Suuri vakava UFO-keskustelu-kuka on nähnyt UFO:n ?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Otetaanpa härkää sarvista ja käynnistetään suuri vakava UFO-keskustelu aiheesta "Kuka on nähnyt UFO:n" ?

Täällä kun nimimerkillä esinnytään, ei uhkaa maineen meno. Kukaan oikea
tiedemieshän ei voi myöntää nähneensä, katsotaan oudosti sen jälkeen.
Lentäjät kieltäytyvät kuulemma raportoimasta useinkin näkemiään outoja
lentäviä esineitä työpaikan menetyksen pelossa.

Astronomian professori J. Allen Hynek Yhdysvalloissa veti ensimmäistä suurta virallista UFO-tutkimusta "Project Bluebookin"-nimissä. Hän oli skeptikko ja palkattiin juuri siksi hommaan. Projekti ei löytänyt todisteita
ufojen puolesta, mutta Hynek itse kääntyi "uskovaiseksi". Näki kenties vain rahapuun aiheessa, kukapa tietää.

"Dr_Strangeloven" lähtökohtana on omakohtainen "UFO"-näky. Uskallan
tarttua aiheeseen, koska minua täällä pidetään joka tapauksessa omituisena,
ei ole mitään menetettävää.

Tapaus sattui parisen vuotta sitten Pohjois-Floridassa, jotakuinkin kohdassa, jossa Floridan niemimaa yhtyy mantereeseen, satakunta kilometriä Georgian osavaltion rajasta etelään.

Olin lähtenyt aikaisin aamulla, neljän jälkeen ajamaan kohti reilun 700 kilometrin päässä olevaa Atlantaa ehtiäkseni sieltä klo 19 lähtevän Pariisin koneeseen, ajoaika on noin 8 - 9 tuntia parilla ruoka- tankkaus-
tauolla.

Olin ajanut paksussa sumussa, joka nousi ympäröiviltä soilta, aikaa Orlandosta lähdöstä oli noin kaksi ja puoli tuntia, aurinko oli juuri nousemassa ja sumu sai vaalen hohteen. Yleensä tiellä on tuohon aikaankin kohtuulisesti liikennettä, nyt ei vastaan ollut tullut yhtään autoa
pariinkymmeneen minuuttiin, joka vaikutti oudolta. Yks´kaks sitten tai-vaalta alkoi sataa kirkkaita sähköhitsausliekin sinistä valoa hohtavia, näennäisesti jalkapallon kokoisia valopalloja. Ne lensivät viivasuoraan
45 asteen kulmassa yhäältä alas ja niitä oli kymmeniä noin viiden minuutin aikana. Harkitsin pysähtymstä ja takaluukussa laukussa olevan
kameran ottamista, mutta tiessä ei ollut levennystä ja pelkäsin jonkun törmäävän sumussa. Ihoa alkoi kihelmöidä, mitä hittoa nuo olivat ?

Sitten ne loppuivat yhtä nopeasti kuin olivat alkaneetkin. Vartin päästä näkyi edessä valoja ja pysähdyin aamiaiselle Waffle-Houseen. Rannekelloni aika oli sama kuin ruokapaikan eikä autoni pinta ollut kärventynyt, minua ei siis ollut kaapattu Meksikoon. Niskassa ei ollut implantin arpea ... noh, nyt meni jo huumorin puolelle ..

Mutta totta kuin vesi, sen vannon !

Myöhemmin kuulin, että noita salaperäisiä valoilmiöitä seudulla oli nähty jo
parin sadan vuoden ajan, eivät siis voineet olla salaisia lentokoneita.

Siispä, kertomuksia "Close Encountereista", please !

Sivut

Kommentit (96)

Vierailija

Äänestystulos voi olla aika epäluotettava, harva "en ole nähnyt" äänestäjä terve järkisenä edes avaa koko ketjua.

Vierailija
jukteri?
Äänestystulos voi olla aika epäluotettava, harva "en ole" äänestäjä terve järkisenä edes avaa koko ketjua.

Onneksi sinä et ole ?

Tarkoitin tämän vakavaksi !

Vierailija
Dr_Strangelove
tai-vaalta alkoi sataa kirkkaita sinistä valoa hohtavia, näennäisesti jalkapallon kokoisia valopalloja. Ne lensivät viivasuoraan
45 asteen kulmassa yhäältä alas ja niitä oli kymmeniä noin viiden minuutin aikana.

Myöhemmin kuulin, että noita salaperäisiä valoilmiöitä seudulla oli nähty jo
parin sadan vuoden ajan, eivät siis voineet olla salaisia lentokoneita.

Kuinka kaukana ja mihin suuntaan.

Vierailija

Kyllä olen ,enimmäkseen talvella ja muulloinkin kun on hämärää. Joka puolella syttyy ja sammuu erilaisia valoilmiöitä. Jopa kotonakin olen huomannut saman ilmiön. Joten mitä muuta ne voisi olla kuin Ufojen vierailuja. Tosiasiassa tämä leikki saa riittää, en liity Ufokerhoon.

Vierailija

Enpä ole vaikka tähtitaivasta on tuijoteltu nyt jo lähemmäs 10 vuotta. Eiköhän noilla avaruuden hiekkamiehillä oo parempaakin tekemistä.

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

Viimeksi pari päivää sitten. Olen aika varma että se oli naakka, mutta saattoi olla musta muovipussikin. Meni lujaa näkökentän sivusta. Tunnistamaton lentävä esine siis.

Mitä tulee maapallonulkoiseen älylliseen elämään tai lentäviin lautasiin... hohhoijaa. Olisihan se hemmetin kivaa jos olisi ufoja (sanoo pervy Vorlon fancier) mutta hemmettiäkö ne tänne tulisivat? Eihän täällä ole edes älyllistä elämää.

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Vierailija

O.K., selitin epäselvästi.

Tarkoitus ei siis ole pohtia, mitä UFO:t saattaisivat olla, vaan yksinkertaisesti
kysyä, oletteko nähneet tai ei ?

Humoristit saavat keventää keskustelua, mutta pls, älkää tuhotko sitä !

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat