Kilpaileva foorumi

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

http://www.islamonline.net

Siellä puhutaan uskon asioista saman verran kuin täällä.
Sinne siis vastauksia hakemaan, kipi-kapi.

Ovat myös yhtä USA-vastaisia.

Uskon että viihdytte kaltaistenne joukossa.

Ihmisille jaetaan siellä hyviä neuvoja arkisiin tilanteisiin, esim artikkeli "saako ottaa siviili-panttivankeja ?".
(Jos ymmärsin vastauksen oikein, niin ei saa).

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija
Boysen

Ihmisille jaetaan siellä hyviä neuvoja arkisiin tilanteisiin, esim artikkeli "saako ottaa siviili-panttivankeja ?".

Dr. Strangelove ja Bushman ja vastaavat saavat varmaan hekumaa, kun kerrankin löytävät hengenheimolaisiaan, tosin USA-vastaisuus voi aavistuksen tökkiä, mutta muilta osin yhtä fiksua väkeä.

Vierailija
Damasio
Boysen

Dr. Strangelove ja Bushman ja vastaavat saavat varmaan hekumaa, kun kerrankin löytävät hengenheimolaisiaan, tosin USA-vastaisuus voi aavistuksen tökkiä, mutta muilta osin yhtä fiksua väkeä.

USA-vastaisuus on tavallista ihmisvastaisuutta. Jokainen tietää että siellä on ihmisiä kaikista kansoista ja kulttuureista, siksi sitä sanotaan sulatusuuniksi. Kun vastustaa USA:aa, niin antaa viestin etten syrji mitään rotuja, vihaan vaan ihmisiä tasapuolisesti.

Dr Strange ei ole kiinnostunut uskonasioista, sanoi joskus olevansa agnostikko (en tiedä mitä se tarkoittaa. Ihminen joko on kiinnostunut tuntemaan Jumalan tai ei ole). Oletan että Dr puolustaa maailmaa eikä USA:n poliitikkoja (Gorea, Hillaryä, Moorea).

Tyypillinen ihmisvihaaja palstalainen vastustaa USA:aa, koska tietää että USA:n vaikutusvallan heiketessä 100-150 maata orjuutetaan saman tien, myös Suomi. Ja siitä saa semmoista outoa hekumaa, jonka vain Saatana voi antaa. Menkööt Israel, menkööt Taiwan, menkööt etelä-Korea !

Aaahhh... tulisipa se päivä kun Saatana pääsee toteuttamaan kesken jäänyttä itsensä toteuttamistyötään... huoh-huoh-ahhhh....

Vierailija

Aika harva vastustaa USA:ta kokonaisuudessaan, vaan pelkästään esim. kerskakulutuskulttuuria, sotaisaa ulkopolitiikkaa tai onnetonta ympäristöpolitiikkaa.

Minä ainakin tiedän monta todella fiksua ihmistä USA:sta, ja suurin osa niistä, joihin olen törmännyt ovat olleet varsin terävää väkeä.

Vierailija
tuc
Aika harva vastustaa USA:ta kokonaisuudessaan, vaan pelkästään esim. kerskakulutuskulttuuria, sotaisaa ulkopolitiikkaa tai onnetonta ympäristöpolitiikkaa.

Minä ainakin tiedän monta todella fiksua ihmistä USA:sta, ja suurin osa niistä, joihin olen törmännyt ovat olleet varsin terävää väkeä.

Oliko Suomen autoissa katalysaattorit vuonna 1977, vaiko vasta 1990 ?

Onko sotaisa ulkopolitiikka seurausta Serbien, Saddamin tms toimista, ja siitä, että EU tai muut eivät auttaneet Kosovon tai Kuwaitin muslimeja, mutta jonkun oli pakko ?

Vierailija

Kas kun USA:ta ei ole kiinnostanut puuttua Afrikan kansanmurhiin millään lailla, jos alueella ei ole ollut öljyä. Luuleeko jotkut ihan tosissaan, että USA on ihan hyvää hyvyyttään Irakissa?

Oliko USA:ssa sitten katalysaattorit pakollisia 1977?

Vierailija
tuc
Kas kun USA:ta ei ole kiinnostanut puuttua Afrikan kansanmurhiin millään lailla, jos alueella ei ole ollut öljyä. Luuleeko jotkut ihan tosissaan, että USA on ihan hyvää hyvyyttään Irakissa?

Oliko USA:ssa sitten katalysaattorit pakollisia 1977?

Ja kumma on kun USA ei puutu kansanmurhaan Irakissa: 6 miljoonaa pakolaista ja 1+ miljoonaa kuollut, ja käyttävät DU-ammuksia (Depleted Uranium)

" Following the first gulf war, scientists at the Basra hospital and university have monitored the incidence of leukaemias and other malignancies among children in the Basra area, and of congenital malformations in newborn children. The data for the period 1990–2001 show an incidence increase of 426% for general malignancies, 366% for leukemias and of over 600% for birth defects, with all series showing a roughly increasing pattern with time. These data, being the largest set of epidemiological data available for the Iraqi population, have received considerable attention; and since it reported a very large increase in those pathologies which are known or strongly suspected to be related to uranium poisoning, it has been natural to consider the possibility that such increase had indeed been caused by depleted uranium contamination." "

Vierailija

Ei tänne tarvitse kenenkään USA pojujen kirjoitella jos ei foorumi miellytä ja juttuja lukiessa tulee paha mieli!

