Join KIINALAISTA OLUTTA

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Näin myös mielessäni, että 10000 pientä kiinalaista liimasi etikettejä liukuhihnalla.

Täytyy olla joku psykologinen ilmiö, kun en oo kiinassa vaan Tampereella.

Kommentit (8)

Vierailija

Minä taas join SAKSALAISTA OLUTTA. Vähän valjun makuista. Pullo hieman vieraan tuntuinen ja pitää palauttaa LIDLiin eikä kelpaa muualle. Yrpele.

Vierailija

Viiniä juodessa miettii monasti niitä kymmeniä paskasia varpaita jotka on niitä rypäleitä tallonu ja sit tajuaa mistä viinin väri tulee ja täyttää lasin taas.

Vierailija
tiäremiäs
Näin myös mielessäni, että 10000 pientä kiinalaista liimasi etikettejä liukuhihnalla.

Parempi siin liukuhihnalla ku nysvää kotona koneella?

Vierailija
tiäremiäs

Ikävä myöntää, mutta kiinalaisilla on paljon hyviä oluita. Kaikki ei edes päse exportteeraamaan, muutta hienoja oluita joka tapauksessa. Lähes joka kaupungilla yksi tai muutama omansa.

Vierailija
re
Minä taas join SAKSALAISTA OLUTTA. Vähän valjun makuista. Pullo hieman vieraan tuntuinen ja pitää palauttaa LIDLiin eikä kelpaa muualle. Yrpele.

Minäkin join. Ja pullo pitää palauttaa Normaan, tai Lidliin, tai Aldiin... Mutta olut oli hyvää. Taidan ottaa toisen.

vorrester
Seuraa 
Viestejä615
Liittynyt22.7.2005

Minä taas join TSEKKILÄISTÄ OLUTTA. Vähän oli hyvän makuista. Pulloa ei tarvinnut palauttaa kun juoma tuoppiin laskettiin suoraan 200000 litran tankista.

Mutta oli paikkakin muuta kuin entsyymeillä kiihdytetty suomalainen pikapanimo.

Budojovitse budwarin panimo jossa ohra idätetään ja mallastetaan kellarissa. Mäskätään ja käytetään altaissa. Kypsytetään viikkoja kylmässä isoissa sammioissa ja vasta sitten pullotetaan.

Aivopierun tunnistaa rivin alun merkistä *

Vierailija
crusaron uusi tuleminen
Viiniä juodessa miettii monasti niitä kymmeniä paskasia varpaita jotka on niitä rypäleitä tallonu ja sit tajuaa mistä viinin väri tulee ja täyttää lasin taas.

Varsinkin jos se viini maistuu sinihomejuustolta!!

Uusimmat

Suosituimmat