Kopernikus oli viisaampi kuin Savor

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Lupasin joku aika sitten selvittää miten maailmankaikkeus toimii. Olen sen selvittänyt ja se vei yllättävän kauan aikaa. Vähän hävettää.

Jos olisin ollut yhtä viisas kuin Kopernikus, olisin ymmärtänyt etteivät tämän ajan ihmiset ehkä tule ymmärtämään uutta maailmankuvamme mullistavaa ajatusta.

Kopernikus sen ymmärsi ja hän oli niin ovela, että hänen teoriansa julkaistiin niin että kirja ilmestyi vasta silloin kun Kopernikus itse oli jo kuolinvuoteellaan.

Ovelaa, koska nyt hänen ei tarvinnut väitellä totuudesta maakeskisesti ajatelleiden kanssa. Sehän olisikin ollut turhaa, koska eivät sen ajan ihmiset olisi totuutta voineet ymmärtää.

Lainaan Max Plancia

"Uuden tieteellisen totuuden läpimurto ei ylensä tapahdu siten, että sen vastustajat vakuuttuvat siitä ja julistavat ottaneensa siitä opikseen, vaan pikemminkin siksi, että vastustajat vähitellen kuolevat pois ja nuori polvi saa alusta alkaen tutustua totuuteen."

Onesimple

;):)

Kommentit (13)

Vierailija
Armitage
Planckia kun lainaat, niin selitäpä miksi Planckin pituus on vakio, eikä laajene?

Milläs mittalaitteilla olet ajatellut mittailla tuota plancin pituutta?

Jos kyseiset mittalaitteet koostuvat kolmiulotteisesti laajenevista atomeista joista avautuu energia-aaltoja joilla on elektroni ja fotoniluonne, niin miksi ne mittaisivat plnacin pituudeksi jonkun muun mitan kuin mitä ne ovat aikaisemmin mitanneet?

Onesimple

ovolo
Seuraa 
Viestejä5368
Liittynyt7.7.2007
Kopernikus sen ymmärsi ja hän oli niin ovela, että hänen teoriansa julkaistiin niin että kirja ilmestyi vasta silloin kun Kopernikus itse oli jo kuolinvuoteellaan.

Miten on? Jos joudutat omaa kuolemaasi, niin olet tasoissa, eli suunnilleen yhtä viisas kuin Kopernikus. Ja pääset aikaisemmin historiankirjoihin. Ehkä Nobelin komiteakin nöyrtyy tosiasioiden edessä ja myöntää palkinnon pseudotieteissä!

ovolo
Seuraa 
Viestejä5368
Liittynyt7.7.2007

Science for Dummies, eli TOE:n popularisointia savolaisittain:
Varoitus: Vastuu kuulijalla!

http://www.onesimpleprinciple.com/274

Info
Miten info säilyy aivoissamme tai tietokoneessa?

Kolmiulotteisesti laajenevat energiakeskittymät voivat laajentua synkronissa sykäyksittäin tai tasaisesti ja näin meillä on kaksi erilaista tapaa laajentua. Tietokoneissa info tallentuu 0:na tai 1:senä eli koodissa on vain kahta erilaista merkkiä.

Ajatellaampa että aivoissamme olevat muistot ovat tallentuneet niin että tiettyjen alueiden kolmiulotteisesti laajenevat energiakeskittymät laajenevat synkronissa ja toisien tasaisesti. Nyt meillä on tallessa infoa, joka on saatavissa esiin tarvittaessa ja joskus jopa ilman tarvetta.

Jos ihminen saa aivotärähdyksen jonka jälkeen hän ei vähään aikaan muista kaikkea, voisi ajatella että tärähdyksen yteydessä tietyn alueen atomit räjähtävät niin tiheitä energia-aaltoja ettei tuolta alueelta pääse info läpi ja näin ihminen ei muista kaikkea. Ajan kanssa tuon alueen kolmiulotteisesti laajenevien energiakeskittymien laajeneminen rauhoittuu, löytää tasapainon ja info taas pääsee läpi jne.

Entäpä minne joutuu info joka heitetään tietokoneelta "roskiin"?

Ei se siirry mekaanisesti minnekään. Tietyn alueen kolmiulotteisesti laajenevien energiakeskittymien laajeneminen synkronissa saadaan muuttumaan tasaiseksi laajenemiseksi ja näin koodi häviää ja tilalle voidaan tallentaa uutta tietoa.

Esim. sydän laajenee synkronissa ja jos sydän pysähtyy, voidaan sydämelle antaa yksi infolataus, joka tallentuu sydämen kolmiulotteisesti laajeneviin energiakeskittymiin ja näin ne säilyttävät tuon infon ja jatkavat laajenemistaan synkronissa sykäyksittäin.

Vierailija

No, voihan sitä erehtyä, jolloin pitää vain myöntää erehdyksensä, ei siinä mitään.

Otin vähän selvää ja kuulin että tietokoneella on pienen varauksen omaavia jutskia ja varauksettomia jutskia.

No, varauksethan mulla onkin jo hallussa.

http://www.onesimpleprinciple.com/55

Onesimple

Vierailija

Pistetäämpätähän tuosta elektroni yli ja alimäärästä isosti.

Ajatellaan Maapallo atomin ytimeksi ja sitten paljon komeettoja jotka ohittavat Maapallon.

Kun Maapalloon osuu yksi komeetta, räjähtää energiaa paljon poispäin Maapallosta.

Nyt tuo energia saa ohi menevistä komeetoista räjähtämään paljon energiaa kohti Maapalloa ja tämä energia taas saa maapallon räjähtämään energiaansa poispäin Maapallosta jne.

No, nythän Maapallo säilyttää "elektroniylimääränsä"

Thats simple

Onesimple

Vierailija

Haha
Luovuttajan puhetta

Helppoa ainakin kuvitella kuollessaan että on luonu jotain tosi upeeta ja mahtavaa ja muut on vaan niin typeriä ettei usko siihen.
Parastahan on ettet ikinä saa tietää miten kävi, tarpeeksi narsistinen tosiaan kuvittelee siinä tilanteessa pelastavansa maailman tms

Totta että monessa tilanteessa kulttuuri ei ole valmis eikä uskalleta tai osata elää uusien teknologien avustuksella koska ei ole totuttu helppokäyttöisyyteen tai ei luoteta niiden turvallisuuteen.
(miltä lie on eka matkustuslentokoneen lento tuntunu

Mutta vähän yritystä, jos jotain mullistavaa tekee niin pitäisihän sen ensivaikutukset ainakin nähdä. Seuraa Einsteinia äläkä Kopernikusta.

.Silkki

Vierailija
Silkki
Haha
Luovuttajan puhetta

Helppoa ainakin kuvitella kuollessaan että on luonu jotain tosi upeeta ja mahtavaa ja muut on vaan niin typeriä ettei usko siihen.
Parastahan on ettet ikinä saa tietää miten kävi, tarpeeksi narsistinen tosiaan kuvittelee siinä tilanteessa pelastavansa maailman tms

Totta että monessa tilanteessa kulttuuri ei ole valmis eikä uskalleta tai osata elää uusien teknologien avustuksella koska ei ole totuttu helppokäyttöisyyteen tai ei luoteta niiden turvallisuuteen.
(miltä lie on eka matkustuslentokoneen lento tuntunu

Mutta vähän yritystä, jos jotain mullistavaa tekee niin pitäisihän sen ensivaikutukset ainakin nähdä. Seuraa Einsteinia äläkä Kopernikusta.

.Silkki

Luovuttajanko?

Ei ei, sain vain sinut kirjoittamaan sen mitä itse ajattelen teistä, ilman että
minun olisi itse se pitänyt kirjoittaa.

