Kusitolppa Buskikselle ja kumppaneille, Halonen

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tässäpä kansakunnan kusitolppa Bushmanille ja muille, jotka eivät vielä ole sisäistäneet uutta perustuslakia, vaan elävät Kekkosen ajassa.

Tänne buskis sitten nämä joka-aamuiset jalannostot ja lirautukset.

Mikäpä on sen mukavampaa kuin haukkua ministereitä, kansanedustajia ja puoluejohtajia. Politiikka on eräänlaista kriisiapua elämän kolhimille äänestäjille, jotka voivat syyttää ongelmistaan hallitusta ja eduskuntaa. Ilman tätä henkireikää kriisipsykologit ja mielenterveyspalvelut olisivat ylityöllistettyjä.

http://www.iltalehti.fi/kolumnistit/200 ... 9_ko.shtml

Kommentit (11)

Olbe
Seuraa 
Viestejä1447
Liittynyt16.3.2005

Minkäköhän puoleen kaveri tuo kolumnisti mahtaa olla? Se haukkuu vuorotellen sosialistit ja yritysjohtajat. Eivätkä keskusta ja pienpuolueetkaan jää kritiikittä. Ja tässä puheenvuorossa taas poliitikot saavat jopa melkein kiitosta.

Vierailija
Olbe
Minkäköhän puoleen kaveri tuo kolumnisti mahtaa olla? Se haukkuu vuorotellen sosialistit ja yritysjohtajat. Eivätkä keskusta ja pienpuolueetkaan jää kritiikittä. Ja tässä puheenvuorossa taas poliitikot saavat jopa melkein kiitosta.

Jospa olisi sellainen kummajainen kuin aidosti puolueeton?

Vierailija

Sanavalmis kaveri, samoin kuin Dr_Strangelove. Huomaatko tohtori, pääsit hyvään seuraan kehujen kera.

Tökkivät usein maailmankuvaani, mutta sehän on vain hyvä, että joutuu tarkistelemaan omia "totuuksiaan".

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Olbe

Jakaa vain irtopisteitä jos on tarvetta, tuon ihmisillä hyvä piirre.

Ei pidä fanittaa ryhmittymiä, niiden ryhmittyminen takia. Vaa ihan niiden tekojen perusteella.

Yleisesti ihmisillä on tapana kuitenkin jakaa eri ryhmiin ihmisiä.

Vierailija

Nii, no "Lokan" on tultava toimeen Eduskunnassa ja kohteena ovat aina ne, jotka unohtivat tarjota lounaan tai baarikierroksen.

Tyhmä mies ( paitsi haukkuessaan hesaria ), ei edes ymmärrä vastata lukijalleen. Ja minä vain kerran viattomasti kysäisin, että miksi sillä on saparo väärässä päässä ...

Vierailija

Muista nyt buskis aamulla herättyäsi:

Tässä on tolppa aivan sinua varten. Nostat jalkaa ja lirautat; jopa lähtee päivä mukavast alkuun.

Ole hyvä.

Vierailija
Dr_Strangelove
Uusi tolppa paras tolppa !

Vai niin

Itse itkit toisen tulemisen floodausta ja nyt harrastat röyhkeästi samaa.

Vierailija

Eihän "housuun tulemisella" ( Lasse Liittynyt ) mitään asiaa ollut, laittoi
vain viitteitä lehtijuttuihin. Minä kommentoin.

Vierailija
Dr_Strangelove
Eihän "housuun tulemisella" ( Lasse Liittynyt ) mitään asiaa ollut, laittoi
vain viitteitä lehtijuttuihin. Minä kommentoin.

Räkytä yhdessä ketjussa, ei tarvitse avata joka aamu uutta.

Uusimmat

Suosituimmat