Seuraa 
Viestejä45973

Ahdistaako median jatkuva ilmastoaivopesu? Ei hätää, tavu auttaa.
Tässä threadissa poltetaan fossiilisia ja kunnolla!

Aloitan raa'alla voimalla.....

Dodge Viper 1/4 maili aikaan 7.99
http://www.youtube.com/watch?v=yBEeo6l3 ... ed&search=

BMW from hell, 1/4 maili aikaan 7.70
http://www.youtube.com/watch?v=nH4r30Ff ... ed&search=

ja tässä vitun vihainen BMW jossa rotary engine
http://www.youtube.com/watch?v=35Q9FhURrRs

tehoja, tehoja, tehoja....
http://www.youtube.com/watch?v=ZsBCzDFWO5E

alle 1000 heppaiset, älkää vaivautuko tässä threadissa, ei muuta kuin ahtovoimaa

Sivut

Kommentit (33)

ilesoft
Tää on mun feivöritti:

http://www.youtube.com/watch?v=0lzqI7wvZvU

Bjuikki tuplaturpolla. Ilmanotto kätsysti ilman mitään vapaavirtausfilttereitä ja putket suoraan ulos etulokareista.

Ääni on kova ja suihkuturbiinimainen.

tyly

kyllä, ilmaa tarvitaan paljon että polttoainetta palaa paljon tehoja

EDIT: ai stana että vinkuu ja kovaa...jos vain pitoa löytyy niin pitäisi mennä varsin rattoisasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

0-100km/h 3,9sec. Sähköllä!

Sitäpaitsi ajamisen hauskuus on tärkeintä urheiluautoissa, smart Roadster on valittu maailman hauskimmaksi autoksi. Viperit sun muut on poljettu lyttyyn koeajoissa.

Kulutus 4-5 litraa satkulla. Ja toisin kuin nuo kadulla laittomat hirviöt, tuo on se todella edullinen ostaa ja omistaa. Tiedän, koska omistin moisen lähes vuoden!

Neutroni
Seuraa 
Viestejä36064
tavu
mitäs tuumit tuosta rotary enginestä (linkki) ?

Jotenkin pitää senoloista ääntä, että tuntuu kun vetelisi viimeisiään. Paljonko nuo Wankelit ottavat kierroksia?

Tuo viimeinen bemari oli kanssa raju vehje. Siihen kun laittaisi karvanopat, kävisi se melkein amiskotterosta, noin ulkonäkönsä puolesta.

Mitä tulee äänestykseen, lievitän ilmastoahdistusta ihan vain ihmettelemällä muiden puuhia. Tuollaiset menopelit kun ahdistavat myös lompakkoa kohtuuttoman rajusti tuomaansa hupiin nähden.

tuc

0-100km/h 3,9sec. Sähköllä!

Sitäpaitsi ajamisen hauskuus on tärkeintä urheiluautoissa, smart Roadster on valittu maailman hauskimmaksi autoksi. Viperit sun muut on poljettu lyttyyn koeajoissa.

Kulutus 4-5 litraa satkulla. Ja toisin kuin nuo kadulla laittomat hirviöt, tuo on se todella edullinen ostaa ja omistaa. Tiedän, koska omistin moisen lähes vuoden!

englannista löytyy katulaillinen kiihdytysauto, heppoja 2000+, 0-100 1sek .... ja löpöä palaa, ahhhhh....

Neutroni
tavu
mitäs tuumit tuosta rotary enginestä (linkki) ?



Jotenkin pitää senoloista ääntä, että tuntuu kun vetelisi viimeisiään. Paljonko nuo Wankelit ottavat kierroksia?

Tuo viimeinen bemari oli kanssa raju vehje. Siihen kun laittaisi karvanopat, kävisi se melkein amiskotterosta, noin ulkonäkönsä puolesta.

Mitä tulee äänestykseen, lievitän ilmastoahdistusta ihan vain ihmettelemällä muiden puuhia. Tuollaiset menopelit kun ahdistavat myös lompakkoa kohtuuttoman rajusti tuomaansa hupiin nähden.

mutta videoiden katsominen netistä toki on lähes ilmaista

ja kyllä se vain raaka voima kiehtoo jokaista tavalla tai toisella

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
tavu
tässä, tuota voi koittaa sähköautolla ohittaa....

http://www.youtube.com/watch?v=YtxfbxGz1u4

video katsomisen arvoinen

Säälittävän oloinen viritys.

Nämä ovat taas näitä autolla ajamisesta mitään tietämättömien virityksiä. Nopein auto on äärimmäisen harvoin se, joka kiihtyy parhaiten tai jonka huippunopeus on korkein. Nopein auto on se, jolla pystytään ajamaan nopeimmin myös kurveissa.

Volitans

Säälittävän oloinen viritys.

Nämä ovat taas näitä autolla ajamisesta mitään tietämättömien virityksiä. Nopein auto on äärimmäisen harvoin se, joka kiihtyy parhaiten tai jonka huippunopeus on korkein. Nopein auto on se, jolla pystytään ajamaan nopeimmin myös kurveissa.

Nopealla autolla tarkoittanet tätä?:
http://www.youtube.com/watch?v=1q8ZNkhxT04

Ohessa mainittakoon että ko. auto oli jopa niin nopea American Le Mans Seriessä että kunnianarvoisa Porsche Ag joutui turvautumaan oikeustoimiin, sillä se ei yksinkertaisesti pärjännyt radalla. M3 GTR:llä ei voitu enää ajaa sarjassa sääntötulkintojen takia, samaa porsaanreikää Porsche oli käyttänyt aiempina vuosina, neitimäistä toimintaa. Nyttemmin autolla on ajettu euroopassa mm. VLN-sarjaa.

Tuo Bemu on raju. Jotain tuollaista tuli koettua joskus parilla vehkeellä. Kovaa työtä koettaa pysyä ojien välissä tiellä jota ei tarkkaan muista, mutta hauskaa se kyllä on.

Niin tuo Bemu ei näköjään ole kovin hyvä hitaissa kaarteissa.

Boysen
Miksei moottorit ota ilmaa auton alta ?

Saisi downforcea keulaan.


Vetää likaa moottoriin. Sama temppu on tehty imurilla, mutta kiellettiin säännöissä.

tietää
Boysen
Miksei moottorit ota ilmaa auton alta ?

Saisi downforcea keulaan.


Vetää likaa moottoriin. Sama temppu on tehty imurilla, mutta kiellettiin säännöissä.

minkälainen "imuvoima" noissa 1000+++ heppaisissa oikein on? jos vertaa esim. perus imuriin mitä talouksista löytyy? taitanee imeä ilmaa aika rajusti...? x litraa / minuutti ?

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
vanos
Volitans

Säälittävän oloinen viritys.

Nämä ovat taas näitä autolla ajamisesta mitään tietämättömien virityksiä. Nopein auto on äärimmäisen harvoin se, joka kiihtyy parhaiten tai jonka huippunopeus on korkein. Nopein auto on se, jolla pystytään ajamaan nopeimmin myös kurveissa.




Nopealla autolla tarkoittanet tätä?:
http://www.youtube.com/watch?v=1q8ZNkhxT04

no just!

Tuollaista olisi kiva päästä tyyppäämään. Taitaisi mennä pari kierrosta, ennen kuin ymmärtäisi edes koetella auton rajoja. Näytti olevan aika lailla rivakkaampaa etenemistä, kuin perusurheiluautoilla tuolla Nürburgringillä.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
tietää

Niin tuo Bemu ei näköjään ole kovin hyvä hitaissa kaarteissa.

Taitaa olla vain harhaa - tuntuu vain hitaalta, kun muuten on hirmu nopeus. Sama juttu F1:siä katsellessa. Vaikka alusta olisi erinomainen, niin kaarrenopeutta rajoittavat silti renkaat. Hitaissa kurveissa ei ole aerodynamiikastakaan apua. Renkaiden kokoa kasvattamalla taas muut ajo-ominaisuudet heikkenevät ja ilmanvastus kasvaa.

Volitans
tietää

Niin tuo Bemu ei näköjään ole kovin hyvä hitaissa kaarteissa.



Taitaa olla vain harhaa - tuntuu vain hitaalta, kun muuten on hirmu nopeus. Sama juttu F1:siä katsellessa. Vaikka alusta olisi erinomainen, niin kaarrenopeutta rajoittavat silti renkaat. Hitaissa kurveissa ei ole aerodynamiikastakaan apua. Renkaiden kokoa kasvattamalla taas muut ajo-ominaisuudet heikkenevät ja ilmanvastus kasvaa.

Se noissa koppiautoissa vaivaa korkea painopiste. Suuri kallistuminen verraten formuloihin sotkee alusta geometrian. Eron tosiaan huomaa ajotuntumassa, vaikka siipivaikusta ei olisi sotkemassa vertailua. Tuossa Bemussa on painotettu moottorin tehoa, ilmeisesti väännön kustannuksella ja kaarteesta ulostulo on hankalaa ellei ole sutimisenestoa apuna tai muuta vakautusjärjestelmää. Se yhden hepun jarrutuksen näyttivät siltä ettei tuossa ole ainakaan lukkiutumisenestoa. Niin ja Ringillä eivät ammattikuskit viitsi riskeerata. Metsärata kun on.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat