Pidätkö omasta hien hajustasi?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

En kyllä tiedä miten tämä liittyy tieteeseen...

Mutta huomasin pitäväni omastani jotenkin. Entäs muut?

Sivut

Kommentit (16)

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007

No en pidä ollenkaan. Tosin en yleensä haista ellen ole tehnyt jotai mikä rasittaa kehoa. Mutta tykkään tosin minun pierun hajuista.

Olen fiksu ja älykäs!

Vierailija

Itseasiassa kyllähän tämä aihe on tieteellinen, ja siitä saa halutessaan hyvän keskustelun aikaan. Se riippuu vain kirjoittajista.

1. Mielestäni tuoreen hien haju ei ole mitenkään vastenmielinen. Mutta kukaan tuskin pitää kahden päivän takaisesta, eltaantuneen hien hajusta. Yök.

2. Ja kyllä, oman hien haju ei pistä nenään siinä määrin, kuin toisten miesten hiki. Ja olen mies.

3. Mutta hikoileva nainen suorastaan tuoksuu hyvältä. (Kohta 1. otettava taas huomioon.)

Vierailija
3. Mutta hikoileva nainen suorastaan tuoksuu hyvältä. (Kohta 1. otettava taas huomioon.)
Tuo on muuten totta. Olin aikeissa kirjoittaa jotain aiheesta, mutta jätin tekemättä leimautumisen pelossa. Hyvä kuitenkin tietää, että meitä on kaksi!

Tep
Seuraa 
Viestejä827
Liittynyt16.3.2005

Melkoisesti luonnonvaroja haaskataan nyky-yhteiskunnasssa hajuttomuuteen. Siksi oikeasti vihreät voisivatkin hieman tuoksahtaa hieltä. Tässä mielessä pultsarit ovat tosi vihreitä.

Vierailija

Voi helvetti, taso senkun nousee
Hiki haisee ja pieru paukkuu...

Se että naiset haisevat miellyttäviltä verrattuna miehiin miesten mielestä, johtuu sukupuoliferomoneista. Sama juttu naisilla miehiin nähden.

Homoilla ja lesboilla siinä aistituntemuksessa on... geneettinen poikkeus.
"Häiriö" perimälinjan kannalta, yksilön kannalta yks hailee paitsi etteivät ne lisäänny. Luonnollisesti ainakaan.

Case closed- joutaisi olla.

Vierailija

Eikös sitäkin ole jollain tapaa tutkittu, että kumppanin valintaan vahvasti vaikuttava tekijä on tämän haju?

Ainakin jossain päin mailmaa antoivat miehet missiensä nuuhkittaviksi rätin, joka oli muhinut kainaloissaan.
Näin olen kuullut.

Vierailija
sinappi
Tuo on muuten totta. Olin aikeissa kirjoittaa jotain aiheesta, mutta jätin tekemättä leimautumisen pelossa. Hyvä kuitenkin tietää, että meitä on kaksi!

Leimautumisen pelossa? Pelkäsit, että leimaudut... heteroksi? Vai?

taiteilijatyyppi
Se että naiset haisevat miellyttäviltä verrattuna miehiin miesten mielestä, johtuu sukupuoliferomoneista. Sama juttu naisilla miehiin nähden.

Aivan, totta tuo. Tämmöinen "tieto" minulle on myös jostain indusoitunut, että ihmiset pitäisivät yleisesti enemmän sellaisten ihmisten tuoksusta, mitä enemmän he eroavat immuniteetiltaan omasta perimästä. Evolutiiviselta näkökannalta tuo vaikuttaisi loogiselta. Voisiko joku vahvistaa, jos tietää paremmin?

Vierailija
Teje
sinappi

Leimautumisen pelossa? Pelkäsit, että leimaudut... heteroksi? Vai?

Ei. Pelkäsin leimautuvani urean imppaajaksi! On siinä hiessä muutakin kuin feromoneja.

Vierailija

Puhdas hiki ei haise. Jotain feromoneja siitä saattaa lähteä (en tiedä), mutta se ei haise.
Se on paska joka siinä haisee.

Vierailija

Hien lemu ei ole hauska juttu. Olkoon oma löyhkä, miehen tai naisen tai vaikka elukan. Muutenkin hiki on yksi ihmisruumiin ärsyttävimmistä piirteistä. Heti kun vähänkin liikahtaa enemmän niin jokapaikka märkänä ja löyhkää. Joku on sitten tietty eri mieltä. Inhoan karvojakin. Ikävä kyllä kaikki eivät voi miellyttää kaikkia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat