Miksi ei kehitä terveitä?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015
Yhdysvalloissa tutkijat ovat onnistuneet geneettisesti luomaan skitsofreenisiä hiiriä. Kokeissa hiiret osoittivat niin skitsofrenian psyykkisiä kuin fyysisiäkin oireita.

On se merkillistä, että kaikkea sairasta ja pahaa saadaan kehitetyksi, mutta ei koskaan tervettä ja hyvää!

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija
Pentti Naumanen
Yhdysvalloissa tutkijat ovat onnistuneet geneettisesti luomaan skitsofreenisiä hiiriä. Kokeissa hiiret osoittivat niin skitsofrenian psyykkisiä kuin fyysisiäkin oireita.

On se merkillistä, että kaikkea sairasta ja pahaa saadaan kehitetyksi, mutta ei koskaan tervettä ja hyvää!

No nehän on oletuksena terveitä kun syövät terveellisesti ja eivät anna pistellä mitään piikkejä itseensä. Ihan niinkuin ihmisetkin.

ilmaisin
Seuraa 
Viestejä1285
Liittynyt2.7.2005

Tuosta voi tulevaisuudessa olla hyötyä skitsofrenian parantamisessa tai oireiden lievittämisessä, kun tiedetään, mikä aiheuttaa skitsofreniaa.

Vierailija

Uutisessa kerrottiin, että onnistuttiin kehittämään skitsofrenisiä hiiriä. Ikään kuin tässä maailmassa ei olisi jo tarpeeksi jakomielitautia.

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

Mitä hyötyä olisi superterveistä, älykkäistä ja pikavauhtia lisääntyvistä hiiristä? Valtaisivat kohta maapallon meiltä ihmisiltä.

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

Hei, sehän olisi hienoa!

No, ensinnäkin hullulla hiirellä ei ole kovin hääppöisiä chansseja ulkopuolella labran. Kuten ei umpihullulla ihmiselläkään. Vaaraksi itselleen ja muille, joten... naps.

Vierailija

Samoin ne umpihullut ihmiset ovat usein töissä labroissa... oon huomannut.
Melkoisen sadistista väkeä, ainakin noissa eläinkoejutuissa tai luonteeltaan.

"Mitä etiikkaa, ei me kemistit etiikkaa tunneta." Tollasen lauseen kerran kuulin. Rahaahan ne tahkoo vaan. No, energialabroissa ja ekoasioita tutkivissa on kyllä ihan "aatteen" ihmisiä, biopuolella yleensä ei.

Ite oon vaihtamassa pikkuhiljaa esimieskoulutuksen kautta toimistopuolelle,
kemia on tylsää pitkän päälle. Nuoria se jonkinaikaa kiinnostaa, mutta vanhemmiten se tympii. Olen huomannut että kemian alan työ todellakin tympii pitkän päälle. Miten muut alalla olevat mieltä?

Vierailija

Ketjun alkaneessa uutisessa puhuttiin sanatarkasti, että onnistuttiin luomaan. Kemiassa ei varmaankaan luoda tietoisesti mitään. Luovat kemistit räjäyttelevät laboratorioita. Tahattomasti?!

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005
Pentti Naumanen
Älä nyt sentään viitsi liioitella. Ovat jo levinneet ympäristöön - kumpikin laji.

Mitä sulla on hulluja tiedemiehiä vastaan?!? *hullun kiilto silmissä*

Vierailija

Yleinen kapinamieli ajaa minua kiihkeästi puolustamaan terveitä hiiriä.
En pitäisi pahana sitäkään, että ihmiset olisivat terveitä ja pysyisivät sellaisina siihen asti, kun suuri sadonkorjaaja, viikatemies saapuu niittämään omansa pois.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat