Missä viipyvät käyttäjäystävälliset tietokoneet ?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Minä maksan 800 eeroa ja laajakaistamaksut siitä, että tämä riivatun masiina ajattelisi minun puolestani, mutta eihän se sitä tee !

Katotaan nyt: Jos haluan siirtää tekstin tai kuvan jostain Wordini sivulle,
se käy vain pasteeraamalla ja kopioimalla ( teksti ) tai kopioimalla kuva
ja liittämällä se sitten Wordin sivulle, mutta eipäs onnistu tänne tai blogiin/nettisivulleni ? Miksi ???

Joku ohje sanoo: Kopioi, pasteeraa ja liitä kuvan HTML-koodi sivusi HTML-
koodiin ... h....tti, mutta kuinka ? Kuvan HTML-koodi vielä löytyy näpykän
"näytä" alta, mutta näiden sivujen tai blogin tai nettisivun ei mistään .......

Missä viipyy tietokone, jota nk. tavallinen kansalainenkin osaa käyttää,
ei oikein aikaa ole enää tietokoneinsinöörin kurssiin ... !

Kommentit (12)

Piru Naiseksi
Seuraa 
Viestejä3164
Liittynyt16.3.2005

lukuunottamatta sitä, etten halua minkään datamasiinan ajattelevan puolestani ... Mutta piikauhukakara-kummajaisen pitäisi toki totella komentoa, johon ajatusketjuni johtaa. Nykyään se ei läheskään aina niin tee vaan yskähtelee milloin minkäkin viruksen riivaamana - tai sekoilee jouduttuaan tekemisiin minun logiikkani kanssa.

Paul M
Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005

Minulla ainakin ajattelee. Näppikseltä tulee "<"-merkki, kun yritän kirjoittaa "-" ja ">" kun yritän kaksoismerkin sijasta edes puolipistettä. Tosin nyt tätä kirjoittaessa näppis toimii. Mutta sähköpostin kanssa oli tylsää äskön, kun piti copypasteta aivan tavallisia merkkejä kun uudelleenkäynnistyskään ei motivoi.

Miten muuten voin vaikuttaa käynnistyksen nopeuteen? W2k on kyseessä.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Vierailija
Paul M
Minulla ainakin ajattelee. Näppikseltä tulee "<"-merkki, kun yritän kirjoittaa "-" ja ">" kun yritän kaksoismerkin sijasta edes puolipistettä. Tosin nyt tätä kirjoittaessa näppis toimii. Mutta sähköpostin kanssa oli tylsää äskön, kun piti copypasteta aivan tavallisia merkkejä kun uudelleenkäynnistyskään ei motivoi.

Voi olla jotain haittaohjelmia jos kone temppuilee, katso ongelmalliset laitteet-valikko järjestelmätiedoista.
Poista turhat ohjelmat käynnistysvalikosta, joiden ei tarvitse käynnistyä koneen käynnistyessä.

Vierailija
CE-hyväksytty
Tänne foorumille ei pysty omalta koneeltaan kopioimaan kuvia. Pistä ne ensin imageshackiin ja sieltä tänne.

Mut ku ei silti tuu ....

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Siellä imageshackissa klikkaa kuvaasi, jolloin se tulee ruutuun sellaisena kuin se oikeasti on. Sitten kopioit kuvan osoitteen ja pastetat sen tänne. Osoitteen ympärille täytyy vielä sitten lisätä img-tagit.(Img-nappula otsikon ja viestikentän välissä) Siis osoitteen alkuun [img]ja%20loppuun[/img]

Täytyy myös käyttäjätiedoista laittaa asetukset niin, että kuvat on sallittuja.

Paul M
Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005
jukteri?
Paul M

Voi olla jotain haittaohjelmia jos kone temppuilee, katso ongelmalliset laitteet-valikko järjestelmätiedoista.
Poista turhat ohjelmat käynnistysvalikosta, joiden ei tarvitse käynnistyä koneen käynnistyessä.

No ei siellä ole kuin Minoltan skannerin apuohjelman käynnistys virustorjunnan lisäksi. No tietenkin automaattivarmennus. Vaikka ei sen puoleen, kyllä nuo jo selittävät paljon. Minoltan skannerirutiini (PageScope) käynnistyy pitkään ja varmennus menee Iomegan ohjelmanpätkällä koneelta toiselle. Yksiä viiruksia molemmat ohjelmat tahmaisen toiminnan takia.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Vierailija
Piru Naiseksi
lukuunottamatta sitä, etten halua minkään datamasiinan ajattelevan puolestani ... Mutta piikauhukakara-kummajaisen pitäisi toki totella komentoa, johon ajatusketjuni johtaa. Nykyään se ei läheskään aina niin tee vaan yskähtelee milloin minkäkin viruksen riivaamana - tai sekoilee jouduttuaan tekemisiin minun logiikkani kanssa.

Heh, jos koneesi yskähtelee ongelmien alla, niin lataappa seuraavanlaiset ohjelmat:

Easycleaner: Poistaa turhia rekisterimerkintöjä, sekä siivoaa konetta

http://www.download.fi/tyopoytaohjelmat ... leaner.cfm

Jos viruksentorjuntaohjelmaa ei ole, niin kiireesti sellainen:

AVG:n ilmainen viruksentorjuntaohjelma

http://free.grisoft.com/doc/2/lng/us/tpl/v5

Uusimmat

Suosituimmat