Pärjäisitkö nykymaailmassa ilman nykytekniikkaa?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Niin pärjäisitkö ilman tietokonetta, televisiota, jääkaappia, pakastinta tai radiota jne. Itse myönnän, että en pärjäisi ilman nykytekniikkaa.

Kommentit (8)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26854
Liittynyt16.3.2005

Minkä lasket nykytekniikaksi? Jos vain saisin jonkinlaisen työpaikan, jolla voisi rahoittaa elämisen, kyllä varmasti pysyisin hengissä noin 1900 vuoden tasoisella tekniikalla, ilman sähkölaitteita ja kannetulla vedellä. Aivan luonnon armoilla en tietenkään selviäisi.

Vierailija

Kai sitä pärjäisi, mutta en suurin surminkaan kokeilisi, sen verran laiska ja mukavuudenhaluinen olen. Mitä haet tällä gallupilla?

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Nyt kun sähkön hinnan on kerrottu nousevan jopa 30 prosentilla, olen vakavasti harkinnut, että pitäisi yrittää...

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija

En juurikaan tarvi tekniikkaa, mitä nyt GPS on avuksi jos etsii jotain paikkaa.

Silmälasit on myös aika kätevät. Latenssi on paljon pienempi kuin esim digiboxilla. Tuohon tasoon kun pääsisi muillakin laitteilla.

Vierailija

Sähkökatkos aiheuttaa minulle vieroituisoireita, mutta olo tasaantuu normaaliksi parissa päivässä ja virtakytkinten hamuaminen hiipuu pois.

Vierailija

Kyllähän sitä varmaan pärjäisi. Juuri tulin lapista kalastamasta, eikä nykyajan sähkövempeleitä tullut ikävä. Tosin mukanani oli kyllä muuten tämän päivän laitteita, kuten teltta, sytytyspaloja, makuupussi, taskulamppu, auto , pussikeittoja yms.

Luonnon armoilla tuskin jaksaisin/pystyisin kovin kauaa elämään, mutta jossain 1800-luvun kaupungissa kylläkin.

Vierailija

Mitä haet tällä gallupilla?[/quote] Miten paljon pitää tietää, että voi tehdä nimimmerkin tiede-sivuille??

Vierailija
Spede
Kyllähän sitä varmaan pärjäisi. Juuri tulin lapista kalastamasta, eikä nykyajan sähkövempeleitä tullut ikävä. Tosin mukanani oli kyllä muuten tämän päivän laitteita, kuten teltta, sytytyspaloja, makuupussi, taskulamppu, auto , pussikeittoja yms.

Luonnon armoilla tuskin jaksaisin/pystyisin kovin kauaa elämään, mutta jossain 1800-luvun kaupungissa kylläkin.

Juurikin nämä vehkeet mitä sinulla oli mukanasi, ovat nykytekniikkaa. (mun mielestä, siis!) Tarkoitin tällä gallupilla että pärjäisitkö 1800-1900 alun puolella hengissä!

Uusimmat

Suosituimmat