Pyhä lehmä teuraaksi luostarista Walesissa

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mamu-kulttuurin kukkasia: Britanniassa Walesissa intialaiset hihhulit olivat piilottaneet tarttuvaa tautia sairastavan lehmän luostariinsa ja tappelivat joukolla vastaan, kun brittipoliisit veivät sen pois ja teurastettavaksi. Lehmänpalvontaa vielä tällä vuosituhannella ...

Kommentit (4)

Vierailija
tiäremiäs
Sama juttu palvotko jeesusta vai lehmää, ihmiset tappelee niistä kuitenkin.

Oletko unohtanut ensimmäisen käskyn?

1) Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia.

MITÄ SE MERKITSEE? VASTAUS:

Meidän tulee yli kaiken pelätä ja rakastaa Jumalaa ja turvautua häneen.

Ainoa todellinen turva on Jumala, joka on luonut kaiken ja ilmoittanut olevansa kaiken Herra. Hänen lahjaansa on elämä ja kaikki hyvä, mitä meillä on.

Jos turvaudumme omatekoisiin epäjumaliin, käännymme pois Jumalasta ja hänen rakkaudestaan. Koska Jumala on kaiken hyvän antaja, rakkautemme kuuluu hänelle. Hän tahtoo olla ainoa Jumalamme.

Vierailija
Löysä paska
tiäremiäs
Sama juttu palvotko jeesusta vai lehmää, ihmiset tappelee niistä kuitenkin.

Oletko unohtanut ensimmäisen käskyn?

1) Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia.

MITÄ SE MERKITSEE? VASTAUS:

Meidän tulee yli kaiken pelätä ja rakastaa Jumalaa ja turvautua häneen.

Ainoa todellinen turva on Jumala, joka on luonut kaiken ja ilmoittanut olevansa kaiken Herra. Hänen lahjaansa on elämä ja kaikki hyvä, mitä meillä on.

Jos turvaudumme omatekoisiin epäjumaliin, käännymme pois Jumalasta ja hänen rakkaudestaan. Koska Jumala on kaiken hyvän antaja, rakkautemme kuuluu hänelle. Hän tahtoo olla ainoa Jumalamme.

Tämä on muuten aika hauska juttu, nimittäin raamatussa käytetään jumalasta kirjan alussa monesti monikko muotoa, mutta näissä käskyissä kumminkin kielletään nimenomaan niiden muiden jumalien palvonta ...

Uusimmat

Suosituimmat