Dopingia räiskintäpeleihin?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Pelaan verkossa useita nopeita refleksejä ja tarkkaaivaisuutta vaativia räiskintäpelejä ja kiinnostaisi tietää ihan teoria-asteella, että onko olemassa joitain sellaisia aineita, jotka voisivat parantaa suoritusta? Itse juon vain energiajuomaa tai kahvia, joka kyllä piristää, mutta en tiedä parantaako se suoritusta.

Kommentit (4)

Vierailija

Mitä enemmän(useammin) pelaat sitä tarkemmiksi refleksit hioutuu, piristeistä yleensä vain haittaa enemmän kuin hyötyä kärsivällisyyttä vaativissa peleissä

Vierailija

Konenäkö. Hiiren liikkeitä ja napin painallusta voi ohjata ohjelmallisesti.

c:\windows\system32\user32.dll kirjastossa on getcursorpos joka lukee sen hetkiset koordinaatit. Sitten luetaan ruutu, ja katsotaan onko lähistöllä liikettä (peräkkäisten framien muutoksia). Sitten kutsu setcursorpos funktiota uuteen paikkaan.

Hiiren klikkaus onnistuu generoimalla click event.

Ei tarvita edes directx:ää, ellei tarvi ohjata joystickiä.

Vierailija
YsKös itse
Pelaan verkossa useita nopeita refleksejä ja tarkkaaivaisuutta vaativia räiskintäpelejä ja kiinnostaisi tietää ihan teoria-asteella, että onko olemassa joitain sellaisia aineita, jotka voisivat parantaa suoritusta? Itse juon vain energiajuomaa tai kahvia, joka kyllä piristää, mutta en tiedä parantaako se suoritusta.

Hyvä fyysinen ja henkinen kunto varmaan parhaimpia ratkaisuja, kuten urheilijat hyvin tietävät. Käy lenkillä ja huolehdi muutenkin terveydestä, jolloin keskushermoston vireys paranee.

Uusimmat

Suosituimmat