Lotto ja jokeri

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Mitä tekisit jos voittaisit lotossa 4M€?

Kommentit (2)

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007

Ostaisisin asutoauton (en vaunua vaan AUTON), siihen menisi about 30-40 000, sitten ostaisin tampereelta oman asunnon,ja ehkä myynkin sen myöhemmin jos niiden arvo uhkaa romahtaa, sata tonnia käyttäisisin osakkeisiin, ja katsoisin miten pärjäisisin siellä, jos menis perseelleen niin jättäisisin sijoittamisen siihen paikkaan, ja tietysti suomalaisiin osakkeisiin.
Sitten ostaisisin varmaan ystävättärille auton, että nekin saisi nauttia miun onnestani. Ööh, joo ja sitten tekisin minun yhden unelman (asuntoauton lisäksi ja tampereelle muuton) niin ostaisisin jostakin oman tontin itelleni halvalla ja rakentaisisin autotallin, minne voisin parkkeerata asuntoautoni talvella, ja näin säästäen lämmityksessä. Sitten ostaisisin sinne mansikkamaata niin voisin sitten syödä niitä, ja tietty aurinkopaneeleilla ja tuuli energialla sähköistäisisin sen autotallin.

Mutta mitäs mä niillä 3 miljoonalla tekisisin, ööh. Pankissa ne voisi tuottaa minulle rahat elämiseen, ja voisin samalla tuhlatakkin vähän ilman että sitä kuluis. Matkoja tulisi tehtyä varmaankin ainakin amerikkaan, ja shoppailisisin kovasti koska pidän siitä. Ei tule nytten muuta mieleen. AINIIN ja sitten vilauttelen sitä naisille niitä rahoja, niin ne alkaa pyörimään miun ympärillä, ja saan muijia! Jee!

Olen fiksu ja älykäs!

Uusimmat

Suosituimmat