Onko sinulla oma nettipäiväkirja,space,blogi?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Itsellä on,ihan mukavaa ajankulua,tapaa paljon uusia ihmisiä

Humaanin space.

Kommentit (15)

Vierailija

Mulla kyllä on, muttei se ole mun nicini niminen, ja vierailijoita käy niin, että olenalkanut tienata sillä, mainoksilla.

tosin juttunini ovat aika mukaansatempaavia ja ehkä, rohkeita

Mitens sulla human?

Vierailija

Se on mielenkiintosta,kun näkee montako tarkkailijaa on päivän mittaan käynyt ,ja kun heistä jää osoite,niin on kiva käydä vastavierailulla
Tapaa monenlaisia persoonia. ja pääsee kiertään ympäri maapalloo eri spaceis , näkee valokuvia upeista paikoista.

Vierailija

Maijuliina,en minä sillä tienaa,voiskos sillä semmostakin tehdä,onhan tarkkailioita ollut jo kohta 5000,ja ei kauaa ole space ollut Jos jokaisesta olis vie maksu tullut heh heh!

Vierailija

Minä ajattelin viljellä nerokkaita ajatuksiani jossain blogilla.
minulla on kuitenkin vaikeus löytää blogeja, niin voisitteko suositella jotain.

siis ei sitä googlen tarjoamaa.

kiitos

Vierailija

N.E.R.O Onnee blogilles,olisin kommentoinut,mutta olis pitänyt TAAS kerran kirjautua,mut ihan kiva kuva "ufosta" kaikki outo kiehtoo

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006

Itselläni on itse asiassa viisi blogia, joista yksi on edelleenkin olemassa siksi, että ei hyväksy sisäänkirjautumistani, joten ei voi poistaakaan. Yhteen olen kirjoittanut vain yhden jutun, mutten viitsinyt sitten jatkaa. Paria kirjoitan säännöllisesti ja toinen niistä on tuon lemmikkilintuni blogi ja sitten uusin on tehty vähän kuin yllytyksenä noitten aktiivisten blogieni ystävieni innoittamana ja en ole vielä ensimmäistä kirjoitustani sinne laittanutkaan.

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Vierailija

Viidessä on jo kovasti puuhaa, eikö?

Itse olen liian laiska kovinkaan paljon kirjoittamaan, joskus aamuöisin kun palaan kotio, saatan tarinoida kummallisia, ja huomaan päivien päästä kävijämäärien taas kasvaneen.

Samalla mainoskillingit ropisevat Aktiapankkiini, se on kivaa

Uusimmat

Suosituimmat