Ja kyllähän minä olen luovuttaja aika ajoin kun luovutan vertani hyvään tarkoitukseen.

Onesimple

ovolo
Seuraa 
Viestejä5368
Liittynyt7.7.2007

Savor, jos nyt puhutaan aivan vakavasti, niin sanopa mulle ja samalla myös toisille ihan suoraan ja rehellisesti , että oletko sinä koomikko vai maanikko?

Tämä maailmankaikkeuden avainkysymys on alkanut askarruttamaan minua aivan hirveästi.

Vierailija
ovolo
Savor, jos nyt puhutaan aivan vakavasti, niin sanopa mulle ja samalla myös toisille ihan suoraan ja rehellisesti , että oletko sinä koomikko vai maanikko?

Tämä maailmankaikkeuden avainkysymys on alkanut askarruttamaan minua aivan hirveästi.

Me olemme me hän joka on kaikki.

Me hän kysymme sinun kauttasi me häneltä minun kauttani olemmeko me hän koomikko vai maanikko.

Me hän on kaikkea = Mehän olemme kaikkea.

OK.

Kaveri porukassa minun roolini on usein olla pelle.

Tämän maailmankaikkeus ajatuksen suhteen taidan olla maanikko.

Tai olin silloin kun loin ajatustani siitä miten maailmankaikkeus toimii.

Silloin luomisvimmassani toimin maanisesti ja työstin ja työstin ajatustani.

Nykyisin aika ajoin yritän maanisesti takoa järkeä teidän päähänne.

Miksikö?

Koska jaettu ilo on paras ilo.

Jos saisin teidät ymmärtämään sen pienen palan totuudesta jonka itse olen oivaltanut, te itse voisitte löytää lisää tästä totuudesta ja näin löytämisen ilo jakaantuisi useamman kesken.

Onesimple

Aslak
Seuraa 
Viestejä9177
Liittynyt2.4.2005

Niin jos Aslakki ei luje Savorin juttuja ihan tarkoin, niin ei se Savorikhan vaivauvu lukenhan mitä Aslakkin on joskus postannu.

Aslak

Filostratos kertoo lukijoilleen, että babylonialaisten taivaan koko
" tähtihovia" kuvattiin temppeleissä Safiireista tehdyillä palloilla. jotka kannattivat niitä vastaavien jumalien kultaisia kuvia.

Edelleen ,,Saapuessaan Bazacumin kaupunkiin keisari Herakleios oli ihastuksen ja ihmettelyn vallassa valtavan koneen edessä.
Se oli rakennettu kuningas Khosraulle.

Kone esitti yötaivasta ja planeettoja kaikkine niiden kiertämisineen, ja niitä hallitsevia enkeleitä.

Juuri tällaisista " palloista " Pythakoras opiskeli astronomiaa temppeleitten salaisissa osissa. Siellä hänet vihittiin nuitten pallojen salaisuuksiin. Mystisten pallojen, kuten Clemens ja Dionysios niitä kutsuivat, ja Plutarkos kutsui niitä maailmanpyöriksi.
Pallojen ikuinen pyöriminen osoitti hänelle totuuden siittä, mitä
hänelle oli ilmaistu, nimittäin aurinkokeskeisen järjestelmän.

Niin että eikö tuosta käy selevästi ilmi , että Aurtinkokeskeisen järjestelmän tunsivat ainaki Babylonialaiset tuhansia vuosija ennen Korerniikusta.
Tämä muinaisten temppeleitten yksi suurimmista salaisuuksista oli näin paljastunut , ja tuosta paljastumisesta saamma lukeja nuitten muinaisten viishaitten kirjotuksista.

Helvetinmoinen vahinko vain ihmiskunnalle , että niin harvat niitä lukevat.

Onneksemme Kopernikus oli yksi nuista viisaista jotka vaivautuivat tutustumaan muinaisten ihmisten jälkeensä jättämiin salaisuuksiin.

Uusimmat

Suosituimmat