idästä
krematorio.

Vierailija
Huomen
Dr_Strangelove

Luin tuon ketjun mihin ilmeisesti viittaat, ja ei siellä kyllä kukaan jutkuja ollut uuniin laittamassa. Vai oliko?

Mikä ketju?

Vierailija

Verkossa räyhäävät punavihreät voimat ovat melusta huolimatta aika varmasti melko vähälukuinen joukko. Tunnen melkoisen setin väkeä mutta joukkoon ei mahdu kuin ihan yksi tai kaksi tällaista. Tästä huolimatta verkkokeskusteluissa (kuten tiede.fi, HS jne.) liikutaan ko. aateryppään äärireunalla: Siis on suorastaan stalinisteja ja itsekritiiköttämiä ihmiskunnan vihaajia.

HS:n tapauksessa veikkaan, että HS itse lähettää näitä ihmispommeja sinne keskusteluihin esittämään näitä edistyksellistäkin edistyksekkäämpiä mielipiteitä.

Suomi on muuten myös hieman outo maa. Eikös yleensä kaikenmaailman kiukkuradikaalit pitäisi olla kadulla polttelemassa autonrenkaita? Suomessa ne tuntuvat pitävän valtaa. On Haloset, on Anarkianmäet, Ville Komsit ja muut täyshullut. Itse teet töitä niska limassa, samalla anarkisti-Paavo polttaa parit talot. Sitten Paavo menee eduskuntaan suorittamaan korkean tason sabotaasia. Itse olit siis tällä hetkellä edelleen niska limassa. Sitten kun itse olet eläkkeellä, niska varmaankin edelleen ilmassa ja köyhänä, Paavo on muhkeala kansanedustajaeläkkeellä sabotoimassa. Tuntuiko siltä kun olisi tullut kaari keltaista nestettä silmään?

Vierailija

Surullista sinänsä on se, että Arhinmäkikin on komukka ties kuinka monennessa polvessa.

Ei ne niin itsenäisiä ole kuin väittävät. Kaikki ovat perineet asenteensa isältään.

Uusimmat

Suosituimmat