Voi perustaa vaikka oman foorumin, jonka nimenä voisi olla vaikka: Suomen kansan USA mieliset!

Vierailija
tuc

Somalia? Ei kyllä ollut samanlainen voittokulku kuin Balkanin operaatio, siksi kai tuostakin lähihistoriasta on vaiettu mediassa aika tarkkaan.

Eikä ne Irakissa ole öljyn takia, ne on siellä sen takia, että Average Joe halusi 2000-luvun alkuvuosina maksaa arabeille potut pottuina. Nyt ne miettii miten perääntyä pois kunniallisesti.

Vierailija
tuc

Samoin, läheisiin ystäviini kuuluu fiksuja jenkkejä. On todella imbesille, jos joku kuvittelee, että Bushin vastustaminen tarkoittaisi kaikkien jenkkien inhoamsista. Ystäväni inhoavat bushia vielä enemmän kuin eurooppalaiset.

Vierailija

Kaksi asiaa:

1) Kosovossa ei ollut öljyä

2) Jos USA olisi ollut kovasti öljyn perään, niin Irak olisi valloitettu silloin 1991, tai ainakin otettu ne Saddamin sytyttämät öljykentät.

1991 USA vaan vapautti Kuwaitin, sammutti palavat öljykentät ja lähti pois, seuraamaan Saddamin poikien varttumista normaali lapsista hulluiksi teurastajiksi.

Somalia ja 1991 oli muuten YK:n operaatioita, eikä USA:n. Siellä oli kymmeniä maita.

Vierailija

Minä tunnen kaiken maalaisia ihmisiä, fiksuja ihmisiä monet heistä. Mutta fanaattiset uskovaiset on kaukana fiksuista ihmisistä. Oli sitten kysymyksessä minkä uskonnon kannattajat tahansa.

Muslimi maissakin, mitä hallitaan Koraanin ja hadithein kanssa, sinnekin mahtuu maltillisia muslimeja niitten fanatikkojen joukkoon.

Ei kuitenkaan kannata ottaa 100%'tin vakavuudella sitä mitä uskovaisilla muslimi sivustoilla kirjoitetaan, etenkään silloin jos ne kirjoitukset on vastaan Koraanin sanaa. Silloin voi alkaa epäillä kirjoitusten aitoutta.

Kannattaa mennä sellaisille muslimi sivuille, mitä voi lukea vain sinne rekisteröitynyt. Silloin saa usein kuulla/lukea aivan erilaista mitä julkisuudessa puhutaan/kirjoitetaan. Ei ihmiset ole niin tyhmiä että sanovat avoimesti sellaista mikä esim. on lakejamme vastaan tai länsimaista kulttuuria vastaan. Niissä yleensä vaaditaan sharialakeja muslimeille, kirjoittavat jopa politiikoille, protestoivat ja vaikka mitä. Mutta sellainen pysyy monelle länsimaiselle piilossa, joten asiasta ei ole kaikki tietoisia.

Vierailija

Olen arvostellut Bush:n hallintoa ja sotatoimia jonkin verran ja ihmettelen poikiko juuri se yllättävän yhdeydenoton eräältä huipputason instituutiolta (akateeminen) jenkkilästä, jossa kiitettiin antamastani tuesta ja tarjottiin mm. elinmikäistä jäsenyyttä. Kirje hämmästytti minua ja jäin ihmettelemään sen saantia, koska mitään kontaktia minulla ei sinne ole ollut. Mielleyhtymä noiden asioiden välillä hihityttää. En muutoin vähättele tarjousta.

Vierailija
Boysen

Somalia ja 1991 oli muuten YK:n operaatioita, eikä USA:n. Siellä oli kymmeniä maita.

Ja Balkan Naton operaatio sekä Irakin sota länsimaisen liittouman?
UNITAF oli USAn perustama.

Vierailija
Ayla
Minä tunnen kaiken maalaisia ihmisiä, fiksuja ihmisiä monet heistä. Mutta fanaattiset uskovaiset on kaukana fiksuista ihmisistä. Oli sitten kysymyksessä minkä uskonnon kannattajat tahansa.

Mitä olet mieltä fanaattisista ateisteista ?

Ei sitä kaikkein suvaitsevaisinta porukkaa, ainakaan moni palstalainen täällä.

Pahimmat riidat kuitenkin eläessäni olen kuullut, kun ihmiset keskustelevat musiikkimaustaan. Nyrkki heiluu. Jos fanaattisuus eli intohimot kielletään, niin samalla häviää suuri osa ihmisyyttä.

Pitäisi vaan korostaa fanaattisuuden vastapainoksi itsetutkiskelua, hyvän piirteen etsimistä jokaisesta ihmisestä/biisistä ja itsehillintää.

Vierailija
Boysen

Mitä olet mieltä fanaattisista ateisteista ?
Ei sitä kaikkein suvaitsevaisinta porukkaa, ainakaan moni palstalainen täällä.

Ateistit eivät ole minun ovikelloa soitelleet, tai yrittäneet minua noudattamaan ateistisia tapojaan. He eivät ole kivittäneet ateismin vihollisia tai estäneet raiskattuja naisia hankkimasta aborttia koska se estää luonnollista geenien levittäytymistä.

Kommunistit kyllä tunnustautuvat ateisteiksi, mutta metafysiikka ei taida olla heidän toimiaan pääasiallisesti ohjaava tekijä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat