Mitä porukkaa on tämä USA:aa ylenomaa mokaava sakki ???

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

"Puudeli", "Moses Leone", "Aku Ankka".. jne.

Mitä porukkaa tämä on ? Putinin natsinuorten Karjalan sivuosaston tietokoneluokka ?

Sivut

Kommentit (103)

Vierailija
Dr_Strangelove

Eiköhän ne mokat satu siellä, eikä täällä. Itse en ymmärrä niitä, jotka puhuvat pahaa Neuvostoliitosta.

Jyde
Seuraa 
Viestejä594
Liittynyt29.8.2005

Unohdit lisätä minut listaan. Koska en ihannoi sokeasti kaikkea jenkkilässä tapahtuvaa, olen siis KOMUKKA Putinin perseennuolija Stalinistihomo.

Kunhan yritän joskus olla asiallinen...

Vierailija
Dr_Strangelove

Mitä porukkaa tämä on ? Putinin natsinuorten Karjalan sivuosaston tietokoneluokka ?

Vai ihan tavallisia itsenäisesti ajattelevia yksilöitä jotka näkevät jenkeissä muutakin kuin ruusuja ja hunajaa?

Vierailija
bena
Dr_Strangelove

Eiköhän ne mokat satu siellä, eikä täällä. Itse en ymmärrä niitä, jotka puhuvat pahaa Neuvostoliitosta.

Et sattunut huomaamaan, Neukkula loppui jo 17 vuotta sitten ?

Vierailija

Kyllä hyvä systeemi terveen kritiikin kestää ...

Sitä pitää myös kritisoida avoimesti, siten kehitys pysyy vauhdissa.

Tahtoo olla vain niin, että ne jotka eniten sitä kritiikkiä esittää USA:sta, ei sitä kestä esim. entisestä N-liitosta, joten joskus homma on vähän yksipuolista.

Vierailija
Jyde
Unohdit lisätä minut listaan. Koska en ihannoi sokeasti kaikkea jenkkilässä tapahtuvaa, olen siis KOMUKKA Putinin perseennuolija Stalinistihomo.

Paremmin en itsekään olisi osannut sanoa.

Vierailija
markent
Olen todella loukkaantunut kun et listannut minua.

S++++++n Usa.
Riittääkö?

Sorry, komukkamummo, vanhana muisti lipsuu ...

Vierailija

Minua ihmetyttää tohtorin ja muiden USA:n ja Bushin hallinnon ihailijoiden asenne, että jos kritisoin USA:ta tai GWB:tä olen Putinin perseen nuolija? Melkein yhtä kahjona minä tätä "Puttea" pidän kun George W tyhmempää, melkein.

Vierailija

Yhtä fiksua olisi kysyä että mitä porukkaa on tämä jenkkejä hännystelevä nuoleskelijasakki.

Jos et näe jenkeissä mitään vikaa, niin olet ilmeisesti myös täysin kykenemätön käsittämään että monen mielestä se ei vain yksinkertaisesti ole tavallisen ihmisen satumaa.

Vähän sama jos avaisin joka aamu useita ketjuja ja suitsuttaisin Irakin tilanteen hienoutta. Jenkkien mukaan siellä on kaikki hyvin, mutta joidenkin muiden mukaan saattaisi olla vähän parannettavaakin.

Ota se tähtilippu (mieluummin molemmat) persiistäsi pois ja näe vihdoin, että maailma ei ole Michael Bayn ohjaama elokuva.

Vierailija

USA:ta saa ihan rauhassa morkata. Ei ne välitä mitä me täällä pikkusessa Suomessa rutistaan. Ryssät vetää heti keilapallon kokosen herneen nenuun jos jossain internetin keskustelupalstalla joku kirjoittaa, että Putin on imbesilli diktaattori. Bushista voi ihan rauhassa sanoa sellasta eikä se edes kiinnosta ketään jenkeissä.

Jenkeillä on itsellänsä vanha perinteinen oman valtionjohdonmorkkauskulttuuri. Lähes kaikki meistä on nähneet Conanin haukkuvan USA:n valtionjohtoa ja se on oikeastaan aika kevyttä kamaa verrattuna muihin keskusteluohjelmiin, jotita USA:ssa näytetään. Kun on kuunnelllut ensin Jay Lenon älykästä veistelyä ei keskustelupalstojen homo-idiootti-fasisti-nimittely enää oikein pure.

Vapaa tiedonvälitys nostaa ärsytyskynnystä. Bush ei varmaan juurikaan enää viitsi kiinnostua jutuista, joissa häntä haukutaan. Sellaisia ilmestyy joka piävä lehdissä ympäri USA:ta. Sama pätee suurelta osin heidän suurlähettiläisiinsä. Mitä niitä raportoimaan tai edes kommentoimaan kun ei presidenttiäkään kiinnosta. Oikeat diktaattorit taas ovat herkänahkaista porukkaa, jotka eivät kestä arvostelua ja he estävät sen täysin omassa maassaan. Kun oma lehdistö vaan kehuu koko ajan tuntuu se pienikin ulkomainen arvostelu vielä pahemmalta.

Minä pidän ainakin USA:ta hyvänä ja vastuullisena maana suurvallaksi. Valitettavasti se on mielestäni siirtymässä kauemmas ja kauemmas omista ihanteistaan. Uskonvapaus, vapaus, veljeys, tasa-arvo ja magna carta muodostavat arvomaailman, jolle suurvalta kannattaa rakentaa. Valitettavasti osa näistä tuntuu jenkeiltä olevan nykyään kateissa.

Vierailija

"A. Ankka" kirjoitti:
maailma ei ole Michael Bayn ohjaama elokuva.

Bay:n filmeistä tulee ehdottomasti ensimmäisenä mieleen loistelias "The Island". Elokuvassa ihmiset elävät maanalaisessa luolassa, täydellisessä valheyhteiskunnassa. He tietävät vain mitä heille kerrotaan, ja luulevat että maapallon pinta on radioaktiivinen. Luolan omistaja pitää ihmisiä orjina, ja tekee sen rahan takia.

Tulee kieltämättä mieleen kommunismimaat, ja on jossain määrin, tai aika paljonkin, USA:n ansiota, ettemme kaikki elä tämmöisessä Michael Bayn elokuvan maailmassa enää.

Eli toteaisin Akulle, että onneksi maailma ei ole Michael Bayn ohjaama elokuva.

Vierailija
Lothar
Mitä siitä, että USA:aa mollaa? USA kun ei mollaa, USA tappaa:

Onkohan oheinen kuva siitä Irakin ja Iranin 10-vuotisesta sodasta, joka kesti koko 80-luvun ? Muistelen että siellä niin monet kuolivat ja vammautuivat turhaan, koska sota ei muuttanut edes rajoja.

Vierailija
Boysen
Eli toteaisin Akulle, että onneksi maailma ei ole Michael Bayn ohjaama elokuva.

Yleisesti Bayta pidetään ankeiden patrioottielokuvien tekijänä, eli pelkkänä roskana. Kiva jos kuitenkin löysit repertuaaristaan itsellesi sopivan pätkän, lienet ainoa jolle Bay edustaa minkäänlaista tasoa.

Vierailija
Dr_Strangelove
bena
Dr_Strangelove

Et sattunut huomaamaan, Neukkula loppui jo 17 vuotta sitten ?

Oi suuri ja mahtava Neuvostoliitto
sun synnytti valtava Venäjänmaa.
Sun luonut on kansojen yhteinen tahto,
sun mahtis on säilyvä aikojen taa.

Oi suuri, vapaa synnyinmaa,
sun kunniaasi kaiuttaa
kansojen ystävyys murtumaton.
Sun lippuasi seuraten
neuvostoihminen
voitosta voittohon astuva on.

Niin suuri on Lenin. Hän kirkasti tiemme,
kun aamuun me astuimme myrskyistä yön.
Ja Stalinin johdolla taistoissa, työssä
me kasvoimme kuntohon sankarityön.

sun kunniaasi kaiuttaa
lippuasi seuraten
neuvostoihminen

Me taistellen nostimme armeijan maasta,
kuin myrsky me käymme päin valloittajaa.
Nyt iskemme puolesta lastemme lasten
ja eestä sun kunnias, neuvostomaa.

sun kunniaasi kaiuttaa
Sun lippuasi seuraten
neuvostoihminen

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat