Joko on kesälomat pidetty. Uusin voimin kohti syksyä.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ihanainen kesälomani alkaa olla lopuillaan. Hauskaa on ollut ja lämpöäkin riittänyt. Lomani oli erittäin antoisa ja kokemusrikas. Ulkomaillakin ehdin käydä mutta myös nauttia Suomen kesästä. Netistä pysyin lähes kokonaan irrallaan. Palstankin jätin rauhaan. Nyt olen kuitenkin palannut uusin voimin. Saa nähdä mitä tuleman pitää.

Joko sinä olet lomasi viettänyt? Oliko antoisaa.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija
tyson
Juu, luimme Bushmanin kanssakoraania 2 vko putkeen nukkumatta välillä.

Mielenkiintoista. Onko ystäväni Dr_Strangelove kääntynyt muslimiksi?
Ja minä, kun ennen lomia menin epäilemään tiukkapipoiseksi lahkolaisuskovaiseksi. Jopa Jehovaksi.

Mutta entä ne lomat. Itse kävin mm. kylpylässä. Erittäin hyvä palvelu
tuolla lahden takana. Käytöstavat ja huomaavaisuus henkilökunnan osalta olivat ykköslaatua.

Vierailija

Olin puoli vuotta sairaslomalla ja nyt olen kesätöissä ennen koulun alkua johon on 3,5 viikkoa. Oikeastaan töissä olo on oikein rattoisaa puolen vuoden tekemättömyyden jälkeen.

Vierailija

Kesälomani on juuri alkanut! Kiitos Herralle siitä!

Kiitos työstä joka antaa elämälle suunnan ja jokapäiväsen leivän!

Kiitos uskosta ja kiitos perheestä!

Vierailija
Dr_Strangelove
Voi hyvä isä, "Henkonen" is back ...

No voi hyvä isä vain itsellesi Yrjö. En ole koskaan poistunutkaan, olin vain pienellä virkistäytymislomalla. Tekisi gutaa Yrjöllekin. Suosittelen esim. Balttialaisia kylpylöitä. Palvelu pelaa erinomaisesti ja taso riittää vaativallekin asiakkaalle.

Vierailija
Löysä paska

En tahdo olla suvaitsematon mutta ristiriita nimimerkkisi ja avatarkuvan
sekä allekirjoituksesi välillä on ilmeinen. Miksi näin?

Vierailija
henkiset
Löysä paska

En tahdo olla suvaitsematon mutta ristiriita nimimerkkisi ja avatarkuvan
sekä allekirjoituksesi välillä on ilmeinen. Miksi näin?

Ne eivät liity toisiinsa, vaan avattarena on kaunis kuva Kristuksesta, mutta nimimerkki on muistuttamassa minua siitä että olen vain maan matonen. Lammas Herran katraassa, jota hyvä paimen auttaa kuoppaisella polulla.

Oma avatterisi sekä kirjoituksesi ovat ristiriidassa allekirjoituksesi linkkien kanssa, sillä katollinen kirkko ja Raamatun sana tuomitsevat homouden. Mihin oikein pyrit?

Vierailija
Löysä paska

Oma avatterisi sekä kirjoituksesi ovat ristiriidassa allekirjoituksesi linkkien kanssa, sillä katollinen kirkko ja Raamatun sana tuomitsevat homouden. Mihin oikein pyrit?

Voi,voi näitä kovia ennakkoluuloja. Tuomitsee mitäkin ken tuomitsee. Käytännön toiminta on kuitenkin toista. Kuka on se synnitön, joka heittää ensimmäisen kiven. Ja Raamattuhan ei suinkaan tuomitse nimenomaisesti homoseksuaalisuutta. Taidatkin olla Yrjön ystäviä, jopa Yrjön uusin reinkarnaatio?

Vierailija
henkiset
Löysä paska

Ja Raamattuhan ei suinkaan tuomitse nimenomaisesti homoseksuaalisuutta. :

Kyllä tuomitsee; Raamattu tuomitsee homoseksuaalisuuden suoraan ja nimenomaisesti.

Tämä käy ilmi useastakin Raamatun kohdasta!

3 Moos 18: Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus. Älä sekaannu mihinkään eläimeen, ettet siten itseäsi saastuttaisi. Älköönkä nainen tarjoutuko eläimelle pariutuaksensa sen kanssa; se on iljettävyys. Älkää saastuttako itseänne millään näistä, sillä näillä kaikilla ovat itsensä saastuttaneet ne kansat, jotka minä karkoitan teidän tieltänne.

Moos 20:13: Jos joku makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan, tekevät he molemmat kauhistuksen; heidät rangaistakoon kuolemalla, he ovat verivelan alaiset.

- 1 Tim. 1:8-11
Me tiedämme, että laki on hyvä, jos sitä käytetään lain tarkoituksen mukaisesti. 9 Eihän lakia ole säädetty kunnon ihmisten takia, vaan lain ja järjestyksen rikkojien, jumalattomien ja syntisten, rienaajien ja pyhänhäpäisijöiden, isän- ja äidinmurhaajien, tappajien, 10 siveettömien, miesten kanssa makaavien miesten, ihmisten sieppaajien, valehtelijoiden, valapattojen ja ylipäänsä kaikkien sellaisten takia, jotka toimivat vastoin tervettä oppia. 11 Näin sanoo iäti ylistettävän Jumalan kirkkautta julistava evankeliumi, joka on minulle uskottu.

"Naiset ovat vaihtaneet luonnollisen sukupuoliyhteyden luonnonvastaiseen, ja miehet ovat samoin luopuneet luonnollisesta yhteydestä naisiin ja heissä on syttynyt himo toisiaan kohtaan. Miehet ovat harhautuneet harjoittamaan keskenään säädyttömyyttä ja saavat ansaitsemansa palkan."
Room. 1:26–27

Raamatun kanta homouteen esittäytyy pyhyyslain yhteydessä (3. Ms 18:22). Rangaistuskin siitä on selvä; kuolema (20:13). Jaksossa homous rinnastetaan eläimiin sekaantumiseen, sukurutsaan, aviorikokseen ja vanhempien kiroamiseen.

Vierailija

Heh-heh .. nyt jätänkin teidät leikkimään kahdestaan, tuosta syntyy hauskaa: "homo-henkonen" ja "löysä paska", Perin anaalinen pariskunta, pitäkää huolta hygieniasta !

Vierailija
Dr_Strangelove
Heh-heh .. nyt jätänkin teidät leikkimään kahdestaan, tuosta syntyy hauskaa: "homo-henkonen" ja "löysä paska", Perin anaalinen pariskunta, pitäkää huolta hygieniasta !

Pointti tuossakin, mutta uskonnoista on enemmän haittaa kuin homoudesta (josta ei ole haittaa kellekkeään), jopa oikeistolle.

Vierailija

Ja, että vielä Vanhaan Testamenttiin vedotaan, tällöin on syytä muistaa myös tämä:

http://www.nic.funet.fi/index/bible/fin ... 4.html#o38

[size=150:3hb1mq1f]Jumalanpilkkaajan rangaistus sekä muita rangaistusmääräyksiä[/size:3hb1mq1f]

10 Eräs mies, jolla oli israelilainen äiti mutta egyptiläinen isä, joutui israelilaisten leirissä liikkuessaan riitaan israelilaisen miehen kanssa. 11 Hän kirosi ja pilkkasi Herran nimeä, ja siksi hänet vietiin Mooseksen luo. Miehen äiti oli Selomit, Dibrin tytär, Danin heimoa. 12 Mies päätettiin pitää vangittuna, kunnes Herra ilmoittaisi, mitä hänelle oli tehtävä.
13 Herra sanoi Moosekselle:

14 "Vie rienaaja leirin ulkopuolelle, ja kaikki, jotka kuulivat hänen sanansa, pankoot kätensä hänen päänsä päälle. Sitten kansa kivittäköön hänet kuoliaaksi. 15 Sano israelilaisille: Jokaisen, joka herjaa Jumalaansa, on kannettava vastuu synnistään. 16 Se, joka pilkkaa Herran nimeä, surmattakoon. Kansa kivittäköön hänet kuoliaaksi, olipa hän maahan muuttanut siirtolainen tai syntyperäinen israelilainen. Hänet surmattakoon, koska hän on pilkannut Herran nimeä.

17 "Jos joku surmaa ihmisen, hänet on surmattava. 18 Joka tappaa toiselle kuuluvan karjaeläimen, korvatkoon sen antamalla eläimen eläimestä. 19 Jos joku teistä tuottaa toiselle vamman, häntä itseään kohdeltakoon samoin: 20 murtuma murtumasta, silmä silmästä, hammas hampaasta. Hän itse saakoon saman vamman, jonka hän toiselle aiheutti. 21 Joka tappaa eläimen, korvatkoon sen, mutta se, joka tappaa ihmisen, surmattakoon. 22 Sama laki koskee teitä kaikkia, niin siirtolaisia kuin syntyperäisiä israelilaisia, sillä minä olen Herra, teidän Jumalanne."

23 Tämän Mooses puhui israelilaisille, ja he veivät rienaajan leirin ulkopuolelle ja kivittivät hänet kuoliaaksi. Näin israelilaiset täyttivät käskyn, jonka Herra oli antanut Moosekselle.

Älä viitsi Yrjö trollata asioista joista ett kuitenkaan juuri mitään tiedä.
Vai väitätkö tietäväsi? Ja tarkoitan nyt homoseksuaalisuutta. Raamattusi
varmasti hartaana uskovaisena tunnet.

Aiheena oli kesälomat, josko palattaisiin aiheeseen.

Vierailija
Dr_Strangelove
Muuten.. "kesäloma" ... mikä sellainen on ? Voiko sitä syödä ???

Niillä, jotka eivät ole varhaiseläkkeellä kyvyttömyyden takia, voi joskus olla jopa sellaistakin kuin kesäloma, kun on kerran töitäkin, joista jäädä lomalle.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat