[Miesten ja koirien välinen seksi]- ketju poistettu?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Oliko minun tekemä suomennos aloittajan viestistä liikaa ylläpidolle?
No joutikin poistaa se.

Kommentit (2)

Vierailija

Olisikohan ollut minun vikani, kun googlasin sille zoofiilille zoofiilifoorumin ja laitoin osoitteen siihen hänelle ja kehoitin menemään sinne ja jättää Tiede.fi rauhaan? Siis siihen toiseen, hän teki nimittäin taas uuden aloituksen, johon ei kukaan tainnut ehtiä vastaamaan minun lisäkseni..

Olisihan tuolla "muut tiedeaiheet" puolella yksi hänen avaamistaan ketjuista jäljellä. Voisi poistaa senkin. Menköön seksipalstoille juttelemaan.

Rajansa kaikella. Vaikka sananvapaus onkin, niin jotenkin tuntui pahalta että tuollaiset eläinten rääkkääjät/hyväksikäyttäjät mellastavat täällä ja mainostavat seksuaalista poikkeavuuttaan. Se heppu kaipasi vain huomiota osakseen eikä mitään muuta. Hän oli huomion kipeä. Hän tiesi miten häneen reagoidaan ja nautti saamastaan huomiosta.

Minä kiitän myös ylläpitoa ja tai mode'a niitten poistosta. Tack.

Ps.
Seksistä puhuville pitäisi olla oma palsta, missä he saa julistaa seksiään. Kun eihän kaikki halua kahlata täällä seksin seassa ja vielä eläinseksiä harrasvien kirjoitusten parissa. Nyt kun ollaan päästy eroon boteista, niin tilalle tulee hiipien zoofiili't.

Uusimmat

Suosituimmat