Haluatteko pettyä pahasti?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Sitä vaan, että foorumilla on vakiojäsenensä jotka kinastelee, vinoilee, nauraa, rakastelee tai muuten vaan kähmii toisiaan erilaisissa keskusteluissa niin mitäs jos uskallettais raahautua peräti samaan paikkaan rupattelemaan livenä. Pidettäisiin jossain päin Suomea Tiede Forum Summit 2008.

Ainakin Dr. Strangeloverilla ja tuc:illa olisi paljon keskusteltavaa, kuin isä ja poika...vähän kuin Kosh ja Aweb aikoinaan.

Siinä sitten petyttäis pahemman kerran kun nähtäis toisemme..miltäs kuulostaa? Ettei tapaaminen menis pelkäksi tuijotteluksi ja ihmettelyksi ja jos haluaa vielä syvempää säälin tunnetta niin vois yrittää peräti keskustella toisten palstalaisten kanssa. Illan lopuksi absolutistit, hessut, lessut, kressut ja muut uskovaisetkin olisivat kännissä ja jokaisen itsetunto entistä vahvempi.

No ei maar, hyviä tyyppejä te kaikki olette.

Sivut

Kommentit (108)

Juoni
Seuraa 
Viestejä1461
Liittynyt20.10.2005

Periaatteessa joo, mutta en kyllä kertoisi nickiäni tapaamisessa, koska en halua menettää anonyymiyttäni (nythän olisikin vaikea arvata kuka on se jannu meetissä, joka ei suostu kertomaan nickiään ).

Vierailija

Kuulin huhun tutulta ylläpitäjältä, että "Aslak" on oikeasti espoolainen pankinjohtaja, eikä ole eläessään käynyt Lapissa. Tietää enemmän golfista kuin poroista.

Tiedä siitä sitten. Hyvin vetää roolia.

Juoni
Seuraa 
Viestejä1461
Liittynyt20.10.2005
crusaron uusi tuleminen
En mäkään paljastaisi itteäni. Sanon olevani Dr. Strangelove.

Jos se orkkiskin tulee, niin seurauksena on kiista siitä kumpi on aito.
EDIT: Plääh-ääh, niinkuin kukaan ei olisi tuota tajunnut ilman selvennystäni. Tyhmää yösekoilua.

Vierailija

Viimeks ku tota järkättiin niin lopputulos oli että MD ja minä tavattiin lentokentällä. Muitten onnistumisprosentista en tiedä.

Heikkoa kainen.

Vierailija
crusaron uusi tuleminen

ps. Rasputin, pääsitkö taas pukille?

Jos MD:tä tarkotat niin en mä tapaa ihmisiä taka-ajatuksena kellistää vaan ihan muista syistä. Jos joku on tekstiensä perusteella mielenkiintonen niin se riittää mulle.. Pikkasen MD:lle jakelin muutakin infoa ja yhteyksiä matkojensa suhteen, sitten myöhemmin.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
crusaron uusi tuleminen
Sitä vaan, että foorumilla on vakiojäsenensä jotka kinastelee, vinoilee, nauraa, rakastelee tai muuten vaan kähmii toisiaan erilaisissa keskusteluissa niin mitäs jos uskallettais raahautua peräti samaan paikkaan rupattelemaan livenä. Pidettäisiin jossain päin Suomea Tiede Forum Summit 2008.

Ainakin Dr. Strangeloverilla ja tuc:illa olisi paljon keskusteltavaa, kuin isä ja poika...vähän kuin Kosh ja Aweb aikoinaan.

Siinä sitten petyttäis pahemman kerran kun nähtäis toisemme..miltäs kuulostaa? Ettei tapaaminen menis pelkäksi tuijotteluksi ja ihmettelyksi ja jos haluaa vielä syvempää säälin tunnetta niin vois yrittää peräti keskustella toisten palstalaisten kanssa. Illan lopuksi absolutistit, hessut, lessut, kressut ja muut uskovaisetkin olisivat kännissä ja jokaisen itsetunto entistä vahvempi.

No ei maar, hyviä tyyppejä te kaikki olette.

Ei kannata tollaisia pitää.

Vierailija
crusaron uusi tuleminen

Kuka ihme on tuc? Onko Bushmanilla heti uusi ystävä, kun minä hetken lomailen?

Hyi,hyi Yrjöä....

Olen valmis palstalaisten meetinkiin, jos Dr_Bushmankin lupautuu mukaan. Tulethan Yrjöseni?

Vierailija

(Huokaus - ei ole Jumalaa, "henkonen" is back ...)

Kirjoittajien takana oleva persoona "livenä" on aina pettymys, ei kannata,
vaikka idea sinänsä kiehtova onkin.

Vierailija
Dr_Strangelove

[size=150:1lit4mfb](Huokaus - ei ole Jumalaa, "henkonen" is back ...)[/size:1lit4mfb]

Kirjoittajien takana oleva persoona "livenä" on aina pettymys, ei kannata,
vaikka idea sinänsä kiehtova onkin.

Herr Doctor! Ennakkoluuloisuutenne on edelleen omaa luokkaansa.
Tällä kertaa olen kuitenkin hyvin levännyt ja voimissani, joten kuittaan
tuon kaltaiset "lohkaisut" huumorilla.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat