Liikaa insinöörejä kerralla ei kestä

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Tyhmän näköistä insinööriporukkaa täällä kaikki paikat täynnä. Tosi ärsyttäviä kekkeruuseja osa, ja on jotenkin vammasia.

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija
CE-hyväksytty
Tyhmän näköistä insinööriporukkaa täällä kaikki paikat täynnä. Tosi ärsyttäviä kekkeruuseja osa, ja on jotenkin vammasia.

Suurin osa taitaa kuitenkin olla Havukka-ahon ajattelijoita, "korpifilosofi" Konsta Pylkkkäsiä :D

Onhan täällä todella asiantunteviakin tahoja, ja hyvä niin. Kestetään kaikki, mutta kaikkea ei tarvitse lukea.

Vierailija

sekotan aina insinöörit ja arkkitehdit.

jos kerran insinöörejä niin paljon on, niin voisivat suunnitella jotain hienoa ihan ilmaiseksi omaksi huvikseen.

Vierailija

Onhan se ahdistavaa jos porukka puhuu jostain mitä ei itse ymmärrä.
Mielestäni insinööri on siitä huono aina että ne kuvittelee tietävänsä paljon enemmän kun ne tietääkään. Mut kyllähän ne jotain tietää silti

.Silkki

Vierailija

Yksi insinööri työllistää töppäilyillään paljon ihmisiä. Insinööri on hyödyllinen olio - itsekkin olen insinööri - sähköinsinööri. Kyllä minä tiedän.

Vierailija
Silkki
Mielestäni insinööri on siitä huono aina että ne kuvittelee tietävänsä paljon enemmän kun ne tietääkään. Mut kyllähän ne jotain tietää silti

.Silkki

Itse asiassa insinöörit tietävät paljon enemmän kuin mitä kuvittelevat. Puhumattakaan siitä mitä he antavat ymmärtää tietävänsä.

asdf
Seuraa 
Viestejä11064
Liittynyt16.3.2005
CE-hyväksytty
Olin epätäsmällinen. En tarkoittanut tätä palstaa, vaan reaalimaailman paikkaa jossa fyysisesti sijaitsen.

Vaihda paikkaa. Mene vaikka tiäremiähelle Tesomalle ryyppään. Siellä on paljon vähemmän insinöörejä kun Hervannassa.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
asdf
CE-hyväksytty
Olin epätäsmällinen. En tarkoittanut tätä palstaa, vaan reaalimaailman paikkaa jossa fyysisesti sijaitsen.

Vaihda paikkaa. Mene vaikka tiäremiähelle Tesomalle ryyppään. Siellä on paljon vähemmän insinöörejä kun Hervannassa.

Ei pysty kun on pakko olla töissä.

Vierailija
Norppa
Silkki

.Silkki

Itse asiassa insinöörit tietävät paljon enemmän kuin mitä kuvittelevat. Puhumattakaan siitä mitä he antavat ymmärtää tietävänsä.

Tuo ei kyllä pidä paikkaansa niiden lukuisien insinöörien joukosta mitä minä tunnen.

Johan einstein fiksusti sanoi että jos insinöörit tekis keksintöjä, meillä ois täydellinen öljylamppu muttei sähköä.

Insinöörit vaan kangistuu liian moni kaavoihin, joten ne ei ymmärrä että opittukkin voi olla väärää.
Siksi niiden kanssa on ärsyttävää puhua joistain asioista.

.Silkki

Vierailija
Silkki

Tuo ei kyllä pidä paikkaansa niiden lukuisien insinöörien joukosta mitä minä tunnen.

Johan einstein fiksusti sanoi että jos insinöörit tekis keksintöjä, meillä ois täydellinen öljylamppu muttei sähköä.

Insinöörit vaan kangistuu liian moni kaavoihin, joten ne ei ymmärrä että opittukkin voi olla väärää.
Siksi niiden kanssa on ärsyttävää puhua joistain asioista.

.Silkki

Olet tainnut ymmärtää väärin insnööriyden. Insinöörinä oleminen on sitä että pyrkii ymmärtämään asioita ja sen jälkeen soveltamaan oppimaansa.

Insinööri eroaa kuolevista sillä että hän ymmärtää asioita. Kuolevat ainoastaan havannoivat miten asiat ovat.

Mikä koulutus Edisonilla oli? Mikä on hänen tunnetuin keksintönsä?

asdf
Seuraa 
Viestejä11064
Liittynyt16.3.2005
CE-hyväksytty
asdf
CE-hyväksytty
Ei pysty kun on pakko olla töissä.

Sinäkö tuon Soraset-auton kanssa tumpuloit päivittäin Hermiankadulla?

En, vaan tuon nosturin kanssa...

Siis, tuon, joka on ikään kuin Hermiankadun ja Hervannan valtaväylän kulmassa? Katos vaan, se näkyy mun työhuoneeni ikkunasta. Ei tosin näy ihan hyttiin, ainoastaan nosturin kärki. Onkin ollut jo pitkään paikallaan, pidätkö Tiedepalstallekirjoittelutaukoa?

Edit: Krrjotuvrhe, prkl

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat