Venäjä haluaa Pohjoisnavan itselleen !

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Pohjoisnapahan on perinteisesti ollut koko ihmiskunnan omaisuutta. Nyt
Venäjä olettaa siellä olevan öljyä ja kaasua ja haluaa sen itselleen ! Tuon
"todistamiseksi" lähetetään sukellusvene 4 km:n syvyyteen todistamaan, että napa kuuluu nk. Lomosovin hajanteeseen ja on siis itse asiassa osa Venäjää. Nytpä alkaa selittyä nuo vasta hyväksytyt "energiateollisuuden
sotajoukot", ryssä aikoo tehdä maailmanhistorian suurimman maaryöstön
Karjalan jälkeen !

Sivut

Kommentit (52)

Vierailija

Nyt olen puskan kanssa samaa mieltä. On pikku hiljaa aika herätä. Jos joku teistä hippihomoista vielä sanoo, että suomen puolustusvoimat ovat turhat, niin voin haistattaa teille pitkän paskan.

Vierailija
Dr_Strangelove
ryssä olettaa siellä olevan öljyä ja kaasua ja haluaa sen itselleen ! Tuon
"todistamiseksi" lähetetään sukellusvene 4 km:n syvyyteen todistamaan, että napa kuuluu nk. Lomosovin hajanteeseen ja on siis itse asiassa osa Venäjää. Nytpä alkaa selittyä nuo vasta hyväksytyt "energiateollisuuden
Karjalan jälkeen !

Eipä taida olla lähelläkään historian suurinta maaryöstöä. Amerikka ja Australia on ryöstetty jo aikaisemmin alkuperäisasukkailtaan. Maa-aluetta lienee muutama tuhat kertaa pohjoisnavan verran.

Vierailija
palpatine
Jos joku teistä hippihomoista...
Menisitte ihan kaksistaan miekkailleen. No mikä siinä on. Ensin pitää norkoilla forumilla ja sitten tilaisuuden tullen haukutaan muut käyttäjät homoiksi tai kuten nyt hippihomoiksi. Siitäkö se maailma paranee päänne sisällä? (tässä tapauksessa yhden pään sisällä).

Vierailija

Times-lehden mukaan kyse on länsi-Euroopan kokoisesta vesialueesta. Tosin Kanada ja Tanska on ollut samoilla apajilla jo ennen Venäjää, että kuka näistä on nyt sitten oikeassa? Luultavasti kansainvälisesti tässä tullaan pääsemään vielä johonkin sopuun.

http://www.timesonline.co.uk/tol/news/w ... 155477.ece

Voi olla, että Venäjä lohkaisee itselleen vähintään ison osan alueesta ja muille jää loput.

Vierailija
Ertsu
Dr_Strangelove
ryssä olettaa siellä olevan öljyä ja kaasua ja haluaa sen itselleen ! Tuon
Karjalan jälkeen !

Eipä taida olla lähelläkään historian suurinta maaryöstöä. Amerikka ja Australia on ryöstetty jo aikaisemmin alkuperäisasukkailtaan. Maa-aluetta lienee muutama tuhat kertaa pohjoisnavan verran.

Uskoisitko sodanjälkeisen historian suurin ?

Vierailija

No joo. Tosin se Tampereen Lokomolla tehty sukellusvene ei siihen yksin pysty. Niiden tehtävänä(2kpl.) on tutkia merenpohjia kansainvälisillä vesillä ja siihen niillä on toki oikeus.

Vierailija

Busse on oikeassa, Venäjästä on tullut Putinin aikana roistomainen valtio!
meno on nyt mennyt aivan sairaaksi.

Suurin vääryys oli se ,että Saksalaiset eivät onnistuneet tuhoamaan Venäjää toisessa maailmansodassa.

Vierailija
Raid
palpatine
Jos joku teistä hippihomoista...
Menisitte ihan kaksistaan miekkailleen. No mikä siinä on. Ensin pitää norkoilla forumilla ja sitten tilaisuuden tullen haukutaan muut käyttäjät homoiksi tai kuten nyt hippihomoiksi. Siitäkö se maailma paranee päänne sisällä? (tässä tapauksessa yhden pään sisällä).

Et sinä millään, oikein yrittämälläkään, keksisi ihan omaa allekirjoitusta ?

Vierailija

"Raid", minä autan, tässä ehdotus ( hieno ! ) uudeksi allekirjoitukseksi:

"Tyhmyyden edessä itse jumalatkin ovat voimattomia"

( Friedrich Nietsche / Isaac Asimov )

Vierailija
Ertsu
No joo. Tosin se Tampereen Lokomolla tehty sukellusvene ei siihen yksin pysty. Niiden tehtävänä(2kpl.) on tutkia merenpohjia kansainvälisillä vesillä ja siihen niillä on toki oikeus.

Tiedän, usko tai älä, olin mukana noiden valmistusprosessissa ...

Vierailija

navan?

eli mitäs ne nyt haluaa..
"minä en osta arlaa...ku ne tanskalaiset.."

mutta muista bushManni..
meillä on otsikoissa naapuri..

jenkeistä löytyy kanssa ihan pikkasen..
samaa "vikaa"

nim: nami.. viat..

Vierailija
garygrant
Minulle opetettiin koulussa 1960-luvulla, että sivistynyt ihminen ei käytä "ryssä"-sanaa.

Niin varmaan opetettiinkin.

Mutta eipäs opetettu, ettei saa sanoa "neekeri".

"Musta ryssä"-paukkukin oli kiellettyjen listalla, piti
sanoa "Naapurilähiö".

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat