Huipputeknologia

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Otan aluksi esimerkikisi matkapuhelimet, olin lähettämässä tekstiviestiä tuntemattomaan kohteeseen, enkä muista mitä sitten tapahtui.
Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia asiasta, kännin tai muiden asiaaan johtaneiden syiden takia?

Kommentit (10)

Vierailija

Nokia on maailman viidenneksi arvokkain tavaramerkki, kelatkaa! Vielä suomalainen firma!

Ja tuo krhm, MOTOROLA tuolla rapakon takana.....no, ainahan ei voi mennä hyvin.

Ja Nokia on oikeastaan komukkafirma, työnantaja kremlin punaisen tiilitalon omistaja, MR PUTIN.

Vierailija
päkäpää
Auttaisikohan tuo

Ekana näkyy: SVENSKA LITTERATURSÄLLSKAPET I FINLAND RF Paikkakuntana: HELSINKI

Kas, näin taas liian pitkälle tulevaisuuteen ....

Vierailija

Kännissä [korjaan: sivistyneessä punaviinin tuomassa tajunnanalennuksessa] soitin 112 ja kysyin taksin numeroa. Tyttö lähinnä naurahti ja neuvoi tilanteessa.

Kyllä harmitti, soitto oli vahinko ja pidän pilapuheluiden tekemistä 112:een törkeänä toimintana.

Virhe ei ollut suuri: 112 vrt. 118 mutta liikaa.

Vierailija
vanos
Kännissä [korjaan: sivistyneessä punaviinin tuomassa tajunnanalennuksessa] soitin 112 ja kysyin taksin numeroa. Tyttö lähinnä naurahti ja neuvoi tilanteessa.

Kyllä harmitti, soitto oli vahinko ja pidän pilapuheluiden tekemistä 112:een törkeänä toimintana.

Virhe ei ollut suuri: 112 vrt. 118 mutta liikaa.

Tuo 112 onnistuu tai ainakin onnistui jopa vahingossa näppäinlukitus päällä jokunen vuosi sitten. Olen soitellut hätäkeskukseen puhelimesta katsomieni soittotietojen mukaan viitisen kertaa, vaikka tarkoituksellisia on ollut vain yksi. Taskupuheluja nuo ~neljä.

Vierailija
AJT

Tuo 112 onnistuu tai ainakin onnistui jopa vahingossa näppäinlukitus päällä jokunen vuosi sitten. Olen soitellut hätäkeskukseen puhelimesta katsomieni soittotietojen mukaan viitisen kertaa, vaikka tarkoituksellisia on ollut vain yksi. Taskupuheluja nuo ~neljä.

Olet oikeassa. "Jotain tarttis tehrä."
Eikös hätäkeskuksilla vasta ollut ruuhkaa raha- ja työntekijävajeen takia? Ainakin eteläisessä Suomessa.

Uusimmat

Suosituimmat