Kiitos ketju

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tässä ketjussa kiitämme Luojaa joka ikinen päivä!

Kiitos sinulle Herra tästä päivästä! Kiitos menneestä viikosta! Kiitos sateesta joka puhdistaa ja ravitsee!

Kiitos terveydestä ja kiitos jokapäiväisestä leivästä!

Herra me kiitämme nimeäsi!

Aamen!

Sivut

Kommentit (58)

Vierailija

Herra - armahda minua kepulaisilta.
Herra - armahda kaupunkia jossa asun, kepulaisilta
Herra - armahda Suomea kepulaisilta
Herra - armahda Eurooppaa kepulaisilta
Herra - armahda maailmaa kepulaisilta
Herra - armahda universumia kepulaisilta.

Herra - muuta en pyydä. Jos tämän pienen toiveeni toteutat, kummarran ja pyllistän sekä kiitän joka päivä.

Vierailija
Dr_Strangelove
Herra, ota palvelijasi "Löysä paska" luoksesi.

Minä todellakin toivon että vielä joskus näin tapahtuu! Me kaikkihan täältä lähdemme, joko yläkertaan tai alakertaan. Jos luoja suo niin pääsen taivaaseen, enkä juodu helvettiin Beelsebubin valtakuntaan, missä vallitsee ikuinen itku ja hammasten kiristys!

Tästä tulikin mieleen rukous jolla aina päiväni lopetan. Rukouksen muoto hieman vaihtelee, mutta aina se alkaa näillä sanoilla!

Levolle laske Luojani, armias ole suojani.
Jos sijaltain en nousisi, taivaaseen ota tykösi.

Tämä iltarukous, jonka jo lapsena opin on seurannut seurannut minua koko elämäni ajan tähän päivään asti ja myös tästä eteenpäin. Olen laskenut tämän rukouksen turvin pääni uneen lukuisia kertoja.

Jotenkin se aina rauhoittaa ja saan siitä voimaa nousta seuraavana päivänä ylös päivän askareisiin kiittämään Herraa!

Lapsena oppimani rukous toimii aivan samalla tavalla vielä nytkin kun päiväni käyvät jo elämän iltaan.

Minkälaisia rukouksia te käytätte?

Vierailija

Otsikon perusteella kuvittelin, että tässä olisi tarkoitus kiittää ketjua. Se olisikin ollut mielenkiintoisempaa.

Vierailija
siouxeyesighed legion
Otsikon perusteella kuvittelin, että tässä olisi tarkoitus kiittää ketjua. Se olisikin ollut mielenkiintoisempaa.

Eipä tässä ketjussa tunnu olevan paljon kiittämistä.

Vierailija
Löysä paska
Kiitos sinulle Herra tästä päivästä! Kiitos menneestä viikosta! Kiitos sateesta joka puhdistaa ja ravitsee!

Jos sulla on löysä paska tyrkylla pesemättömiin alushousuihin, suosittelen että haet jostain pari metriä hamppuköyttä ja pullon öljyä (ei tarvinne erikseen kertoa mihin sitä köyttä ja öljyä tarvitaan).

Vedä köysilenkki kaulaasi ja astu tuolille. Potkaise tuoli altasi ja ja jeesus pelastaa loput. Tällä teet meille sen palveluksen että et enää tunge tätä paskaa Tiede.fi foorumille.

Tajuatko???

Vierailija
Moses Leone
siouxeyesighed legion

Sehän se mielenkiintoni herättikin, että mitä ketjua tässä pitäisi kiitellä ja miksi.

Vierailija
siouxeyesighed legion
Moses Leone
siouxeyesighed legion

Sehän se mielenkiintoni herättikin, että mitä ketjua tässä pitäisi kiitellä ja miksi.

Mulla olisi veneen ankkuria varten ostettua ylimääräistä ketjua. Voin myydä halvalla, jos joku haluaa pyhäinjäännöksiä temppeliinsä.

Vierailija
siouxeyesighed legion
Moses Leone
siouxeyesighed legion

Kiitän siouxeyesighed legionia hienosta avatarista. En herran enkä minkään muun mielettömän epäaidon mielikuvitus olion kustannuksella vaan ihan muuten vaan.

Vierailija
Volitans
Olkaa hyvät vaan. Ja nyt tämä pelleily saa luvan riittää.

Olen voimallisesti sitä mieltä, että tuo oli tarkoitettu minulle, eikä sinulle. Allekirjoittaneella on kuitenkin pyhäinjäännöksissä jotain kontrollia.

Courvoisier maistuu vieläkin hyvältä.

Vierailija
AJT
siouxeyesighed legion
Moses Leone
siouxeyesighed legion

Mulla olisi veneen ankkuria varten ostettua ylimääräistä ketjua. Voin myydä halvalla, jos joku haluaa pyhäinjäännöksiä temppeliinsä.

Kiitos, mutta ei kiitos.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat