klo 13:25 | 1.8.2007
Tiedefoorumille on lähetetty nyt 499240 viestiä, eli maaginen 500 000 on enää 760 viestin päässä!
kommentteja?
Tiedefoorumille on lähetetty nyt 499240 viestiä, eli maaginen 500 000 on enää 760 viestin päässä!
kommentteja?
Ladataan...
Saat paketin viikon tiedeuutisia joka perjantai.
Nyt täytyy ruveta oikein kyttäämään, jos vaikka kerkeäisi itse laittaa maagisen 500 000:n viestin!
Eiköhän täältä ole siivottu jo reilusti yli tuhat viestiä pois aikojen saatossa, joten lukemahan on jo ylitetty.
Esimerkkinä luokattoman huonosta foorumin teknisestä ylläpidosta Suomessa, MuroBBS:ssä on ylitetty miljoonan viestin rajapyykki jo ainakin kuudesti kahdeksan vuoden aikana...
Nervus rerum
mistä te ton tiedätte? Minä en ainakaa huomaa missään että missä lukisi että monta viestiä tänne on lähetetty..
Olen fiksu ja älykäs!
tähyileppä [size=100:779shl5r]Tiede.fi-foorumin päävalikon[/size:779shl5r] vasempaan (keskelle) alalaitaan "Keitä on paikalla" -otsikon alle.
Jos argumentista ei voi johtaa yleistä sääntöä, sillä ei ole sisältöä.
TOU! Oishan toi nyt pitänyt nähdä..Tack so mycket!
Olen fiksu ja älykäs!
Eipä kestä.
Jos argumentista ei voi johtaa yleistä sääntöä, sillä ei ole sisältöä.
Jukka Ruukki palkitsee eniten viestejä lähettäneet:
3. palkinto: 100 vanhaa Tiede-lehteä.
2. palkinto: 50 vanhaa Tiede-lehteä.
1. palkinto: Uusin numero!
I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.
Niinkö ?
Minä luulin, että ensimmäinen palkinto olisi uusi Tiede, toinen kaksi uutta
Tiedettä ja kolmas kolme Tiedettä ?
"Minä luulin, että ensimmäinen palkinto olisi uusi Tiede, toinen kaksi uutta
Tiedettä ja kolmas kolme Tiedettä?"
Njet njummartanut?
Vertailukohtana mainitsemastani MuroBBS:stä on poistettu yli 6 miljoonaa viestiä... ja niistä suurin osa paskan softan/raudan epävakauden takia.
Nervus rerum
onkos toi MuroBBS sitten Suomen suurin foorumi?
jos suomi24:jää oteta mukaan.
Taitaahan se olla Suomi24.fi:n jälkeen suurin suomenkielinen foorumi. Muita suuria ovat Ellit, Jatkoaika, FutisForum, Muusikoiden.net, Pakkotoisto, Voimahali ja DVD Plaza.
Nervus rerum