Foorumin taisteluparit

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tervehdys toverit.

Olen uusi täällä ja seurannut sivusta hetken aikaa nimimerkkien kirjoittelua. Foorumi on aika koominen, koomisempaa ja ketterämpää foorumia ei hakemallakaan löydy.
Täällä on ilmiselvästi todellisia persoonia. Löytyy kristittyjä homoja amen, oikeita pesuveden kestäviä hihhuleita, puoliarabeja, Ior Bockin oppilaita, ikuisia teekkareita, seitsemän kääpiötä, ainakin yksi savolainen, novellisteja, muutama ajattelija, pari bushin salarakasta, jotain rasvanäppejä autotrassareita, joulupukki, epäonnistunut yrittäjä, kourallinen kylähulluja, yksi juutalainen, vilttiketjulaisia, muutama komukka ja japsikiikun omistaja, ateisteja jotka ei usko mihinkään, natsi, harmittomia eläkeläisiä, sekä pirun paljon muita häiriköitä joita en tässä luetellut.

Foorumi vaikuttaa olevan elämää suurempi tai henkireikä monelle ja omia mielipiteitä tuodaan julki voimakkaasti varsinkin politiikkaan ja uskontoon liittyen mikä nyt on ihan normaalia.

Millasia taistelupareja täällä on tai ketkä täällä enimmäkseen ottavat mittaa toisistaan?

Sivut

Kommentit (81)

Vierailija

Kuukkeli,pst. Ei ihminen voi oikein itseään suudella - ainakaan poskelle.

Mutta jospa sitten lisää niitä taistelupareja,kiitos.

Vierailija
tyson
Kuukkeli,pst. Ei ihminen voi oikein itseään suudella - ainakaan poskelle.

Mutta jospa sitten lisää niitä taistelupareja,kiitos.

Niin, mitäs sitä poskeaan venyttämään kun voi sitä autofellaatiotakin... .
No entäs teijoster vs. milloin kukakin?

Vierailija
tabularasa
Oletteko te sitten rakastavaiset, interraciaalinen hymiöpariskunta?

Heh,omasta puolestani emme ole kuukkelin kanssa sellainen.Se on kuukkelin oma asia, jos pitää minua taisteluparina.

Vierailija
tietää
Tyhjä taulu
Olet orietoitunut taisteluun. Missä omat areenasi ovat olleet?

Olen entinen vapaa-ottelija. Näillä foorumeilla on helpompaa, polvi ei petä.
Todellinen aktiivinen taisteluareenani on: http://www.uspoliticsonline.com. Tuolla ei jaksa enää olla koska typeryys on alkanut tarttua. Jos tämä tiede.fi osoittautuu mielenkiintoiseksi niin taidan alentua tänne muitten kiusaksi.

Vierailija
Dr_Strangelove
Komukoitten hupailuun en sekaannu.

Blogista poimittua:
"BUSHMAN bannattiin häpeällisesti totuuden kertomisesta "Tiede"-lehden keskustelufoorumilta
taannoin. Nyt BUSHMAN on palannut, entistä ilkeämpänä totuuden torvena, aikansa Sokrateena,
kertomaan, kuinka asiat oikeasti maassa ovatkaan ! Lukekaa ja vaviskaa !!!"

Paljon näyttää olevan kerrottavaa.
Totuuden torvi

Vierailija
tabularasa

Blogista poimittua:
"BUSHMAN bannattiin häpeällisesti totuuden kertomisesta "Tiede"-lehden keskustelufoorumilta
taannoin. Nyt BUSHMAN on palannut, entistä ilkeämpänä totuuden torvena, aikansa Sokrateena,
kertomaan, kuinka asiat oikeasti maassa ovatkaan ! Lukekaa ja vaviskaa !!!"

Paljon näyttää olevan kerrottavaa.
Totuuden torvi

Sokrateksen kanssa tällä foorumin virallisella multinikkihäirikkötrollilla (Yrjö Puska, Bushman, Homoruukki, Dr. Strangelove etc. etc.) on suunnilleen saman verran tekemistä kuin eilen kadulla vastaan tulleella hampaattomalla kommunistivanhuksella. Paljon oli "totuuksia" hänelläkin ja tyhjä tynnyri kolisi myös jokseenkin yhtä kovalla äänellä. Nettiyhteyttä en tosin usko hänellä olevan, joten sikäli oli ehkä harmittomampi tapaus.

Vierailija
Euphemos
Tanssin ripaskaa hiihtomarssin ajan viihdyttääkseni kunnon isännän tavoin perässäni vetämääni loistohuvilaan majoittuneita valtiovieraita. Haluaisin kuitenkin muistuttaa, että kaikki ihmiset sikiävät tyhminä ja rapakuntoisina - siispä tissiä suun tukkeeksi, kunnes viisaus ja vahvuus kohdallenne eksyvät.

Julkaisin viime vuonna 12 kpl runokirjoja joista yksi suomeksi. Muut kielet olivat saksa, norja, italia, venäjä, muinaisjapani ja polska.

Revontulia minulla on jopa kotona ja ne tanssivat aivan minun pillini mukaan. Auttavat lakeijoitanikin askareissa, jos pahalle päälle satun.

Talvipakkasilla asun Teno-joessa. Yleensä alastomana.

Kuuden litran Kossupullo menee viiteentoista sekunttiin eikä edes huimaa vaikka hiihdän samalla 200 km/h 744 kg painavilla puusuksilla murtomaahiihtoa.

Tyttöystäviä on vain 400 tällä hetkellä kun otin puolet niistä vaimoiksi ja loput laitoin karhujahtiin Helsingin Porthanialle.

Meidän isä on kissa ja se syö niitä radiomyyriä ja on päivät pitkät päissään uuninpankolla homo päässä. Hauskaa joulua. Nyt on kesä.

En ole ottanut mitään. Osallistun vain teidän keskusteluun sen tason vaatimalla arvokkuudella senkin puusilmäiset ääliönaudat.

Olen käynyt niin rajut ja korkeatasoiset koulut että teistä yksikään ei kelpaisi niihin edes vessaharjoiksi. Niin tyhmiä olette. Ei ihme että minua sanotaan Internetin Kuninkaaksi jo vähän joka puolella. Pressakin kutsui kylään ja autan sen miestä opinnoissa ja pihan hiekotuksessa. Loppupäivän soitan pianoa ja rakastelen.

Painukaa suolle sukkianne kuivaamaan ja valittamaan noita tekosivistyneitä löpinöitänne. Tämä on tyhmien ihmisten pesä ja sikiämispaikka. Perustan kuulkaa oman palstan Internettiin mihin on sen tason kunto- ja älykkyystesti ettei taida kukaan teistä päästä mukaan. Sen verran olette tyhmiä ja rapakuntoisia. Hypätkää paskalampeen kusiämpäri päässä joka iikka!

Vierailija
Internetin Kuningas
Euphemos
Tanssin ripaskaa hiihtomarssin ajan viihdyttääkseni kunnon isännän tavoin perässäni vetämääni loistohuvilaan majoittuneita valtiovieraita. Haluaisin kuitenkin muistuttaa, että kaikki ihmiset sikiävät tyhminä ja rapakuntoisina - siispä tissiä suun tukkeeksi, kunnes viisaus ja vahvuus kohdallenne eksyvät.

Julkaisin viime vuonna 12 kpl runokirjoja joista yksi suomeksi. Muut kielet olivat saksa, norja, italia, venäjä, muinaisjapani ja polska.

Revontulia minulla on jopa kotona ja ne tanssivat aivan minun pillini mukaan. Auttavat lakeijoitanikin askareissa, jos pahalle päälle satun.

Talvipakkasilla asun Teno-joessa. Yleensä alastomana.

Kuuden litran Kossupullo menee viiteentoista sekunttiin eikä edes huimaa vaikka hiihdän samalla 200 km/h 744 kg painavilla puusuksilla murtomaahiihtoa.

Tyttöystäviä on vain 400 tällä hetkellä kun otin puolet niistä vaimoiksi ja loput laitoin karhujahtiin Helsingin Porthanialle.

Meidän isä on kissa ja se syö niitä radiomyyriä ja on päivät pitkät päissään uuninpankolla homo päässä. Hauskaa joulua. Nyt on kesä.

En ole ottanut mitään. Osallistun vain teidän keskusteluun sen tason vaatimalla arvokkuudella senkin puusilmäiset ääliönaudat.

Olen käynyt niin rajut ja korkeatasoiset koulut että teistä yksikään ei kelpaisi niihin edes vessaharjoiksi. Niin tyhmiä olette. Ei ihme että minua sanotaan Internetin Kuninkaaksi jo vähän joka puolella. Pressakin kutsui kylään ja autan sen miestä opinnoissa ja pihan hiekotuksessa. Loppupäivän soitan pianoa ja rakastelen.

Painukaa suolle sukkianne kuivaamaan ja valittamaan noita tekosivistyneitä löpinöitänne. Tämä on tyhmien ihmisten pesä ja sikiämispaikka. Perustan kuulkaa oman palstan Internettiin mihin on sen tason kunto- ja älykkyystesti ettei taida kukaan teistä päästä mukaan. Sen verran olette tyhmiä ja rapakuntoisia. Hypätkää paskalampeen kusiämpäri päässä joka iikka!

Kuka on se onneton mies joka rakastelee kanssasi?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat